Hop til indhold
Bossen

Frække Tanja Støvring

Recommended Posts

Hej Alle

For et par uger siden var @Frække Tanja i Støvring på visit.  Jeg havde haft den dejlige ære, at vinde adventslotteriet i december = en dejlig halv time med Tanja. 
Desværre blev Mette F og de andre i regeringen enige om, at lukke den sjove del af Danmark ned (nok alligevel en god beslutning), men ikke når man lige har vundet en lækker og fræk præmie. 
I et stykke tid op til genåbningen af Danmark, skrev jeg med @Frække Tanja omkring et setup over lidt dominans/pirringsbondage.  Vi aftalte at jeg puttede lidt ekstra på bordet og vi blev enige om tid og setuppet.  Jeg har inden mødet sendt no gods til Tanja som aftalt. 
EF-dag - endelig fredag - velankommet til Støvring, en besked frem og tilbage - kom ind.  Vi får styr på om covidtesten er gyldig og negativ. Tak for styr på reglerne Tanja. Jeg kommer ind og møder en total frisk, oplagt, sexet, lækker og fræk i munden pige. 
Smid tøjet og læg dig på sengen, sagde den frække. Kort efter var jeg bundet fast til sengen og havde bind for øjenene.  Festen var igang. Pikken og nosserne blev bundet op.  Kondom på og et godt blowjob, så den lille kom i stemning. Vi var forbi nogle forskellige ting i bdsm universet, som ikke behøver, at blive omtalt her.  Dog vil jeg nævne, at jeg fik spændt en dildo på hovedet og derefter kneppede Tanja dildoen og jeg var på ingen måde i tvivl om, at hun fik en orgasme - jeg kunne mærke, hvordan det dryppede fra hende og måden hendes underkrop bevægede sig på.  Prøv det gutter.  Så blev mine fingre tvunget til at give Tanja en sprøjteorgasme.  Min hånd var mega våd en totalt syret oplevelse for sanserne, når man ingenting kan se. 
Husk, når i sender en no go liste i forvejen, at tænke jer godt om, der glemte jeg desværre.  Strøm, på min pik og mine brystvorder, fuck mand, det glemmer jeg også at skrive på listen næste gang :-). 
@frække Tanja, det er ikke sidste gang jeg deltager i adventskalenderen og bestemt heller ikke sidste gang jeg kommer og besøger dig.  Vær ond ved mig næste gang igen - please.  
Til jer der ikke har været ved Tanja før - billederne på profilen er 100 % hendes og jeg kender ikke en herfra, der en mere fræk.  
 

oplevelsen er et par uger gammel, men jeg havde ikke lyst til, at dele den før nu, da jeg bare har gået med den dejlige fornemmelse i kroppen og ville lige have den for mig selv. 
 

god dag derude og tak for jeres tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 1 time siden:

Der mangler et link????????

Desværre kan min æble telefon ikke sætte link ind. 
 

men hvis du trykker på @Frække Tanja og går ned i bunden af profilen er der en dejlig side med billeder, kalender og priser. 
 

Bossen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uuuh sikke nogle søde ord :wub:

Kom lige tilbage til min Frække tid med dig, så med et kæmpe smil på læben, skriver jeg her nu. 

Tusind tak fordi jeg måtte bruge dig og jeg håber da bestemt ikke det var sidste gang <3:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, den 26.4.2021 at 16:46:

Uuuh sikke nogle søde ord :wub:

Kom lige tilbage til min Frække tid med dig, så med et kæmpe smil på læben, skriver jeg her nu. 

Tusind tak fordi jeg måtte bruge dig og jeg håber da bestemt ikke det var sidste gang <3:D

Hej  frække Tanja  har engang imellem  en   veninde  med  rundt i landet ?  og må man slikke dig til orgasme  ? du tilbyder også pirings bondage  og  sounds ikke ?

Glæder  mig  til at  få  en   oplevelse  med dig når du er i det Nordjydske område

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 54 minutter siden:

Hej  frække Tanja  har engang imellem  en   veninde  med  rundt i landet ?  og må man slikke dig til orgasme  ? du tilbyder også pirings bondage  og  sounds ikke ?

Glæder  mig  til at  få  en   oplevelse  med dig når du er i det Nordjydske område

Lad os tage den snak i en privat besked i stedet for grå, så klarer vi det der i stedet for :D

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 3 timer siden:

Lad os tage den snak i en privat besked i stedet for grå, så klarer vi det der i stedet for :D

ok det er fordi din www side ikke fungere  derfor jeg skrev  her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...