Hop til indhold

ladyboys og transer

Featured Replies

Skrevet

har tit tænkt over hvorfor folk opsøger ladyboys og lig. hvad er det der tiltrækker ved en mand med patter :?: er det fordi folk er lidt bøsse men mener de ikke er så meget bøsse når der er et par patter med i det :P jeg er bare nysgerrig der er flere tråde om det men der er ingen om bøsser.

Skrevet

Tjae Knallert. Du har selv spurgt om 100% det samme i denne tråd: viewtopic.php?f=16&t=5364

Skrevet
  • Author

Tjae Knallert. Du har selv spurgt om 100% det samme i denne tråd: viewtopic.php?f=16&t=5364

nej der spurgte jeg om hvad der fik en mand til at få patter og pikken skåret af mvh

Skrevet

Fair nok knallert :) ... jeg skulle mene vi har haft den oppe at vende i den tråd jeg henviser til, men vi tager den da bare igen :). Jeg tænder ikke på ladyboys, så skal ikke kunne sige hvad der tiltrækker - til gengæld forstår jeg godt man kan tage fejl :lol:

Skrevet

Hvis man er bøsse bliver man nok ikke specielt ophidset af en ladyboy, men kan sikkert godt synes det er en spændende variation. Er man ikke bøsse bliver man jo tiltrukket af det feminine og mange Ladyboys er så smukke og feminine at de outshiner de fleste piger. Med alderen bliver man mere tolerant og søger udfordring og variation. Jeg led af decideret pikforskrækkelse og fik brækfornemmelser ved tanken om en pik indtil for 3 år siden, men pludselig gjorde Ladyboys det OK for mig, da jeg fandet ud af at det kun er maskulinitet der frastøder mig. Jeg ville for eksempel ikke bryde mig om at være sammen med en kvindelig bodybuilder. Jeg mener bestem ikke selv jeg har et gram bøsse i mig og beundre piger på en bred skala, så spørger du mig, så er svaret "nej, man er ikke bøsse bare fordi man krydre tilværelsen med en ladyboy i ny og næ".

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.