Hop til indhold
Førstegangs

Alessia Sttøvring

Recommended Posts

Denne Italienske kvinde https://annoncelight.dk/showad/227406 kræver en anmeldelse.

Har nu været ved Alessia nogle gange, helt præcist 5, og det bliver bedre og bedre for hver gang jeg besøger hende,.

Hun er så nærværende, empatisk, og får en til at føle sig som den eneste ene, hun giver en rigtig god omgang fransk, om det er slow eller hard, eller hvad man nu engang kan lide, hun mestre også de mere kinky og dystre sider af universet.  Sidste gang gav jeg hende en omgang oliemassage, " jeg er en pleaser,  så elsker at gøre noget, der er godt for pigen " men at opleve , at hun tager min  pik og kører den op af hendes klit, uden kondom,  var sgu noget af en oplevelse, mere end jeg forventede, efter noget tid begynder hun at stønne, og jeg dykker ned og slikker hende, ved ikke om det var fake, men jeg fornemmede, at hun fik en orgasme,  Pas på hende hun er the real thing.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan er lokalet, er det rent og ordentligt? Samt er det diskret? 

Har overvejet kraftig at besøge Alessia, da hun ser både godt ud og hendes anmeldelser fremviser en varm og sensuel kvinde. Vil da også mere om hendes mere kinky side hvis du vil. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...