Hop til indhold

Recommended Posts

Har været der to gange.

Første gang (mere end et år siden) var udmærket, men ikke prangende. Jeg sprang massagen over. Slank, lækker og villig pige, men lidt for passiv efter min smag.

Anden gang (for ca. et halvt år siden) blev jeg mødt af en tydeligvis meget træt og knapt så køn pige/dame, så jeg vendte om og fandt noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
BB Man skrev, for 1 time siden:

 

Anden gang (for ca. et halvt år siden) blev jeg mødt af en tydeligvis meget træt og knapt så køn pige/dame, så jeg vendte om og fandt noget andet.

For Søren da oz de billeder ser ellers godt ud. Blev helt thailiderlig ved at se på de billeder.  Hun har lige den statur jeg godt kan lide. Så var man sikker på billederne var retvisende skulle jeg dælme afsted NU

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurik skrev, 1 time siden:

For Søren da oz de billeder ser ellers godt ud. Blev helt thailiderlig ved at se på de billeder.  Hun har lige den statur jeg godt kan lide. Så var man sikker på billederne var retvisende skulle jeg dælme afsted NU

Tænker ikke det er den samme pige nu som den gang. Da var der i hvert fald andre billeder på...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog en for holdet…

 

det er næppe pigen på billederne som der bliver gjort opmærksomt på, men det er meget tæt på.

pigen er en ung smuk lille dame og et meget kønt ansigt, alder er sikkert tæt på de 27 år. Hun er sød og giver en fin service.

jeg fik 45 minutter med amatøragtigt massage men det var ikke elendigt og hun fik faktisk løsnet nogle muskler som drillede mig, så det virkede da. Massagen var med blide hænder, varme hænder og med tilpas tryk, så igen ikke værst.

Jeg hastede lidt hurtigt ud af døren og fik ikke lavet nogen grundig aftale med ydelser, tid og pris som jeg plejer.

Det er ikke nogen stor overraskelse at det ikke er hende selv som skriver annoncen, som ikke er skrevet ret godt… men hun er tydeligvis ikke en som snyder og derfor gjorde jeg heller ikke noget nummer ud af det der står i annoncen. 
Men sørg for at have en ordentlig aftale på plads for hendes skyld, hun leverede helt klart en pæn service og tiden bliver overholdt uden hastværk. Så en anden gang vil jeg lave en ordentlig aftale og er overbevist om den vil holde.

selve akten vil jeg ikke gå i detaljer med udover at jeg ikke blev skuffet.

Uden at give karakterer vil jeg blot afslutte med at hun er et besøg værd.

pæn og sød pige

udemærket service

besøger hende sikkert igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der et par gange... 

Billederne er af den søde pige og hun har et par ganske berøringsvenlige bryster - som ikke er ægte ! - og hun er super sød :x
OK kommunikation - men som en tidligere har skrevet er det ikke hende selv der er "forfatter" på annoncen... :-//

Pænt, rent og et super fint badeværelse på 1.salen 

Massagen er ikke værd at skrive hjem om :-/ Sexen lidt husmoragtigt og ikke prangende...

Fik blow uden, men et relativt sløjt et af slagsen... 

Den søde pige snyder ikke med tiden, så jeg har ikke oplevet noget med "skynd dig" eller andet hastværk. 

:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...