Paaudkig 37 Skrevet 26. April, 2021 Hej alle jeg sidder her og tænker jeg skal forkæles i morgen. jeg syntes jeg har ledt vidt og bredt efter en anmeldelse af Louise. har set der var en der kom med en i november. nogen som har en friskere erindring? Link: http://eventyrpigerne.dk/girls/louise6/index.php Syntes virkelig hun ser smuk ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1978suffer 0 Skrevet 26. April, 2021 Jeg besøgte Louise hos Eventyrpigerne i fredags. Troede jeg mødte en blondine men mødte i stedet en brunette ! Og hun lignede bestemt ikke pigen på billederne i annoncelight. Utroligt hvad fotoshop kan gøre nu om dage. Hun har masser af tatoveringer fordelt på kroppen. Og hun havde meget grimme fødder hvilket sjovt nok tænder mig helt af. Sexen er heller ikke noget at skrive om, kedeligt og uinspirerende ! Om jeg kommer igen ? Nej. Jeg besøgte Louise hos Eventyrpigerne i fredags. Troede jeg mødte en blondine men mødte i stedet en brunette ! Og hun lignede bestemt ikke pigen på billederne i annoncelight. Utroligt hvad fotoshop kan gøre nu om dage. Hun har masser af tatoveringer fordelt på kroppen. Og hun havde meget grimme fødder hvilket sjovt nok tænder mig helt af. Sexen er heller ikke noget at skrive hjem om, kedeligt og uinspirerende ! Om jeg kommer igen ? Nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maloumanifique 4 Skrevet 28. April, 2021 Hej. Nu kan jeg godt huske dig. Og hvis du fik oplevelsen af uinspirerende og kedelig sex, kan jeg fortælle dig at årsagen ligger helt hos dig selv. Du var på alle måder respektløs og ubehagelig. Jeg er glædespige i min fritid, og forventer at en mand respektere mig selvom jeg har dette bijob. Det gjorde du så absolut ikke. Fingre alle vegne, trak tiden til trods for der blev banket flere gange. hamrede løs i mig, som var jeg en oppustelig sex dukke. Jeg formoder at denne grimme og USANDE anmeldelse, bunder i at du er blevet ramt på dit ego, da jeg sagde fra! Og nej. Du behøver bestemt heller ikke komme og besøge mig igen! Louise 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. April, 2021 1978suffer skrev, den 26.4.2021 at 20:05: tænder mig helt af. Hvorfor bliver du vred over fødder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nimbus 5 Skrevet 29. April, 2021 1978suffer skrev, den 26.4.2021 at 20:05: Jeg besøgte Louise hos Eventyrpigerne i fredags. Troede jeg mødte en blondine men mødte i stedet en brunette ! Og hun lignede bestemt ikke pigen på billederne i annoncelight. Utroligt hvad fotoshop kan gøre nu om dage. Hun har masser af tatoveringer fordelt på kroppen. Og hun havde meget grimme fødder hvilket sjovt nok tænder mig helt af. Sexen er heller ikke noget at skrive om, kedeligt og uinspirerende ! Om jeg kommer igen ? Nej. Jeg besøgte Louise hos Eventyrpigerne i fredags. Troede jeg mødte en blondine men mødte i stedet en brunette ! Og hun lignede bestemt ikke pigen på billederne i annoncelight. Utroligt hvad fotoshop kan gøre nu om dage. Hun har masser af tatoveringer fordelt på kroppen. Og hun havde meget grimme fødder hvilket sjovt nok tænder mig helt af. Sexen er heller ikke noget at skrive hjem om, kedeligt og uinspirerende ! Om jeg kommer igen ? Nej. Hold da op en anmeldelse , lyder mærkeligt . Louise har altid taget imod mig , med et smil på læben og et glimt i øjet .. plus hun altid gir den Max gas på lagnet . En virkelig køn og flot pige , såååå lyder lidt som en røver 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Paaudkig 37 Skrevet 3. Maj, 2021 Så kom der svar på tiltale. for mit vedkommende afhænger det ikke af fødderne. mig en positiv oven i til Louise. så kan det være det bliver næste gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg