Hop til indhold
sergent-254

massage

Recommended Posts

hej jeg vil meget gerne høre om der er nogen der har besøgt bbw kvinde 50 plus i nærheden af rønde om det er en der er værd at besøge og hvordan hun er at være sammen med og om hun lever sig med i det hun laver håber at der er nogen der ved noget og venter på svar

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej jeg vil meget gerne høre om der er nogen der har besøgt bbw kvinde 50 plus i nærheden af rønde om det er en der er værd at besøge og hvordan hun er at være sammen med og om hun lever sig med i det hun laver håber at der er nogen der ved noget og venter på svar

Jeg har besøgt hende.

Hun er ikke en du vender dig om efter, men hun er engageret og giver dig det du kommer efter. Jeg fik kun gensidig fransk, det er hun rigtig god til og hendes orgasme virkede rigtig.

Eneste minus er, at det er langt ude på landet

Jeg gav 500 for al den tid jeg ville have, men som sagt kun gensidig fransk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende ENDELIG for et par uger siden, var ofte vendt tilbage til hendes annonce, og så bød chancen sig!

Vi havde dagen i forvejen SMS'et sammen og aftalt, at jeg skulle besøge hende en time, så jeg fandt spændt frem til hendes hjem, der ganske som nævnt ligger et pænt stykke ude på landet.

Hendes ansigt er ikke særligt ungdommeligt, men hendes krop er lækker i betrgtning af hendes alder...

Hun starter med at sutte min godt klare pik, er det gør hun superlækkert og økologisk, og jeg spørger på et tidspunkt, om jeg skal advare, inden jeg kommer, men hun svarer blot, at "det opdager jeg nok" med et frækt glimt i øjnene! Og det gjorde hun og slugte det hele!

Derefter lå vi og kælede lidt, og så gik jeg ned og slikkede hendes dejlige fisse, og hun virkede til rigtigt at nyde det, og pludselig skulle jeg bare mærke min pik i hendes fisse, så i missionæren nød jeg en dejlig gang ind-ud!

Jeg troede så, jeg var helt færdig, men da vi lod os sunde os lidt efter anden afgang på kort tid, begyndte hun atter at lege, og lur mig om ikke hun fik gang i den igen, og vi sluttede af med en skøn ridetur!

Hvornår jeg sidst har kunnet tre gange på 45 minutter, kan jeg ikke huske, så hun kan altsså noget og MERE TIL!

Hun havde garanteret forsøgt en gang mere, hvis ikke jeg havde sagt, at NU kunne jeg ikke mere! :lol:

Hun tilbød og jeg tog glad imod muligheden for et bad, for jeg var godt svedig efter den omgang!

Jeg kan kun anbefale turen udenfor Alfarvej!

Hun kalder sig BBW Quinde, men jeg synes faktisk ikke, hun var en stor pige...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...