Hop til indhold

Recommended Posts

Liverpool skrev, for 23 minutter siden:

Fint. Så lad være med at læse min indlæg. 

Jeg finder også dig vild utroværdi, med jeg bruger da ikke mit liv på at jage dig.

Problemet er, at du lever dit liv herinde og bruger det på at forfølge GP'ere med falske anmeldelser og utroværdige påstande.

Det er ikke blot noget svineri mod GP'erne.

Det er skadeligt for EG og os andre.

Jeg er her for mit eget vedkommende lidt endnu og læser med, hvor det passer mig.

Forbrændingen

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jan137

Jeg synes, mods burde lukke den her  :D Det er gået fra at være en anmeldelse til en helt anden diskussion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lulusexyy

@Liverpool I hope you are glad about your post and by the way it was already a burned out story. If you wanted a a tempting day i hope you got it today because i guess you had nothing else to do sunday .  I really liked this chit chat here but from now i hope you will stop !

Good evening everyone  ,:x  tomorrow is a new week and new beginning. ;)

kiss Lulu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amager_Forbrænding skrev, for 12 minutter siden:

Problemet er, at du lever dit liv herinde og bruger det på at forfølge GP'ere med falske anmeldelser og utroværdige påstande.

En "HOT TRÅD" står der på forsiden - wauwww.

Der må være en del, der har kedet sig på denne dejlige søndag. Ingen nævnt ingen glemt, men man kan jo sidde her i mørket og tænke på hvordan den menneskelige hjerne egentligt fungerer. Jeg har besøgt Barbara én gang i mit liv, og jo, det handler om kemi og stemning før det sådan rigtigt går op i en højere enhed. At det ikke blev den ultimative oplevelse for mig at besøge hende, dét vil jeg undlade at analysere på, men blot vil jeg konstatere, at It Takes Two To Tango. Men uanset oplevelsen var super eller mindre super, så skal man da opretholde en god tone.

Good luck @Barbarasmile1 og @Lulusexyy, I have no idea if you or the guy is telling the truth, and I really dont care. People that are behaving ungentlemanly dont deserve that much attention that you are giving them. Keep Calm and Keep Cool - and believe that everyone reading this thread will make up their own opinion no matter what. Take Care, and have a nice evening, and @Lulusexyy you are absolutely right, tomorrow is a new day and therefore a new beginning. Unless the ADMIN stops this thread I am certain that there will be many more posts. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...