Hop til indhold

Tove Sperm Tøs - Nogle der har erfaringer?

Featured Replies

Skrevet

Går kraftigt og overvejer at besøge hende her, og ville da lige høre om der er nogle andre medlemmer som har besøgt hende her en af de sidste par dage.

Ellers må jeg prøve og tage en for holdet, og selv melde tilbage :D

https://annoncelight.dk/showad/317397

Redigeret af lasselasse30

Skrevet

Hmm intet telefon nummer at booke sig ind til en aftale - på mig virker det suspekt.

Bødlen

Skrevet
Bødlen skrev, for 6 timer siden:

Hmm intet telefon nummer at booke sig ind til en aftale - på mig virker det suspekt.

Bødlen

Beklager hvis det er et dumt spørgsmål, jeg er uerfaren på det her område. Tænker du at det kan være nogen som prøver at lokke personlige oplysninger ud af de håbefulde mænd? Eller bare at det er nogen som får sig et grin, eller en spiller, til alle de liderlige beskeder der sikkert vælter ind på email

Skrevet

Jeg ved ikke helt med den her annonce altså. Jeg så annoncen i lørdags og skrev til mailen med det samme, men har ikke hørt noget endnu. Jeg synes bare hendes tekst og billeder virker ret troværdige. Har ikke umiddelbart indtryk af at der skulle ligge noget fake bag - men man ved jo aldrig. Kan også se i dag at der tilføjet nogle flere dage og et nyt billede som igen fremstår ret reelt synes jeg. Hvad tænker I andre?

Skrevet

Nu har hun lige opdateret annoncen med at hun er blevet syg - kaster op - og ikke bliver klar i aften.. Wow. 

Skrevet

Denne annonce virker meget som om forfatteren er en person med både x kromsom og y kromosom i arvemassen.

But prove me wrong.

Max

Skrevet
Max Bjævermose skrev, for 2 timer siden:

Denne annonce virker meget som om forfatteren er en person med både x kromsom og y kromosom i arvemassen.

But prove me wrong.

Max

Det kunne der være noget om. Samme "skrive stil" som et andet lidt anderledes event i samme dage med en anden pige som står "lige neden under" https://annoncelight.dk/showad/316642. Bemærk der ved begge annoncer kun er en email man kan kontakte pigen på.

Redigeret af TopDaddy

Skrevet

Ja, helt enig i at de er mistænkeligt meget ens de tre annoncer. De er klart fake alle tre.

Skrevet

Var "Tove" ikke oprindeligt med i "Terkel i Knibe", men blev klippet ud, og nu er hun sur og vil have opmærksomhed .....

Skrevet
Bicycle Repairman skrev, 1 time siden:

Var "Tove" ikke oprindeligt med i "Terkel i Knibe", men blev klippet ud, og nu er hun sur og vil have opmærksomhed .....

Hun blev nævnt et par gange i Jul på Vesterbro.

Skrevet
Lauersen skrev, for 1 minut siden:

Hun blev nævnt et par gange i Jul på Vesterbro.

Nårh ja, det var hende der pludselig konverterede, og var med i afsnittene,  med pølsevognen og atombomben, ikke sandt?

Skrevet
Bicycle Repairman skrev, for 39 minutter siden:

Nårh ja, det var hende der pludselig konverterede, og var med i afsnittene,  med pølsevognen og atombomben, ikke sandt?

Så godt er jeg ikke inde i den. Mener bare hun blev nævnt et par gange som Onkel Stewards domina. 

Skrevet
Lauersen skrev, for 4 minutter siden:

Så godt er jeg ikke inde i den. Mener bare hun blev nævnt et par gange som Onkel Stewards domina. 

Tak!

Trist som Brian Mikkelsens KulturKanon ryger i glemslen.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg kan så glæde med en positiv tilbagemelding - hun er god nok. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.