Hop til indhold
Miller's Crossing

Smuk som en juli(a) dag❤️

Recommended Posts

Jeg kunne ikke lade være. Altså besøge Julia igen. Og ja, jeg har ligget på den lade side herunder Corona. Har ikke turdet. Har været duks og lovlydig borger. Har kun været hos den søde rumænske pige Sonia før mødet med Julia. 

Men nu kunne jeg ikke vente længere. Når en gudinde af Cobhams 9. engleorden melder sin ankomst i København midt under en Corona- tid, så er der ikke noget valg. Jeg måtte bare afsted. Jeg har besøgt Julia nogle gange før. Både på Amager og på selve Bryggen. Dennegang bor hun på anonymt hotel med flot og rent værelse med rigelig plads. 

Og hvad er det så, der gør Julia så speciel? Ja - selvfølgelig er der hendes udseende. Smuk som en juli-dag<3 Lyst langt hår på en 22 årig gudinde. Læg dertil en figur uden lige. Og så er der hendes eminente faste ungpigebryster. Ikke så store, men dejlige og naturlige. Og jeg har gemt det bedste til sidst: Julias store dådyrøjne. Jeg kunne drukne mig i dem;)

Så er der sexen. Julia ser ud til selv at elske det. Grænseoverskridende. At kunne genkalde situationen, hvor hun ligger nede ved mine ben med mit lem i munden og samtidig kigger op på mig med sine dådyrøjne, gør mig sgu taknemmelig. Eller øjeblikket hvor hun sidder op på mig i retvendt cow-girl og bevæger sig, mens hendes gudebryster bevæger sig i takt:P Out of this world.  

Så er der hendes væsen.  Let at tale med. Godt humør.  Fnisende som den unge pige, hun er. Ikke til at stå for. Jeg vil ha` mer:x

Men det blir ikke i denne omgang. For Julia tager hjem til Ukraine vist nok i morgen. Men måske kan den hurtige stadig nå det? Jeg glæder mig i hvert fald allerede til et gensyn. Jeg håber ikke, der går så længe som sidst.  

Miller`s

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan! Så er der for alvor forår og genåbning.

Master Millers, manden der har skrevet de fleste af de bedste, er tilbage. 

Tak for det og tak for denne om den små Julia.

Vi glæder os i den grad til mere.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...