Hop til indhold
Knaldgal

maya thai massage østerbro

Recommended Posts

Maya tilbyder ikke selv fuldpakke, men sagde jeg skulle komme forbi og se hvem der var på adressen.

Der var en anden pige på stedet (Jasmin), vistnok..... Lille slank dame hvis alder er svær at skyde på...måske i 40'erne. Stille af væsen og virkede genert da jeg var forbi for at tjekke hvem som var på adressen. Hun tilbyder fuldpakke.

Nogen som har besøgt hende og kan fortælle om oplevelsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, men nu har jeg lavet en aftale med den meget petite thaidame (Jasmin) i næste uge, så må vi se hvad hun kan ;-).

Mutter var der også og hun ville sgu ha' at jeg skulle give 200 kr i depositum :-o. Nå, men ingen problem for jeg holder mine aftaler. Modsat kan man ikke sige om mange andre, da det var årsagen til at hun ville ha' depositum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, for 2 timer siden:

Jeg besøgte Maria først på ugen. Hun er med på det meste, og er rigtig smuk med en flot figur.

Maria?....Hvem er det?

Jeg har kendskab til Mutter, eller Maja (som desværre ikke yder FP), Jasmin som beskrevet ovenfor og en der vist kalder sig Lilli. Hende har jeg besøgt nogle gange for ca et par år siden. Hun er lidt mere kraftig.

Jasmin er meget slank og virker stille og lidt genert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 9 timer siden:

Maria?....Hvem er det?

Jeg har kendskab til Mutter, eller Maja (som desværre ikke yder FP), Jasmin som beskrevet ovenfor og en der vist kalder sig Lilli. Hende har jeg besøgt nogle gange for ca et par år siden. Hun er lidt mere kraftig.

Jasmin er meget slank og virker stille og lidt genert. 

Har ikke link. Hun er desværre rejst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, Lige nu:

Ligner ihvertfald meget godt

Ok. De hjerter på billeder er jo sat på, for at besværliggøre at søge på om de ægte.

De skjuler jo heller intet af pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der mange gange. Det er et super sted. Hygiejne er i top og der god service. 
Jeg anbefaler at man får massagen af Maya, det er hun god til. 
Den lille thai pige er stram og berørings-venlig men har lidt svært ved at tage pikken (smerter) og er ikke så glad for at blive kneppet. Hun er dog en champ og holder ud til man er færdig. 
Der er mange forskellige piger på stedet fra tid til anden. 

Det er altid stedet jeg tager hen når jeg ikke magter problemer og bare vil slappe af. 
Varmt anbefales.
Der er to andre aktive på stedet, den ene er Bummi som er i baggården, hun er en darling så vær sød ved hende. 
Der er også den klinik der ligger bag Maya ( https://annoncelight.dk/showad/293576 ). Det fint nok, men ikke noget specielt. 

Redigeret af Randy
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 6 timer siden:

der er ikke link til Jasmin, men https://annoncelight.dk/showad/331417 er på stedet og billederne er ægte. 

Nå hun kommer åbenbart lidt rundt i byen hos thai'erne. Det er ikke så længe siden jeg så hende hos Siwimon på Sdr. Boulevard.

Jeg troede ikke Bummi var tilbage i baggården. Længe siden hun har annonceret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...