Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/316086

Jeg fik i dag besøg hende. Jeg har i et stykke tid gået og kigget på diverse annoncer og der var et par stykker der havde pirret min nysgerrighed. 

Jeg fik aftalt en tid og vi aftalte en fuldpakke til 1200 kr. Og jeg skal da lige love for at det var en fuldpakke. Jeg fik så hatten passede og mere til. Alle huller var til fri benyttelse incl. mit eget. Aldrig som i aldrig har jeg kommet så meget, det var en oplevelse jeg nok ikke glemmer lige foreløbig. 

Det er bestemt ikke sidste gang jeg skal forbi der... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hornyhameye skrev, for 8 timer siden:

Kan du beskrive mere?

hvor gammel er hun, hvordan ser hun ud?

Hvis det er hende fra krops billedet  ,der er vedhæftet !  sä er hun 50+ men meget fit!!  og hvis det er ,  !!!så er der virkelig  kommet noget nyt på menuen .

Dermed mener jeg , hun har altid været god til massage . Tja måske de hårde økonomiske tider spiller ind .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ikke hende selv. Det var en af hendes veninder. 

Jeg vil skyde på at hun er midt i 40. Omkring 165 cm. Buttet uden at være fed. God fast røv og nogle rimelige gode patter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Topperharley skrev, for 2 timer siden:

Det var ikke hende selv. Det var en af hendes veninder. 

Jeg vil skyde på at hun er midt i 40. Omkring 165 cm. Buttet uden at være fed. God fast røv og nogle rimelige gode patter.

Hej. Har været der nogle gange ved hende selv og hun giver god massage og hj. Veninden giver hun også god massage og er sexen med eller uden gummi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Topperharley skrev, for 2 timer siden:

Det var ikke hende selv. Det var en af hendes veninder. 

Jeg vil skyde på at hun er midt i 40. Omkring 165 cm. Buttet uden at være fed. God fast røv og nogle rimelige gode patter.

ok så forstå jeg bedre !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej de har fået ny annonce - https://annoncelight.dk/showad/316748

Jeg har besøgt hendes veninde et par gange og må tilslutte mig, at man får en rigtig god service med god massage, hvor hun er nøgen, og så BJ og sex - selvfølgelig med kondom.

Veninden siger hun er 40 år, og hun har en rigtig lækker krop, med naturlige bryster, med store brystvorter. Lidt erotisk buttet, men dejlig.

Hun er lattermild, venlig og man føler sig rigtig velkommen.

At stedet så er meget diskret, inde i skoven, gør det kun bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...