Hop til indhold

Recommended Posts

Hej EG bruger. 

https://annoncelight.dk/showad/315445

Har besøgt Mila, som et fra Thailand og indlogeret på det sædvanlige sted i Hadsten. Kontakt via Whatsapp gik godt og hurtigt på dansk. 

Mødte op på aftalt tid og møder Mila der ikke kan et ord dansk. Hun virker dog sød og ser godt ud, så jeg beslutter mig for at blive. Et hurtigt bad og så i gang med det jeg havde bestilt forinden. Men de beskeder var tydeligvis ikke givet videre til hende, så glem alt om domina og alle de fristelser der er beskrevet i annoncen. Et hurtigt blow og 4 stillinger senere er jeg ude i bilen igen og de 30 min, som jeg bestilte og aftalte for 1000 kr. blev så til 20 min.

Jeg kommer ikke umiddelbart igen, selvom hun var sød.

Håber det kan bruges? 

Mvh. Hotman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også lige forbi i dag, men genkendte pigen fra et tidligere besøg i Støvring og takkede nej, det ville jeg ikke bruge penge på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hotman1970 skrev, for 2 timer siden:

Hej EG bruger. 

https://annoncelight.dk/showad/315445

Har besøgt Mila, som et fra Thailand og indlogeret på det sædvanlige sted i Hadsten. Kontakt via Whatsapp gik godt og hurtigt på dansk. 

Hotman1970 skrev, for 2 timer siden:

Hej EG bruger. 

https://annoncelight.dk/showad/315445

Har besøgt Mila, som et fra Thailand og indlogeret på det sædvanlige sted i Hadsten. Kontakt via Whatsapp gik godt og hurtigt på dansk. 

Mødte op på aftalt tid og møder Mila der ikke kan et ord dansk. Hun virker dog sød og ser godt ud, så jeg beslutter mig for at blive. Et hurtigt bad og så i gang med det jeg havde bestilt forinden. Men de beskeder var tydeligvis ikke givet videre til hende, så glem alt om domina og alle de fristelser der er beskrevet i annoncen. Et hurtigt blow og 4 stillinger senere er jeg ude i bilen igen og de 30 min, som jeg bestilte og aftalte for 1000 kr. blev så til 20 min.

Jeg kommer ikke umiddelbart igen, selvom hun var sød.

Håber det kan bruges? 

Mvh. Hotman

Mødte op på aftalt tid og møder Mila der ikke kan et ord dansk.

Det passer vist ikke helt det du skriver med sproget. Efter som hun slet ikke taler dansk og tale sker på engelsk på whatsapp.

Redigeret af Mayday

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mayday skrev, for 2 timer siden:

Det passer vist ikke helt det du skriver med sproget. Efter som hun slet ikke taler dansk og tale sker på engelsk på whatsapp.

ikke helt unormalt det med sproget,  altså, at der sidder en "telefondame" og svare på sms og telefon opringninger, hun kan såmænd sidde i Aarhus eller vejle, på et massage sted og passe damer i foreksempel -  Esbjerg eller bondehuset på lars tyndskids mark.

når aftalen er i hus - så bliver ordren givet videre til pigen på den pågældende adresse. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mayday skrev, for 5 timer siden:

Det passer vist ikke helt det du skriver med sproget. Efter som hun slet ikke taler dansk og tale sker på engelsk på whatsapp.

jeg havde kontakt på Dansk via Whatsapp men hun taler tydeligvis ikke dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...