Muggi 465 Skrevet 26. April, 2021 https://annoncelight.dk/showad/316642 Kvinden på linket har jeg prøvet at kontakte, men kan ikke få noget svar overhoved. Er der nogen der har været i samme sitiuation? Og er der nogen der i det hele taget, har været i kontakt med hende? Hun ser sgu dejlig ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 280 Skrevet 26. April, 2021 Muggi skrev, 1 time siden: https://annoncelight.dk/showad/316642 Kvinden på linket har jeg prøvet at kontakte, men kan ikke få noget svar overhoved. Er der nogen der har været i samme sitiuation? Og er der nogen der i det hele taget, har været i kontakt med hende? Hun ser sgu dejlig ud Jeg har også skrevet til den kontakt email til både denne annonce og en tilsvarende tidligere for ca. 1-2 uge(r) siden(?), men begge gange ikke fået noget svar, hverken positivt eller negativt. Enten er hun overrendt med 150+ beskeder og opgivet, eller også kun svaret de første 5-10 som hun har truffet aftale med. I det tilfælde burde hun ha lukket annoncen ned, eller i det mindste opdatere den med "eventet fyldt" eller noget - så man ikke skriver forgæves. Men gad godt høre fra nogen som har fået kontakt og eller været til hendes event. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 710 Skrevet 27. April, 2021 Jeg forstår godt, at du vil træffe hende. Selve opsættet lyder meget spændende og jeg kunne også finde på at skrive til hende. Nu skriver hun, at hun først vil lave aftaler tirsdag og onsdag, hvilket er i dag og i morgen., hvorfor normal svarfist ikke er overstået. Derfor er man nødt til at have tålmodighed, selvom jeg godt forstår ventetiden er svær og at der er stor risiko for at blive brændt af. Derfor tag det som en mand og tænk på, at der er mange andre købepiger som gerne vil lave en aftale. Der findes også nogen som stort set tilbyder samme koncept. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 280 Skrevet 27. April, 2021 (edited) migmanden skrev, for 4 timer siden: Jeg forstår godt, at du vil træffe hende. Selve opsættet lyder meget spændende og jeg kunne også finde på at skrive til hende. Nu skriver hun, at hun først vil lave aftaler tirsdag og onsdag, hvilket er i dag og i morgen., hvorfor normal svarfist ikke er overstået. Derfor er man nødt til at have tålmodighed, selvom jeg godt forstår ventetiden er svær og at der er stor risiko for at blive brændt af. Derfor tag det som en mand og tænk på, at der er mange andre købepiger som gerne vil lave en aftale. Der findes også nogen som stort set tilbyder samme koncept. Jeg fandt hendes annonce på annoncelight i går mandags, og hun holder hendes events tirsdag, og onsdag. Der står ikke noget om normal svarfrist, der er jo ikke noget telefon nummer som kun er åbnet i det tidspunkt, det tror jeg du har misforstået, det er en email. Jeg ville da forvente hun svarede de emails som hun fik i løbet af mandagen, så man kan være klar til at mødes hende om tirsdagen. Ellers skulle jeg jo sidde klar ved min email hele dagen, og vente på om jeg får en email fra hende om at jeg kan mødes i den anden enden af byen inden for en time? Nej vel. Din sidste sætning ved jeg ikke helt hvordan jeg skal forstå? Ja, der er andre købepiger og dem af dem jeg ville have lyst til kontakter jeg selvfølgelig Men nu omhandler opslaget den her pige. Jeg har ikke fundet andre som tilbyder samme koncept? kan du give mig et link? Redigeret 27. April, 2021 af TopDaddy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Muggi 465 Skrevet 27. April, 2021 Selve opsætningen minder utroligt meget om den Amerikanske kvinde som for 1,5 år siden også var på bryggen. Med mail kontakt kun. Jeg var heldig at få kontakt med hende den gang. Men denne dulle mus, er en del yngre kan jeg se. Og hvis billederne holder stik, så er det ikke den amerikanske kvinde. Sjovt nok er de begge sygeplejersker, men det kan enhver jo sige. Jeg er præsident for Uganda lol. Joke til side.... Jeg skrev i søndags på hendes mail og INTET svar. Men jeg gætter på, at hendes mailboks er overloaded. Og måske holder hun sig blot til nogle faste, hvem ved. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 280 Skrevet 27. April, 2021 Muggi skrev, for 17 minutter siden: Selve opsætningen minder utroligt meget om den Amerikanske kvinde som for 1,5 år siden også var på bryggen. Med mail kontakt kun. Jeg var heldig at få kontakt med hende den gang. Men denne dulle mus, er en del yngre kan jeg se. Og hvis billederne holder stik, så er det ikke den amerikanske kvinde. Sjovt nok er de begge sygeplejersker, men det kan enhver jo sige. Jeg er præsident for Uganda lol. Joke til side.... Jeg skrev i søndags på hendes mail og INTET svar. Men jeg gætter på, at hendes mailboks er overloaded. Og måske holder hun sig blot til nogle faste, hvem ved. Der har vi forklaringen!! Sunshinegirl ønsker kun at møde etniske danskere, og er bange for Præsidenten for Uganda's STORE SORTE P** Også spøg til side.... Så hvis du skrev i søndags og ikke fik svar fordi hun er fuldt booket så er sg* underligt at hun lægger annoncen op igen, og ligeledes igen i dag... hvorfor tager hun den ikke ned igen hvis hun er fuldt booket... Pga "migogmandens" kommentar var jeg ved at skrive igen idag, men valgte alligevel ikke at gøre det. Jeg undlod fordi en trunte som opfører sig sådan og ikke forstår at svare med om end ikke andet "Desværre søde, men eventet blev hurtigt booket op, du må prøve igen en anden gang", mange gange også er en ret kedelig/dårlig sexoplevelse og i virkeligheden ikke værd at bruge tid på - men hvis nogen skal til hendes event i dag, og kan fortælle lidt så hører jeg også gerne... