Hop til indhold
Gæst

What to do???

Recommended Posts

Det er dog ikke en undskyldning for at blive væk uden besked
Nej, det må være en pligt at give besked. Det kan faktisk godt koste hende et par tusind, hvis man udebliver og hun ikke tør tage et alternativ ind i rette tid.

Jeg ville selv blive pissesur, hvis jeg havde reserveret en tid for blot at opdage, at pigen i mellemtiden havde taget en "sikker" ind, der uanmeldt og tilfældigt havde ringet på kort før min tid.

Afbud er altså et gensidigt "must". Så vidt det altså kan lade sig gøre af diskretionsårsager.

Jeg har kun én gang selv været nødt til at melde fra over for en pige ...

Men fik ikke respons på min aflysning og ingen svar på efterfølgende henvendelser. Hvilket ærgrer mig, for jeg synes at jeg var seriøs og ærlig omkring det, og ikke nok med det, i god tid.

Jeg synes, du har gjort, hvad du kunne. Mere kan man da ikke forlange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ideen med depositum, hvis stedet eller pigern er kendt med et godt ry eller man før har været der er god. Folk, der så møder op på dagen, kan så risikere at der er fuldt optaget.

Men vi må nok også erkende, at det ikke er verdens mest stabile branche vi har med at gøre. Så helt undgå skuffelser den ene eller den anden vej, er nok resliteterne.

/liderbukken, med stådreng over alle de letpåsklædte sommerpiger...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt rigtig Liderbuk

Ja det er ikke verdens mest stabile branche, men vi er åbenbart ejheller verdens mest stabile kunder :?

Men så må Line & Co jo formidle sig selv så troværdigt og gennemsigtigt at vi er mange nok der vil betale entreen forud.

Jeg forestiller mig at hun har 8 piger klar 8 uger i forvejen, som hun og de kan vise hvem er, lovning på et hus som hun kan aflyse 3 uger før arrangementets afholdelse, hvis ikke nok mænd har betalt forinden.

Hvis der er bollerum, brusere og toiletter nok, vil jeg foreslå at der kalkuleres med at hver mand køber 2 sceancer, men uden forhånds garanti.

Det kræver 20 mænd til i snit 5 sceancer pr pige over hele dagen, så kravet kunne være at 25 mænd har betalt senest 3 uger før, hvis ikke aflyses arrangementet.

Entreen kunne være 400 kr forudbetalt indtil 2 dage før arrangementet, hvorefter 30 minutter med standardydelser koster 500 kr.

Når der er 1 dag tilbage koster det 600 kr i døren, og 600 kr for 30 minutter med standardydelser koster 600 kr.

Alle der har betalt forud får et slags Roskilde armbind når de ankommer.

Der kunne udloddes 1 fri entre for hver 20 der forudbetaler indtil 2 dage før arrangementet afholdelse.

Over 12 timer kan der så være fra minimum 5 - til 8 piger i huset i løbet af dagen.

Hvis huset har kapacitet til det, og Line kan skaffe et standby hold af 4 piger, der er klar hvis der kommer mænd nok, kunne det udgøre en afbalancering af at pigerne ikke ønsker at være for mange om for lille en omsætning, og mændene modsat gerne vil have et så stort et udvalg af piger som muligt hele tiden.

Arrangementet bygger selvfølgeligt på at pigerne betaler 0 kr for at deltage, vi mænd betaler deres udgifter gennem entreen på dagen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse: er det her noget du har tænkt meget over :lol::lol::lol: måske du skulle tilbyde pigerne at stå for logistikken :)

Bortset fra det, så lyder det som en god ide, men jeg tror ikke at det overhovedet er MULIGT at skaffe så mange piger til et event..

Som vi ofte kan læse herinde, så er pigerne i branchen ofte lige så ustabile som mændene, så chancen for at så stort opsat et event ville gå efter planen finder jeg meget optimistisk

eller er det bare mig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Øøø nu handlede det jo sådan set også" kun" om et gb i Randers og ikke et event. I min verden er der stor forskel, på 2 timer med mig og Louise i vores hus og at samle 8 piger, hus osv osv... Vi havde ingen tanker om andet end ca 5-8 gutter og os 2 piger her og så var det det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...