Hop til indhold
Marijo

Professionel, magisk og sensuel tantric massage i Århus.

Recommended Posts

Tutankhamon skrev, for 5 timer siden:

Jeg skrev specifikt at du skulle scrolle ned til Aktive annoncer og klikke på den for at komme ind hvor priserne stod.

Prøvede du det inden du skrev at min vejledning ikke var brugbar?

Hvis du gjorde, hvad var så resultatet?

Hvis ikke, hvad så med at indrømme at du nok tog lidt fejl og kom videre i dit liv frem for at påstå at folk ikke bidrager til at hjælpe dig...

/Tutankhamon

Jeg citerer: og dernæst scroller ned til Aktive annoncer og klikker på den
Og jeg 
gentager: Hvad er der galt med min tone?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aben04 skrev, for 25 minutter siden:

Og jeg 
gentager: Hvad er der galt med min tone?

Åbenbart ikke noget i dine øjne eller øre. Men vil du så komme med et forsigtigt bud på, hvorfor @Kimbj finder det sørgeligt, at jeg og andre prøver at hjælpe dig. Jeg kan forstå på dig, at vi ikke lykkes med det. 

Når du skriver "Du gav mig aldeles ikke et råd til, hvor jeg kunne finde svar på mine spørgsmål. Hvis du ikke har noget at bidrage med, skulle du lade være med at skrive noget." Så modtages det som om, at du snakker ned til én. Og det er af den grund, at det bliver påpeget, at der er noget galt med din tone. Du kunne fx have skrevet, "Jeg har svært ved at følge dit råd, kan du uddybe det?" 

Når jeg læser et af mine svar til dig og @Kimbj, kan jeg også se, at jeg endte med at være nedladende i mit svar, da jeg omtalt @kimbj som din veninde. Og for det kan jeg jo kun undskylde. Det er ordene som skrives, der kan opfattes nedladende i modtagerenden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aben04 skrev, for 1 time siden:

Og jeg 
gentager: Hvad er der galt med min 

Lille ven, hvorfor citerer du min korrekte løsning på dit spørgsmål, nemlig hvordan man kunne komme til at se priserne? Det er da ikke noget svar på hvorfor du ikke mener løsningen var brugbar når den nu gav dig præcis de svar du efterspurgte.

Jeg stopper her - kan se at du har en tendens til at være en troll der endnu ikke er kommet med en eneste reel anmeldelse men derimod har haft travlt med at kritisere andre og tale nedladende til folk.

Så bare rolig - jeg skal nok lade være med at forsøge at hjælpe dig en anden gang - så slipper du jo derved også for at få svar på dine spørgsmål. Det vil jo også være irriterende for hvad skal du så brokke dig over.

/Tutankhamon 

Del dette indlæg

Link til indlæg
totiltango skrev, for 4 timer siden:

Åbenbart ikke noget i dine øjne eller øre. Men vil du så komme med et forsigtigt bud på, hvorfor @Kimbj finder det sørgeligt, at jeg og andre prøver at hjælpe dig. Jeg kan forstå på dig, at vi ikke lykkes med det. 

Når du skriver "Du gav mig aldeles ikke et råd til, hvor jeg kunne finde svar på mine spørgsmål. Hvis du ikke har noget at bidrage med, skulle du lade være med at skrive noget." Så modtages det som om, at du snakker ned til én. Og det er af den grund, at det bliver påpeget, at der er noget galt med din tone. Du kunne fx have skrevet, "Jeg har svært ved at følge dit råd, kan du uddybe det?" 

Når jeg læser et af mine svar til dig og @Kimbj, kan jeg også se, at jeg endte med at være nedladende i mit svar, da jeg omtalt @kimbj som din veninde. Og for det kan jeg jo kun undskylde. Det er ordene som skrives, der kan opfattes nedladende i modtagerenden. 

Jeg kan kun sige: Gud fader bevares for en nærtagenhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tutankhamon skrev, for 2 timer siden:

Lille ven, hvorfor citerer du min korrekte løsning på dit spørgsmål, nemlig hvordan man kunne komme til at se priserne? Det er da ikke noget svar på hvorfor du ikke mener løsningen var brugbar når den nu gav dig præcis de svar du efterspurgte.

Jeg stopper her - kan se at du har en tendens til at være en troll der endnu ikke er kommet med en eneste reel anmeldelse men derimod har haft travlt med at kritisere andre og tale nedladende til folk.

Så bare rolig - jeg skal nok lade være med at forsøge at hjælpe dig en anden gang - så slipper du jo derved også for at få svar på dine spørgsmål. Det vil jo også være irriterende for hvad skal du så brokke dig over.

/Tutankhamon 

Og jeg gentager: Hvad er der galt med min tone?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mthom skrev, den 29.4.2021 at 12:29:

Hvad er der i hendes mutual touching

Jeg tror det står i annoncen, men du må berøre hendes lækre krop overalt mens hun udøver sin massage/lingam osv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...