g-lover 242 Skrevet 5. Juli, 2013 Jeg kan jo begynde med mig selv da jeg startede min "karriere" med købesex - der varierede jeg rigtig meget... ny hver gang. Ikke fordi der ikke var gode oplevelser jeg gerne ville have gentaget... men det handlede mest om at lette trykket og kunne tænke klart det føltes ikke rigtigt at gentage den samme pige flere gange.. men jeg blev ældre, jeg fandt min passion for anal og begyndte at dyrke den rigtig meget - og med den passion, så blev jeg også nødt til at vurdere mit forbrug af forskellige piger fordi det er så få der virkelig er gode til anal. Mange tilbyder det, de fleste med forbehold, men nogle ganske få har det øverst på ønskelisten. det er jo piger lige for mig. De skal helst være ligeså vilde eller mere vilde med anal end alm sex Men... og her kommer så det MEN!! - hvor jeg er nysgerrig ifht om jeg skiller mig ud (hvilket jeg næppe tror jeg gør) eller om der er andre der har oplevet det samme Jeg fandt (og beholdt) en fast pige fordi hun ganske enkelt var/er det bedste anale knald jeg kan købe for penge i KBH. Men jo flere gange jeg er sammen med hende - jo mere føler jeg at hun har "udvidet" mine behov. Det er sådan lidt - kritisk - for nu er det pludselig blevet til at der er nye ting jeg ikke kan undvære når jeg vælger piger og følgelig er udvalget af piger jeg eventuelt kan variere med pludselig småt. Nu skal sprøjteorgasmer og fisting pludselig være en del af det for at det virker "komplet" for mig... før var det nok med anal - nu kan det slet ikke fylde behovet alene. Det at hun har præsenteret mig for de ting og den måde jeg pludselig ser mig selv agere har gjort mig noget "trængende" og ikke så lidt rundtosset efter mere *gg* men der er jo tidspunkter hvor logistikken ikke passer sammen... og det er ikke muligt at finde en erstatning sådan lige ikke en hvor jeg tænker "fantastisk - hele pakken" Og tanken om bare at lette trykket som i gamle dage - det er nærmest et utænkeligt spild af penge når bare jeg tænker på det... Det er garanteret at jeg aldrig var landet her hvis jeg konsekvent havde valgt nye hver gang, for den grad af variation jeg har været igennem her, den oplever man sjældent hvis overhovedet på et 1 times engangsknald. Så derfor er jeg nysgerrig.... har i andre faste piger i besøger altid - eller skifter i for at undgå situationer som den jeg er landet i.. og hvad får jer til at beholde en fast pige når i har fundet en ?? hvad skal en pige have for at blive jeres faste pige? MVH G-lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 5. Juli, 2013 Jeg stillede nogenlunde samme spørgsmål i debatstrengen "Fast husbuk" 14. oktober, da jeg selv var blevet træt af at turnére fra den ene til den anden i et efterhånden overfladisk ræs. viewtopic.php?f=16&t=2172&hilit=Fast+husbuk Der kom i strengen nogle svar og erfaringer, som jeg syntes, jeg kunne bruge. Jeg havde et par piger i kikkerten og begyndte at holde mig fast til en enkelt. og hvad får jer til at beholde en fast pige når i har fundet en ?? hvad skal en pige have for at blive jeres faste pige?Skal jeg her ni måneder efter svare ganske kort, så er det følelsen af ikke at skulle "begynde forfra", hver gang man vover sig hjemmefra for at møde et nyt ansigt. En fast pige skal man ikke på samme måde pejle sig ind på. Man kan så at sige fortsætte, hvor man slap sidst. For mig er det først og sidst et spørgsmål om den gode kemi, hvor man falder i hak sammen. I forlængelse heraf sætter jeg pris på den gode kommunikation uden sproglige barrierer eller andre filtre. En ting, jeg vurderer meget højt, er den gensidige tillid og fortrolighed, der efterhånden kan opstå. Det er i længden trættende at skulle gemme sig bag et panser eller overveje, hvilke ting, man tør fortælle pigen. For ikke at nævne eventuelle dækhistorier, man skal holde rede på. Er der er gensidig tillid, møder man hinanden et helt, helt andet sted. Endelig synes jeg også, at det fysiske samvær bliver bedre, når man kender hinanden. Man finder efterhånden ud af, hvilke knapper man særligt skal trykke på for at skabe (endnu mere) glæde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg