Hop til indhold
Mikes

Odense ved stadion

Recommended Posts

Mikes skrev, for 10 minutter siden:

Nogen der har styr på hvilke piger der pt holder til ved adressen nær Stadion?

Hej

Først og fremmest skal dit spørgsmål ligge under efterlysninger.
Hvis der ikke tydeligt står i en annonce hvor en pige opholder sig må man ikke oplyse om det her. Omvendt må man nok heller ikke sige hvem der er på en given adresse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså,.. i morgen løber der 11 fisser rundt PÅ stadion, og prøver at ligne et superligahold...nosser har de ihvertfald ikke... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det gør Mikes heller ikke. Der er ikke tale om en konkret adresse, når der tydeligt står 'nær stadion' -

sagt i al venlighed, jeg er uddannet jurist. Der er også forskel på lovgivningen for området, contra

det i denne sammenhæng Eroguide anfører i deres retningslinjer, uden det skal være en juridisk

diskussion, der er intet galt ved, hvis nogen oplyse at pigeXX og/eller YY, er på et sted 'nær stadion'

God weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mikes skrev, 1 time siden:

Hej

Nogen der har styr på hvilke piger der pt holder til ved adressen nær Stadion?

Uden at være jurist kan jeg konstatere, at @Mikes har anbragt sin efterlysning et forkert sted.

Uden at være politimand har jeg rapporteret indlægget til ledelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
funboy37 skrev, for 17 timer siden:

Der er ikke tale om en konkret adresse, når der tydeligt står 'nær stadion' -

Nej, men kender man stedet er der tale om en konkret stedangivelse - hvilket man heller ikke må angive.
Kender man ikke stedet kan det vel være ret lige meget om man får at vide hvem der er der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...