Hop til indhold
Dylmer

BOW fræk lille Thai pige i Vejle

Recommended Posts

Hun er en skøn og lækker thaipige, jeg har besøgt hende et par gange og der har altid været fuld valuta for pengene. Sidste gang bestilte jeg 90 min med 2 udløsninger og fik alt hvad jeg kunne ønske. Massagen er ganske lækker men at have sex med Bow er endnu bedre og hendes øko blow er super godt så ingen klager herfra.

Kim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 7 timer siden:

Hun er en skøn og lækker thaipige, jeg har besøgt hende et par gange og der har altid været fuld valuta for pengene. Sidste gang bestilte jeg 90 min med 2 udløsninger og fik alt hvad jeg kunne ønske. Massagen er ganske lækker men at have sex med Bow er endnu bedre og hendes øko blow er super godt så ingen klager herfra.

Kim

Hvad er prisen for fuld pakke? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
modensønderjyde skrev, for 3 timer siden:

Hvad er prisen for fuld pakke? 

Du kan da bare skrive til det nummer der står og spørge. Hun har en veninde der svarer de fleste af gangene.

Jeg var på besøg for et par uger siden, og kan bekræfte at hun er sød og fin. Hendes øko blow er som Kim skriver rigtig godt. Fik mega til sidst og det klarede hun også rigtig fint. Måtte dog ikke slukke hende. Jeg var der en time.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis du søger på Ann Vejle kommer bla denne frem, og der er flere

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
modensønderjyde skrev, for 17 timer siden:

Hvad er prisen for fuld pakke? 

1200 for 60 min med super og 1500 for 90 min med 2 udløsninger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 10 timer siden:

1200 for 60 min with super and 1500 for 90 min with 2 triggers

2 triggers for 1500 sounds good.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Bow i dag og fik en super god oplevelse. helt klart et besøg værd, super sød, snak sagelig og let til grin og smil.

ikke sidste gang jeg besøger hende:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milkywaaay skrev, den 4.5.2021 at 16:24:

Besøgte Bow i dag og fik en super god oplevelse. helt klart et besøg værd, super sød, snak sagelig og let til grin og smil.

ikke sidste gang jeg besøger hende:)

 

Har hun hår eller er hun glat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dylmer skrev, den 25.4.2021 at 00:12:

Hej folkens.

Har nogen af Jer brødre besøgt ovennævnte?   BOW fræk lille ❤️Thai pige i Vejle❤️Real pictures

Jeg har ledt efter tidligere anmeldelser i Jyllandsafdelingen, men kan ikke finde noget.

Modtager med glæde Jeres erfaringer, da jeg påtænker at smutte forbi hende i næste uge :razz:

Hej.

Hvordan er stedet Bow opholder sig og tænker her især på om der er diskret indgang?

 

På forhånd tak.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bommer skrev, for 3 timer siden:

Hej.

Hvordan er stedet Bow opholder sig og tænker her især på om der er diskret indgang?

 

På forhånd tak.

 

Det er ikke diskret, men man kan iflg. BOW benytte en bagdør (misforstå mig ikke:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...