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Muggi 465 Skrevet 29. April, 2021 Lille update ... Fik svar nu fra den skønhed. Problemet er bare det er for sent, da jeg har andre aftaler den dag hun foreslog. Så hun svarer, men med stor forsinkelse ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 710 Skrevet 29. April, 2021 TopDaddy skrev, den 27.4.2021 at 10:11: Din sidste sætning ved jeg ikke helt hvordan jeg skal forstå? Ja, der er andre købepiger og dem af dem jeg ville have lyst til kontakter jeg selvfølgelig Men nu omhandler opslaget den her pige. Jeg har ikke fundet andre som tilbyder samme koncept? kan du give mig et link? Det skal forstås som det gamle ordsprog: " Man skal ikke græde over spildt mælk". Hvis hun ikke gider at svare inden for passende tidsfrist, så findes der andre græsgange. Dermed er det hende og ikke dig som bliver snydt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 568 Skrevet 29. April, 2021 Jeg kan så afsløre at hun er spild af tid. En mail blev sendt og hun svarede kort tid efter. Jeg tænkte fedt. Hun er klar. Jeg skriver hvornår jeg kan være der og spørger om det er ok. Får et kort svar: skynd dig. Ankommer stort set til den tid som jeg havde oplyst. Hun svarer ikke. Skriver 3 gange inden jeg kører igen. Der havde jeg ventet Ca 25 min. Så konklusion er at hun er spild af tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wranglerman 301 Skrevet 4. Maj, 2021 tugwell skrev, den 29.4.2021 at 20:37: Jeg kan så afsløre at hun er spild af tid. En mail blev sendt og hun svarede kort tid efter. Jeg tænkte fedt. Hun er klar. Jeg skriver hvornår jeg kan være der og spørger om det er ok. Får et kort svar: skynd dig. Ankommer stort set til den tid som jeg havde oplyst. Hun svarer ikke. Skriver 3 gange inden jeg kører igen. Der havde jeg ventet Ca 25 min. Så konklusion er at hun er spild af tid. altså jeg havde samme oplevelse...2 gange...men tredie gang lykkes det...det var sidste uge.....altså tror hun er noget stresset og ikke har tænkt det hele igennem.....men faktisk en ret sød dansk pige....ca 23 år....store bryster, det må man gi hende...smiler...købte blot et bj med slug...det leverede hun...godt med mund og spyt....koncentreret indsats... .kommer jeg igen....måske....men jeg kan bekræfte hun er ægte nok....men forstår godt jeres frustration....hun havde også en aftale med mig som hun ikke overholdt...men hun undskyldte sig med at hendes far var på hospitalet....hvem ved....nå men over and out fra Wranglerman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bred Smag 171 Skrevet 4. Maj, 2021 Fik en aftale. Egentlig en køn pige, hun virkede også flink, men kommer aldrig igen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Muggi 465 Skrevet 5. Maj, 2021 Nå ... Jeg fik også en aftale i stand. Det var meningen at jeg skulle besøge damen klokken 15. Allerede om morgenen fik jeg besked på at hendes aftale med mig skulle rykkes til klokken 16. Det var da også okey, da hun går i skole i Roskilde. Jeg var på Bryggen omkring 15:30 og ventede på at skrive til hende at jeg var klar. Omkring 15:40 skrev jeg til hende, at jeg var ankommet til bryggen, men at hun ikke skulle stresse over det. Det var nu egentlig kun for at bekræfte, at jeg kom. Klokken blev 16:00 og jeg skrev til hende igen og bad om den præcise adresse. Der var ikke noget svar i før klokken 16:12 at hun var på vej. Der var sporadisk kommunikation helt op til klokken 17 hvor jeg blev lukket ind præcis 17:02. Først her dagen efter finder jeg ud af, at damen skrev allerede 15:47 at hun blev forsinket hun skrev " Søde dejlige menneske. Kan du vente til 17. Sidder fast med mit skod DSB tog. Du får 200 kr i rabat. Jeg er så vildt ked af det. Tog af sted kl 1445! Fra Holbæk. Vi holder ved Taastrup. De siger vi kører når de har fundet fejlen. Please bliv ikke vred! MEN DENNE BESKED VAR RØGET I SPAM FILTER. Så til jer som prøver lykken, tjek spam filter !! Jeg besluttede at ville mødes med hende, sød kvinde men jeg valgte at gå igen, da det var en rigtig rigtig dårlig begyndelse. Jeg fortalte blot, at det er vigtigt at holde sine aftaler. (På det tidspunkt vidste jeg ikke, at hun havde skrevet det jeg har copy pastet lidt længere oppe. Hvis du læser med her Melanie, så kan det være at jeg prøver en anden gang. Måske lykkens gang Muggi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Banditos 37 Skrevet 5. Maj, 2021 Bred Smag skrev, for 17 timer siden: Fik en aftale. Egentlig en køn pige, hun virkede også flink, men kommer aldrig igen! Hvad er det der gør du aldrig kommer igen? hvad gik galt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg