Marijo 14 Skrevet 26. April, 2021 Anmeldelse af mit besøg hos Silvia i Århus. https://annoncelight.dk/profile/Silvia Jeg har i længere tid ikke søgt eller fundet tilbud inden for den mere seksuelle og magiske trantric massagen, men læste af flere omgang både Silvia´s annonceopslag og de anmeldelser der blev lagt op efter andres besøg og tænkte, det giver jeg en chance. Jeg har prøvet en del i denne verden, praktisere selv tantra til kvinder, men syntes det er blevet et lidt udvandet område som selv amatøragtige tai massør slår sig op som eksperter på og det er de bare ikke, denne kunst tror jeg kun mestreres af ægte gudinder fra Rumænien, hvilket Silvia gør. Silvia fortalte mig at hun havde brugt Corona pausen til at uddanne sig yderligere i denne magiske verden og har fået bygget en hel masse af den bagvedliggende viden på og ikke mindst lært at praktisere på et helt ubeskriveligt professionelt niveau. Selve booking af aftalen forløb helt problemfrit og ved ankomsten blev jeg hurtigt lukket ind i en diskret lille baggård der førte til hendes lille hule, her mødte jeg Silvia pikant påklædt og yderst imødekommende, fuldstændig som man drømmer om når man trods alt skal betale et rimeligt beløb for ydelsen. Der var styr på Corona reglerne, så Corona-pas blev kontrolleret og jeg blev anvist hvor der var sprit mv. , inkl. tilbud om en tår at drikke Jeg blev helt som forventet anvist et bad i et pænt rent badeværelse med alt hvad der skal være for at holde hygiejnen høj og smuttede retur til et dejligt værelse med god plads og fornemmelsen af at der er en god ventilation på stedet og en yderst behagelig afslappende musik. Efter lidt smalltalk blev jeg bedt om at ligge mig på maven og slappe fuldstændigt af på den brede og behagelige seng, hvorefter jeg blev gennem masseret fra den yderste tå til helt ud til den yderste fingerspids, hvorefter andre dele af Silvia blev brugt til at massere med og her er det jo fantastisk at denne gudinde er skabt helt perfekt, så de dejlige bryster fik lov til at gennem masserer mine ben og op over ryggen, det var fantastisk. Jeg blev bedt om at vende mig rundt på ryggen og først der gik det op for mig hvorfor hendes hænder og bryster føles som silke, hun var smurt ind i den dejligste varme olie og fortsatte sin behandling fra top til tå på forsiden, men begyndte også stille og roligt at udfordre mine erogene zoner lidt mere hvilket virkede helt efter hensigten og uden at gå dybere ned i selv de mere intime beskrivelser, er det uden sammenligning den bedste lingam massage jeg nogensinde har fået og den eksplution jeg til sidste kom i satte en kæmpe streg under kvaliteten af Silvias arbejde og jeg er slet ikke i tvivl om jeg kommer igen, det gør jeg næste gang hun er i Århus. En virkelig dejlig oplevelse som jeg kun kan anbefale, men pas god på den lille gudinde. 6 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jok7r 93 Skrevet 26. April, 2021 Marijo skrev, for 31 minutter siden: Review of my visit to Silvia in Aarhus. https://annoncelight.dk/profile/Silvia For a long time I have not searched for or found offers within the more sexual and magical trantric massage, but read several times both Silvia´'s advertisement and the reviews that were posted after other people's visits and thought, I give it a try. I have tried a lot in this world, even practicing tantra for women, but thought it has become a slightly watered down area that even amateurish tai masseurs turn up as experts in and they just are not, this art I think is only mastered by real goddesses from Romania, which Silvia does. Silvia told me that she had used the Corona break to further her education in this magical world and has built a whole lot of the underlying knowledge on and not least learned to practice at a completely indescribable professional level. The actual booking of the appointment went smoothly and on arrival I was quickly locked into a discreet little backyard that led to her little cave, here I met Silvia spicy dressed and extremely accommodating, completely as you dream of when you have to pay a reasonable after all. amount of the benefit. The Corona rules were in order, so the Corona passport was checked and I was directed to where there was alcohol, etc. , incl. offer a tear to drink As expected, I was directed to a bath in a nice clean bathroom with everything you need to keep hygiene high and slipped back to a nice room with plenty of space and the feeling that there is good ventilation on site and an extremely comfortable relaxing music. After a little small talk I was asked to lie on my stomach and completely relax on the wide and comfortable bed, after which I was massaged through from the outer toe to all the way to the outer fingertip, after which other parts of Silvia were used to massage with and here it is amazing that this goddess is created absolutely perfect, so the lovely breasts were allowed to through massaging my legs and up over my back, it was amazing. I was asked to turn around on her back and only then did it dawn on me why her hands and breasts feel like silk, she was smeared in the nicest hot oil and continued her treatment from top to toe on the front, but also started quietly challenging my erogenous zones a little more which seemed quite intentional and without going deeper into even the more intimate descriptions, it is by far the best lingam massage I have ever had and the explosion I eventually got into put a huge line under the quality of Silvia's work and I have no doubt if I will come again, I will do it next time she is in Aarhus. A really nice experience that I can only recommend, but take care of the little goddess. Thanks for the detailed review. She is on my radar for a long time. But looks like she just went back to Aalborg do you know if she will come to Aarhus again? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aben04 23 Skrevet 26. April, 2021 Hvordan er hendes priser, og måtte du røre hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
totiltango 124 Skrevet 26. April, 2021 @Aben04 Tryk på linket og derefter annoncen og du kan læse dig til dine spørgsmål. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimbj 80 Skrevet 26. April, 2021 Det havde været smart ikke at bruge hendes vip side, men forsiden istedet https://annoncelight.dk/showad/225384 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marijo 14 Skrevet 26. April, 2021 Jok7r skrev, for 2 timer siden: Thanks for the detailed review. She is on my radar for a long time. But looks like she just went back to Aalborg do you know if she will come to Aarhus again? yes I can see she is in Ålborg this week and she told me that she is going home for a few weeks afterwards, but she is so good that she's worth the wait 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
totiltango 124 Skrevet 26. April, 2021 Kimbj skrev, 1 time siden: Det havde været smart ikke at bruge hendes vip side, men forsiden istedet https://annoncelight.dk/showad/225384 Så det at jeg gav ham et råd til, hvor han kunne finde svar på hans spørgsmål, er sørgeligt ifølge dig?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the-guy1 5 Skrevet 27. April, 2021 (edited) Tilbyder hun sex som ekstra service? Kan se på de andre anmeldelser at hun gør men det fremgår ikke længere i annoncen Redigeret 27. April, 2021 af the-guy1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aben04 23 Skrevet 27. April, 2021 totiltango skrev, den 26.4.2021 at 19:14: @Aben04 Tryk på linket og derefter annoncen og du kan læse dig til dine spørgsmål. Nej, jeg kan ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aben04 23 Skrevet 27. April, 2021 totiltango skrev, for 22 timer siden: Så det at jeg gav ham et råd til, hvor han kunne finde svar på hans spørgsmål, er sørgeligt ifølge dig?? Du gav mig aldeles ikke et råd til, hvor jeg kunne finde svar på mine spørgsmål. Hvis du ikke har noget at bidrage med, skulle du lade være med at skrive noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
totiltango 124 Skrevet 27. April, 2021 Aben04 skrev, for 2 timer siden: Du gav mig aldeles ikke et råd til, hvor jeg kunne finde svar på mine spørgsmål. Hvis du ikke har noget at bidrage med, skulle du lade være med at skrive noget. Ja så må du sgu da meget undskylde, jeg tænkte bare, at hvis jeg kunne gøre det, så kunne du også. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 534 Skrevet 27. April, 2021 Aben04 skrev, for 3 timer siden: Nej, jeg kan ikke. Er du sikker på at du så gør det rigtigt? Hvis du trykker på linket i anmeldelsen og dernæst scroller ned til Aktive annoncer og klikker på den så kommer jeg da til en side hvor der står priser - både ude og med gensidig berøring. /Tutankhamon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aben04 23 Skrevet 27. April, 2021 Kan nogen se priser her? Jeg kan ikke Silvia - Annoncelight 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 686 Skrevet 27. April, 2021 Aben04 skrev, for 25 minutter siden: Kan nogen se priser her? Jeg kan ikke Silvia - Annoncelight https://annoncelight.dk/showad/225384 Prøv her i stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aben04 23 Skrevet 27. April, 2021 Grabbing skrev, for 6 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/225384 Prøv her i stedet Ja, men det var den første, der blev talt om af de kloge hoveder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 534 Skrevet 28. April, 2021 Aben04 skrev, for 5 timer siden: Kan nogen se priser her? Jeg kan ikke Silvia - Annoncelight Nej men det er jo fordi du hverken gør som jeg eller totiltango skriver. Hvis du klikker på linket og dernæst scroller ned til annoncen og klikker på den så kan du priser mv. Andet er der sådan ikke blevet påstået, hvis du ellers lige nærlæse hvad der blev skrevet. /Tutankhamon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
totiltango 124 Skrevet 28. April, 2021 Aben04 skrev, for 5 timer siden: Ja, men det var den første, der blev talt om af de kloge hoveder Aben04 skrev, for 6 timer siden: Kan nogen se priser her? Jeg kan ikke Silvia - Annoncelight Når jeg trykker på det link, du giver, så kan jeg gå længere ned og trykke på selve annoncen, hvorefter jeg kan finde priser og andet information. Men jeg tror bare, at vi topper den her. Du og din veninde @Kimbj kommer jo med intet positivt i denne tråd. Og I kan jo åbenlys ikke tage imod råd fra andre, selvom I stadigvæk er relative nye (ligesom jeg) i dette forum. Og I kommer jo ikke selv med forslag til, hvordan I ønsker hjælp. Hvis I har brug for ekstra hjælp, kunne I evt. skrive, hvordan den hjælp skal leveres, men jeg har altså ikke tid til at lave et powerpoint eller en video, så I kan se, hvordan I finder priser og informationer. @Marijo har lavet en fin anmeldelse, og har ikke reagere på den stikpille, som @Kimbj sendte i hans retning. Det kan være, han ikke har læst den. Det kan også være, at han synes, at mit og senere @Tutankhamons forslag om at finde svar på @Aben04s spørgsmål, er gode nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aben04 23 Skrevet 28. April, 2021 (edited) totiltango skrev, for 5 timer siden: Når jeg trykker på det link, du giver, så kan jeg gå længere ned og trykke på selve annoncen, hvorefter jeg kan finde priser og andet information. Men jeg tror bare, at vi topper den her. Du og din veninde @Kimbj kommer jo med intet positivt i denne tråd. Og I kan jo åbenlys ikke tage imod råd fra andre, selvom I stadigvæk er relative nye (ligesom jeg) i dette forum. Og I kommer jo ikke selv med forslag til, hvordan I ønsker hjælp. Hvis I har brug for ekstra hjælp, kunne I evt. skrive, hvordan den hjælp skal leveres, men jeg har altså ikke tid til at lave et powerpoint eller en video, så I kan se, hvordan I finder priser og informationer. @Marijo har lavet en fin anmeldelse, og har ikke reagere på den stikpille, som @Kimbj sendte i hans retning. Det kan være, han ikke har læst den. Det kan også være, at han synes, at mit og senere @Tutankhamons forslag om at finde svar på @Aben04s spørgsmål, er gode nok. Du må have en god fantasi, jeg kan i hvert fald ikke se noget af det, du skriver om, kun det, som vises på billedet herunder. Så jeg gentager: Hvis du ikke har noget at bidrage med, skulle du lade være med at skrive noget. Redigeret 28. April, 2021 af Aben04 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 28. April, 2021 Aben04 skrev, for 16 timer siden: Du gav mig aldeles ikke et råd til, hvor jeg kunne finde svar på mine spørgsmål. Hvis du ikke har noget at bidrage med, skulle du lade være med at skrive noget. Hvis jeg klikker på det første link i anmeldelsen, og derefter på hendes annonce, så finder jeg både priser med og uden berøring. Det var ikke så svært - hold nu en ordentlig tone. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aben04 23 Skrevet 28. April, 2021 Hvis jeg klikker på det første link får jeg det, som billedet viser. Hvad er der galt med min tone? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 28. April, 2021 Aben04 skrev, for 13 minutter siden: Du må have en god fantasi, jeg kan i hvert fald ikke se noget af det, du skriver om, kun det, som vises på billedet herunder. Så jeg gentager: Hvis du ikke har noget at bidrage med, skulle du lade være med at skrive noget. Og hvis du klikker på hendes annonce under "aktive annoncer" så kommer de oplysninger som du efterspørger. Præcis som anvist. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aben04 23 Skrevet 28. April, 2021 North skrev, for 2 minutter siden: Og hvis du klikker på hendes annonce under "aktive annoncer" så kommer de oplysninger som du efterspørger. Præcis som anvist. /North Ja, det er jo faktisk ikke nemt at vide, at det er er link. Jeg gentager: Hvad er der galt med min tone? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 28. April, 2021 Aben04 skrev, for 32 minutter siden: Ja, det er jo faktisk ikke nemt at vide, at det er er link. Jeg gentager: Hvad er der galt med min tone? Suk, hvis du absolut vil fortsætte. Du fik et svar som var helt ok, og som gav de oplysninger som du bad om. Du kunne ikke finde ud af at følge vejledningen, og i stedet for at spørge ind til hvordan, bad du brugeren der forsøgte at hjælpe dig om "Hvis du ikke har noget at bidrage med, skulle du lade være med at skrive noget." Slut herfra. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aben04 23 Skrevet 28. April, 2021 (edited) North skrev, for 18 minutter siden: Suk, hvis du absolut vil fortsætte. Du fik et svar som var helt ok, og som gav de oplysninger som du bad om. Du kunne ikke finde ud af at følge vejledningen, og i stedet for at spørge ind til hvordan, bad du brugeren der forsøgte at hjælpe dig om "Hvis du ikke har noget at bidrage med, skulle du lade være med at skrive noget." Slut herfra. /North Jeg gentager: Hvad er der galt med min tone? Ingen fortalte mig, at det var et link, og det fremgik absolut ikke, så jeg kunne ikke bruge "vejledningen" til noget som helst. Redigeret 28. April, 2021 af Aben04 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 534 Skrevet 28. April, 2021 Aben04 skrev, for 40 minutter siden: Jeg gentager: Hvad er der galt med min tone? Ingen fortalte mig, at det var et link, og det fremgik absolut ikke, så jeg kunne ikke bruge "vejledningen" til noget som helst. Jeg skrev specifikt at du skulle scrolle ned til Aktive annoncer og klikke på den for at komme ind hvor priserne stod. Prøvede du det inden du skrev at min vejledning ikke var brugbar? Hvis du gjorde, hvad var så resultatet? Hvis ikke, hvad så med at indrømme at du nok tog lidt fejl og kom videre i dit liv frem for at påstå at folk ikke bidrager til at hjælpe dig... /Tutankhamon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg