Hop til indhold
Græsk

Pinky i Esbjerg - uha en dårlig oplevelse

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/317016

Var en tur forbi i formiddags. Havde aftalt 1 time med mutter forinden. Fik at vide at der var 2 damer og MP. Stedet er en sidegade til Gl Vardevej ved et pizzeria.

Damen er helt klart hende - lidt stor bred pige men godt udseende. Hun var alene og der var kufferter der ikke var pakket ud men smidt omkring. 

Bad om 1 time, men imodsætning til sin annonce ville hun have 2000kr, men fik hende hurtigt på 1500kr. Hun var uforstående overfor mobil pay. Hun gik ind i naborummet hvor hun lagde sig på gulvet og startede med kraftigt hoste og opkast. 

Jeg spurgte om hun var OK, men fik ikke svar. Hun havde det virkeligt skidt. Jeg havde gudskelov ikke betalt, og låste mig selv ud. Tror bestemt hun lige var ankommet og havde drukket sig i hegnet over natten. 

Blev ringet på op af Mutter og jeg forklarede at damen var virkelig dårlig. Hun grinte og inviterede mig ud på Ringvejen ved grillbaren i Sædding, men jeg takkede nej og gik hjem. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...