Hop til indhold
banditten2

fantastisk gensyn med Choe Pussygalores

Recommended Posts

Pussy Galores (70210026.dk)

Jeg mødte Chloe første gang på Cassiopeia for et par år siden. Efterfølgende har jeg mødt hende regelmæssigt på Pussy Galores.

Nu da PG åbnede op igen var det med at få en aftale i bogen med skønheden, så jeg fik lavet et pussy call hvor jeg mødte Chloe på et aftalt tidspunkt.

Normalt vis plejer en 30 min at være tilpas men pga. nedlukning blev det en time og hvilken time.

Chloe er en meget sød, smilende og fræk pige, hvis tilstedeværelse lyser et rum op og gensyns glæden var gengældt. Efter de obligatoriske krammer og løst snak, fik vi pillet tøjet af hinanden og endte på sengen. Nu da PG er flyttet kunne man ønske sig at man havde investeret i en ordentlig seng i stedet for en daybed. Herfra gik det via norsk massage (en Chloe specialílitet) over frans, 69 til forskellige stillinger. En tid hvor man mister tidsfornemmelsen men blot føler hinandens ønsker og behov. Lidt som kæresten du knalder men med et strejf af PSE. Fuck det var hot. Så den obligatorisk banken på døren, hvor ingen af os havde lyst til at stoppe men blot forsætte. Så kom Chloe i ordentlig orgasme og jeg valgte at følge trop og fyre min ladning af, udover hendes krop.

Efterfølgende snak om livet og om at vi ikke skal vente 6 måneder igen inden vi knalder videre.

Eneste minus er som sådan PG seng. Det er sgu utroligt at man ikke køber en ordentlig madras/seng.

Chloe er en stjerne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig. 

På mig virker Chloé som en dejlig sød kæreste som altid tænder en hver gang man ser på hende.

Håber hun får tjent en masse penge for hun er en dejlige pige og en man kan besøge igen og igen.

Eneste ulempe (for mig) er at hun slet ikke kysser ( og ikke pga. Corona)  da det for mig er så intimt så jeg "føler- jeg- smelter -sammen-med-pigen" men sådan er det. 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...