Hop til indhold
Asger87

Adrianna og regina

Recommended Posts

Jeg har besøgt de to samtidig. 1 time for 3000. 
 

Det gik ikke særligt godt. Der var ingen kemi.  
 

negativt: 

-Regina viste ikke coronatest.

- adrianna vejer lige 20 kg mere end hendes billeder. 

- alt også blow er med kondom  ingen diskussion  

- ingen kys

- ingen knep. Regina forsøgte men kunne ikke ramme mit hul og gav op efter 2 minutter. Hun nægtede at forsøge igen

- adrianna kunne ikke få den op og stå. 

- de havde lovet mig sperm, men adrianna kom ikke og regina kom kun med to dråber.

- jeg fik kun 30 minutter. 
 

- badet virkede ikke, så det var koldt vand og uden vandtryk  

- regina som ellers har en lækker krop ville ikke kneppes

- regina gik ud af rummet på sekundet jeg var kommet. Jeg så hende ikke igen. 

- regina taler ikke engelsk. 

der er en annonce som er positiv og som jeg stolede på, men det kostede mig 3000 ud af vinduet. 

jeg tror kun de er på, hvis du er en super lækker fyr med et stort udstyr. Ellers er de bare en pengemaskine. En af mine værste og dyreste oplevelser. Øv!!! 
 

hold jer væk. Langt væk!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder meget som Sylvia og Catalina. Du skulle have krævet halvdelen af pengene tilbage. Hvis så bare de var ærlige når man kom og sagde de ikke lige tændte på en og ikke kunne levere det aftalte. Det er jo egentlig bedrageri. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Thai lover skrev, for 57 minutter siden:

Lyder meget som Sylvia og Catalina. Du skulle have krævet halvdelen af pengene tilbage. Hvis så bare de var ærlige når man kom og sagde de ikke lige tændte på en og ikke kunne levere det aftalte. Det er jo egentlig bedrageri. 

yes de er en joke eller decideret scam - kan absolut intet og kommer desværre til Kbh med jævne mellemrum - Sonya har også været brugt som navn... har fået de værste anmeldelser på wiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asger87 skrev, den 24.4.2021 at 09:19:

Det gik ikke særligt godt. Der var ingen kemi.

Tak for go anmeldelse som har sparet mig for et ærgerligt be. Super ærgerligt at du fik en elendig oplevelse, havde faktisk kik på begge - dog hver for sig - til imorgen mandag, igen tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...