Hop til indhold
Servciesboy

Rørbæk/ Hobro

Recommended Posts

Servciesboy skrev, for 12 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/308457

 

Hej med jer

 

nogen der har været forbi hende her i Rørbæk? Kan ikke rigtig finde noget på hende, men synes jeg har set hende et andet sted, på et eller andet sted i Jylland

knus

Jeg har været i Rørbæk, hvor jeg besøgte en sort kvinde. Hun var ret fræk, og tog den i røven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke været ved hende. Men har lagt mærke til hende,

hun har flyttet en del rund ca. 7-14 dage hvert sted, har ikke haft et navn i annoncen ud over hendes bruger “sexy Shila” tlf og billeder har været det samme

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivert skrev, den 24/4/2021 at 07:36:

Jeg har været i Rørbæk, hvor jeg besøgte en sort kvinde. Hun var ret fræk, og tog den i røven.

Tror du det var hende jeg efterlyste? Jeg er ved og lave en aftale med hende i aften.

 

Jeg synes stedet ser meget sølle ud, hvordan er det indenfor?

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 14 minutter siden:

Tror du det var hende jeg efterlyste? Jeg er ved og lave en aftale med hende i aften.

 

Jeg synes stedet ser meget sølle ud, hvordan er det indenfor?

knus

Stedet er ikke fedt, men hvis det er den pige, jeg tænker på, er det ligegyldigt. Hun har en kanon røv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivert skrev, for 12 timer siden:

Stedet er ikke fedt, men hvis det er den pige, jeg tænker på, er det ligegyldigt. Hun har en kanon røv.

Jeg tog en for holdet og i skylder , Holdkæft det var ringe

 

pigen er en trunte på , det kunne jeg gost se på foto, så ingen problem, hun er fra Haiti og er 38 år, bliver her et par uger, og siger hun også har været i Aalborg

 

jeg havde en fin SMS aftale/dialog med hende i går, og fik aftalt 30 min incl kys og superfransk til 800kr det synes jeg var ok pris.

i dag inden besøget ville hun så ikke kysse, det sagde jeg ok til, og prisen steg til kr 1000, det sagde jeg ok til, men da vi skulle i gang ville hun ikke Superfrans   - ikke den første gang sagde hun, hun ville heller ikke op i sengen til mig lå halvvejs ude, og de store byster som jeg havde set frem til og lege med, var ikke berørings venlig.

jeg bad om en håndtrold, men det skulle være med kondom sagde hun, så gad jeg ikke mere, hun virker til og hade 

jobbet og hade os mænd, til hver anden sætning jeg sagde vrængede hun hoved.

Alt hvad vi havde aftalt galt ikke i dag, selv mobilpay var en problem, i går sagde hun Ja, i dag ville hun have cash 

Så hold jer væk

 

Redigeret af Servciesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 9 timer siden:

Jeg tog en for holdet og i skylder , Holdkæft det var ringe

 

pigen er en trunte på , det kunne jeg gost se på foto, så ingen problem, hun er fra Haiti og er 38 år, bliver her et par uger, og siger hun også har været i Aalborg

 

jeg havde en fin SMS aftale/dialog med hende i går, og fik aftalt 30 min incl kys og superfransk til 800kr det synes jeg var ok pris.

i dag inden besøget ville hun så ikke kysse, det sagde jeg ok til, og prisen steg til kr 1000, det sagde jeg ok til, men da vi skulle i gang ville hun ikke Superfrans   - ikke den første gang sagde hun, hun ville heller ikke op i sengen til mig lå halvvejs ude, og de store byster som jeg havde set frem til og lege med, var ikke berørings venlig.

jeg bad om en håndtrold, men det skulle være med kondom sagde hun, så gad jeg ikke mere, hun virker til og hade 

jobbet og hade os mænd, til hver anden sætning jeg sagde vrængede hun hoved.

Alt hvad vi havde aftalt galt ikke i dag, selv mobilpay var en problem, i går sagde hun Ja, i dag ville hun have cash 

Så hold jer væk

 

Lyder ikke som en god oplevelse. Der er som bekendt udskiftning disse steder. Det lyder ikke som den samme mørke godte, jeg har besøgt. Hun arbejdede også i Klovborg, og det lykkedes os at holde kontakt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivert skrev, Lige nu:

Lyder ikke som en god oplevelse. Der er som bekendt udskiftning disse steder. Det lyder ikke som den samme mørke godte, jeg har besøgt. Hun arbejdede også i Klovborg, og det lykkedes os at holde kontakt.

Dvs. at vi havde kontakt i en periode. Da jeg læste teksten, synes jeg, at det lød som hende, men på baggrund af din anmeldelse, er det nok sandsynligt, at det er en helt anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivert skrev, den 16/5/2021 at 09:51:

Dvs. at vi havde kontakt i en periode. Da jeg læste teksten, synes jeg, at det lød som hende, men på baggrund af din anmeldelse, er det nok sandsynligt, at det er en helt anden.

Nu optræder hun som Mayra

bliv væk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

shila og mayra er to forskellige piger

stivert escribió, el 24/4/2021 a las 7:36:

Estuve en Rørbæk, visitó a una mujer negra. Estaba muy ocupada y apoyaba a las chicas.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, den 17/5/2021 at 15:29:

Ahora ella actúa como Mayra

Mantente alejado 

Dette er min første anmeldelse, men vil bare give denne skønne pige lidt kredit med på vejen. Der er lidt blandede anmeldelser af hende. Jeg har kun haft positive oplevelser Har besøgt Mayra fotos er af hende, gentagelse, ja

http://annoncelight.dk/showad/316598

Del dette indlæg


Link til indlæg
Safiro skrev, for 51 minutter siden:

Dette er min første anmeldelse, men vil bare give denne skønne pige lidt kredit med på vejen. Der er lidt blandede anmeldelser af hende. Jeg har kun haft positive oplevelser Har besøgt Mayra fotos er af hende, gentagelse, ja

http://annoncelight.dk/showad/316598

HaHa... den er god med dig...

Enten er du Mayra eller også er du hendes pimp... du skal ihvertfald huske at ændre din visning af andres indlæg, således fe ikke bliver oversat til skraldespansk, inden du laver en anmeldelse....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...