Hop til indhold
totiltango

Nongs Traditionel Thai Massage, Aarhus

Recommended Posts

En anmeldelse af massage og kun massage. Så de liderlige mænd kan stoppe med at læse videre ;) 

Og med farer for at blive gjort til grin i dette forum kommer der alligevel en anmeldelse :) 

Stedet i Hans Broges Gade 3 har vist været der i mange år, men jeg ved ikke, om det stadigvæk er mutter, der ejer stedet. Jeg ville bare have en omgang massage i dag, så jeg fattede mobilen og bookede en aftale. 

Da jeg kom frem, så jeg, at der var en "ældre" dame (35-40 år), det kunne være mutter og så en "ung" pige (hun lignede en på 20-25 år), som kunne være datter eller bare en ny kollega. Jeg ved godt, at mit regnestykke ift. aldrene på de to ikke helt passer, men det med at gætte aldre, er ikke min spidskompetence. Jeg har tidligere været der, men mindes ikke at have set hende før. Men hun ser sgu sød ud, en lille nimps med, i min optik, en god røv. Og det var heldigvis hende, som jeg blev masseret af. 

Nå tilbage til massagen. Den foregik på en alm. massagebriks, og var en blanding af traditionel thaimassage og oliemassage. I starten brugte hun hendes kropsvægt, knæ og albuer til at lave noget triggerpunktmassage. Hun kom i bund i diverse myoser, og jeg tænker, det er godt, at hun ikke vejer mere, når det nu skulle være. Efter lidt tid tog hun tigerbalsam/kamfer i brug hvilket både er godt og skidt. Det har en kølende effekt, når man bare ligger stille på en briks, men er også godt, når muskler skal løsnes op. Efter lidt massage med det kom olien i brug, og hun fik masseret resten af kroppen. Ryggen fik god lang tid og lemmerne helt ud til finger- og tåspidser blev også masseret og hevet i. I rummet var der to brikse, så et lidt større rum, hvor temperaturen godt måtte have været nogle grader varmere. Men alt i alt en god omgang massage, som blev afsluttet med en kop te. 

Jeg ved ikke, om der tilbydes andre ting end massage, jeg spurgte ikke, og hun lagde ikke op til det. Men hvis den unge pige tilbyder det en anden gang, så er jeg helt sikkert klar. I min optik er det et af de bedste steder i Aarhus til en omgang massage, så jeg skal helt sikkert forbi igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe en "ældre" dame på 35+40år........ ja man nok bleven for gammel selv...suk...  God massage kan være svær, at opnå mange steder -selv om de kalder det det... Det er da fint at du anmelder stedet her tak for det;-)

Sex og liderlighed er alt for opreklameret -det er da andet i livet heldigvis;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 8 timer siden:

Hehe en "ældre" dame på 35+40år........

Hun var i hvert fald ældre end hende, som masserede mig. Men alderen på begge er kun gæt fra min side, og mutter kunne også være nogle år ældre. Det var bare lige en aldersopdeling af de to; "ældre" og "ung" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En opdatering ift. min første anmeldelse af stedet. Hvis du booker en massage med Lau (jeg tror, det er det, hun hedder) Hun har været på stedet i lang tid. Hun giver en rigtig god massage med god veksling af hårdhed, og en bedre massage end hende den unge pige, jeg sidst blev masseret af. Dog er ikke alt fryd og gammen. Hvad jeg ikke lige lagde synderlig meget mærke til ved det tidligere besøg, er, at briksene i baglokalet er smalle. Når jeg ligger på ryggen, så har armene nemt ved at falde ud over siden. Og jeg er ikke en specielt stor eller bred fyr. Men jeg ligger ikke specielt afslappet på de brikse, når jeg ligger på ryggen. 

Og så til et element der opstår, når mutter er alene i biksen. Telefonen ringer, og hun spørger, om jeg vil tage den, til hvilket jeg svarer, det er ikke min telefon. Hun undskylder og går ud for at slukke den, troede jeg i hvert fald. For under resten af massagen hører jeg den brumme to gange, og hun svarer opkaldet begge gange, hvilket resulterer i, at massagen bliver afbrudt, fordi hun var nødt til at kigge i sin kalender. Og det var måske kun 5 min., men det er noget, som giver et minus i min bog, at hun skal snakke under en alm. massage. 

Kan du se bort fra det, og trænger du til at få løsnet op i muskler og krop, så er stedet stadigvæk et, jeg vil anbefale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...