Fedtmules bror 183 Skrevet 23. April, 2021 (edited) Har været så heldig at møde Filippa nogle gange og må indrømme hun bare er en uvurderlig perle. Er kommet hjem efter endnu er besøg og må bare sige at jo flere gange man møder hende jo bedre oplevelse får man. Det hele starter med man bliver taget imod i døren af en smilende smuk kvinde i et frækt sæt undertøj og man får en dejligt kram og et kys inden man bliver ført ind i soveværelset hvor hun smider sig i sengen og vi begynder og kysse endnu mere mens hænderne går på opdagelse på hinandens kroppe og mit tøj kom hurtigt af. Inden vi kommer får langt få jeg bedt om et bad så man kan være ren når man nu skal være intim med sådanne en skønhed. Tilbage igen efter et bad er jeg klar til at hoppe i kanen med Filippa. Endnu mere og kys og hænder på udflugt på hinandens kroppe inden hendes tøj også ryger af og jeg går ned og slikker på hendes mis som bare smage fantastisk og bliver hurtigt våd. Så blev det tid til at min pik skulle forkæles så hun begynder at slikke og sutte på den, hvilket hun bare gør helt fantastisk Mens jeg stadig ligger og nyder hendes behandling med munden rejser hun sig og sætter sig ned over min pik, det er bare en så skøn følelse at mærker hende omkring min pik mens man kan se på den skønhed, man er jo bare i paradis Så efter nogle forskellige positioner ender det med en vidunderlig udløsning og vi liggere os ved siden af hinanden og slapper af og begynder at kæle, nusse og snakke. En perfekt afslutning på endnu en dejlig oplevelse med Fillipa. Hun er bare en kvinde man ikke kan få nok af og som man bare får bedre og bedre oplevelser med jo mere man lære hinanden at kende. Jeg skal helt sikker se hende igen for hun er bare en man ikke kan få nok af har vist bare fundet min nye drømmepige Redigeret 23. April, 2021 af Fedtmules bror 13 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtmules bror 183 Skrevet 26. April, 2021 Kan se jeg bliver nød til at knytte en kommentar på min anmeldelse, er blevet spurgt et par gange af nogle som spurgte mig om oplevelsen med Filippa var uden kondom da jeg ikke skrev noget om dette, men mente det gav sig selv efter hvad hun skriver i sin annonce at alt er med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1367 Skrevet 27. April, 2021 Fedtmules bror skrev, for 21 timer siden: at alt er med. også BJ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2766 Skrevet 27. April, 2021 Gammel rotte skrev, 1 time siden: også BJ? Jeg synes at du skal starte med at læse hendes annonce! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtmules bror 183 Skrevet 27. April, 2021 Gammel rotte skrev, for 2 timer siden: også BJ? Som lille_peter skrev så står det i annoncen hvad hun tilbyder. Du har måske besøgt hende og fået noget andet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
@beautifulme 168 Skrevet 27. April, 2021 @Fedtmules bror ingen tvivl om at hun er verdensklasse, og at det bliver bedre gang for gang. Tak for din fortælling 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jegelskermettebumbum 11 Skrevet 28. April, 2021 Jeg har for længst opgivet denne pige. Ville have besøgt hende, men det er nok nemmere at få en aftale med Paven. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtmules bror 183 Skrevet 28. April, 2021 jegelskermettebumbum skrev, for 5 minutter siden: Jeg har for længst opgivet denne pige. Ville have besøgt hende, men det er nok nemmere at få en aftale med Paven. Det er ærgerligt hvis du opgiver hende, for hun er virkelig fantastisk og du vil være ked af at gå glip af hende. Du kan skrive en pb til mig, så kan jeg give dig gode råd til at komme igennem hvis du ønsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unknown User 5 Skrevet 29. April, 2021 Jeg har snuset om hendes profil i noget tid nu... Har endnu ikke haft min første oplevelse med en glædespige.. bliver nervøs af det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sulten 91 Skrevet 29. April, 2021 Fedtmules bror skrev, for 22 timer siden: Det er ærgerligt hvis du opgiver hende, for hun er virkelig fantastisk og du vil være ked af at gå glip af hende. Du kan skrive en pb til mig, så kan jeg give dig gode råd til at komme igennem hvis du ønsker Du må meget gerne dele din vinkel. Jeg har ikke haft held at få fanget hende med god timing endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtmules bror 183 Skrevet 29. April, 2021 Unknown User skrev, for 34 minutter siden: Jeg har snuset om hendes profil i noget tid nu... Har endnu ikke haft min første oplevelse med en glædespige.. bliver nervøs af det... Du skal prøve af besøge hende, hun er super sød, nem at snakke med og giver med garanti en dejlig oplevelse første gang. Hun vil tage sig godt af dig så du får en god oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unknown User 5 Skrevet 1. Maj, 2021 Fedtmules bror skrev, den 29.4.2021 at 21:00: Du skal prøve af besøge hende, hun er super sød, nem at snakke med og giver med garanti en dejlig oplevelse første gang. Hun vil tage sig godt af dig så du får en god oplevelse. Det vil jeg stærkt overveje. Tak for anbefalingen bro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DFyr_36 207 Skrevet 1. Maj, 2021 Unknown User skrev, den 29.4.2021 at 20:25: Jeg har snuset om hendes profil i noget tid nu... Har endnu ikke haft min første oplevelse med en glædespige.. bliver nervøs af det... Hej bror, der er ingen grund til at være nervøs. Bare forestil dig det er en veninde du kender godt du skal besøge.. Og fortæl bare at du er nervøs, så ved hun det og slår over på ultrasød mode. Det værste er faktisk at man er så nervøs INDEN. Når man så er kommet indenfor bliver alt bedre. Tro mig, vi har alle været der! God fornøjelse! /DFyr_36 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtmules bror 183 Skrevet 1. Maj, 2021 DFyr_36 skrev, for 2 timer siden: Hej bror, der er ingen grund til at være nervøs. Bare forestil dig det er en veninde du kender godt du skal besøge.. Og fortæl bare at du er nervøs, så ved hun det og slår over på ultrasød mode. Det værste er faktisk at man er så nervøs INDEN. Når man så er kommet indenfor bliver alt bedre. Tro mig, vi har alle været der! God fornøjelse! /DFyr_36 Er helt enig, du skal bare fortælle hende inden du kommer at du er ny med dette og måske er nervøs, tro mig alle kan blive nervøse også selvom det ikke er første gang, jeg var selv nervøs første gang jeg besøgte Filippa, men lover dig for hun vil give dig en rigtig god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unknown User 5 Skrevet 1. Maj, 2021 I er bare så flinke alle sammen,... tusind tak for det. Jeg giver besked og en detaljeret beskrivelse af hvorn det hele gik, .. når jeg kommet igennem det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JonDo 575 Skrevet 1. Maj, 2021 Hun er klar den sværeste pige at få en aftale med tror jeg har skravet til hinde +500 gang ude at få et svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DFyr_36 207 Skrevet 6. Maj, 2021 JonDo skrev, den 1.5.2021 at 22:58: Hun er klar den sværeste pige at få en aftale med tror jeg har skravet til hinde +500 gang ude at få et svar Hvordan skriver du til hende? Måske er der noget hun ikke bryder sig om? De fleste piger ønsker jo kunder og penge i kassen, så de svarer jo på almindelige forespørgsler... Eller har skjult nummer? Held og lykke med den næste. /DFyr_36 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtmules bror 183 Skrevet 20. Maj, 2021 JonDo skrev, den 1.5.2021 at 22:58: Hun er klar den sværeste pige at få en aftale med tror jeg har skravet til hinde +500 gang ude at få et svar Jeg syntes ikke selv hun var svær at få fat i, måtte prøve et par gange før jeg kunne få en aftale med hende. Så jeg kan ikke genkende det billede. Men igen der kan jo være mange ting der gør du ikke får svar. Enten måden man skriver til hende, hun har så også fortalt mig at når man først har mødt hende er det meget nemmere at få en aftale med hende, så tror hun fortrækker faste kunder, så hun ikke står med x antal nye hver gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg