Hop til indhold

Recommended Posts

Kære Brødre.

Jeg var lige ude at løbe en tur og kom forbi Tivoli på H.C. Andersens Blvd. og der stod en tre/fire damer som gik langs Tivoli-stykket.

Mit spørgsmål er simpelt er det blevet et sted hvor gadeprostituerede står, ikke at jeg har noget imod det, nogle af dem så faktisk ret godt ud, så er bare nysgerrig? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

½angel skrev, for 1 time siden:

Kære Brødre.

Jeg var lige ude at løbe en tur og kom forbi Tivoli på H.C. Andersens Blvd. og der stod en tre/fire damer som gik langs Tivoli-stykket.

Mit spørgsmål er simpelt er det blevet et sted hvor gadeprostituerede står, ikke at jeg har noget imod det, nogle af dem så faktisk ret godt ud, så er bare nysgerrig? 

Jeg var ude og køre en tur i området ca 1 time efter dit indlæg og der var ingen piger men til gengæld observerede jeg 3 ægge skaller & 3 patrulje vogne:shock: i området gadevide om der blir kørt lidt gaderæs :roll:.

Del dette indlæg

Link til indlæg
S&W500S skrev, for 15 minutter siden:

Jeg var ude og køre en tur i området ca 1 time efter dit indlæg og der var ingen piger men til gengæld observerede jeg 3 ægge skaller & 3 patrulje vogne:shock: i området gadevide om der blir kørt lidt gaderæs :roll:.

Pigerne ved vel på bagsædet af patrulje vogne B) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
½angel skrev, for 7 timer siden:

Kære Brødre.

Det kunne ikke bare være en gruppe piger, der var klædt på til fest, som skulle i byen eller videre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 9 timer siden:

Pigerne ved vel på bagsædet af patrulje vogne B) 

Politiet kan vel også blive trængende... Bare de ikke gør det i arbejdstiden - synes ikke mine skattepenge skal gå til det. ;-) :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 7 timer siden:

Det kunne ikke bare være en gruppe piger, der var klædt på til fest, som skulle i byen eller videre?

Præcis min tanke. Det kan være svært at se forskel nu om stunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest CphGuy

Syntes faktisk, det er en smule gusten, at fordi man ser 2-3 piger gå på gaden, så tror man pr. automatik det er købe piger .. 

Eller er det bare mig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 8 timer siden:

Det kunne det nemt være, altid ligt svært at se. Grunden til jeg tænkte det, var deres påklædning sammenholdt med at de gik frem og tilbage på gaden. Så fik bare en Hooker vibe, men det kan nemt være forkert. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
CphGuy skrev, for 18 minutter siden:

Syntes faktisk, det er en smule gusten, at fordi man ser 2-3 piger gå på gaden, så tror man pr. automatik det er købe piger .. 

Eller er det bare mig?

Også derfor jeg spurgte herinde, da jeg fik en hooker vibe, som når man går igennem Istedgade.

Og det var ikke bare fordi der går 2-3 pige på gaden, det var deres påklædning sammenholdt med at de gik frem og tilbage på et bestemt stykke vej.

Men viden får man gennem spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så vi taler om lørdag aften? På HC As Boulevard? Der er ikke så mange steder i nærheden at afvikle forretningen. Og bilerne kan vel ikke sådan kravle forbi og samle op?  Der er jo en parkeret række mellem kørebane og fortov.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackStockings
½angel skrev, for 15 timer siden:

Også derfor jeg spurgte herinde, da jeg fik en hooker vibe, som når man går igennem Istedgade.

Og det var ikke bare fordi der går 2-3 pige på gaden, det var deres påklædning sammenholdt med at de gik frem og tilbage på et bestemt stykke vej.

Men viden får man gennem spørgsmål.

så hver gang du ser en ung pige på strøget og gaden som er en smule lækkert klædt, så tror du måske også straks det er en sugarbabe:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, for 15 timer siden:

Hvis du var ude at løbe, kan du vel ikke have observeret dem længe, medmindre du løber med rollator? Eller kom du forbi to gange (frem og tilbage)?

Kan fx være nogen, der ventede på et lift fra en ven.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Første lørdag efter restauranter og barer er genåbnet? Mon ikke det bare var nogle festglade tøser på vej hjem fra byen, der ventede på en taxa eller et lift. HCA boulevard er noget nær det mindst diskrete sted i KBH..

Del dette indlæg

Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 25.4.2021 at 11:12:

Politiet kan vel også blive trængende... Bare de ikke gør det i arbejdstiden - synes ikke mine skattepenge skal gå til det. ;-) :-) 

Du er da kedelig. Tænk på at du ikke bliver bosted af dem så længe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...