Hop til indhold
Opertionaldk

AFPRESNING - Fræk sygdomsfri Asiat Q klar til leg Jeg taler og forstår dansk SMS 20679530 for en aftale med mig

Recommended Posts

Guest Kim Nielsen

De 2 annoncer som du linker til er oprettet i dag kl 13.36 og i dag kl 13.55.

Utroligt hvis du på en halv time efter at hendes første annonce er oprettet har nået at kontakte hende, bestille tid, besøge hende, blive fundet af hende på facebook og så også blive afpresset. det kræver vist en uddybning af hvad der er foregået.

Redigeret af Kim Nielsen
tilføjet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 15 minutter siden:

De 2 annoncer som du linker til er oprettet i dag kl 13.36 og i dag kl 13.55.

Utroligt hvis du på en halv time efter at hendes første annonce er oprettet har nået at kontakte hende, bestille tid, besøge hende, blive fundet af hende på facebook og så også blive afpresset. det kræver vist en uddybning af hvad der er foregået.

Profiler på annoncelight er blivende. Når der oprettes annonce er det med "anker" til en profil. Dem der ikke er VIP ser sådan ud: 
https://annoncelight.dk/profile/soyadktøs 
https://annoncelight.dk/profile/xuilang

Dem der har betalt for VIP profiler har mulighed for at tilføje standard tekst, billeder, kontakt osv. 
Når en VIP profil ikke har betalt for VIP "springer den tilbage" til hvad du kan se i eksemplerne ovenfor. 
Sådan fungerer annoncelight. Der er forskel på profiler og annoncer men brugernavnet kan være det samme og det er derfor ikke svært at sætte lighedstegn mellem en aktiv annonce og en tidligere annonce.

Blot til orientering, da jeg jo ikke har et klap forstand på hvorvidt denne advarsel er sand eller falsk.

Kh. Eva <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 48 minutter siden:

De 2 annoncer som du linker til er oprettet i dag kl 13.36 og i dag kl 13.55.

Utroligt hvis du på en halv time efter at hendes første annonce er oprettet har nået at kontakte hende, bestille tid, besøge hende, blive fundet af hende på facebook og så også blive afpresset. det kræver vist en uddybning af hvad der er foregået.

Nargh.. Hun har ændret i sin annonce eller genaktiveret eller boostet sin annonce på det gældende tidspunkt.. Det behøver ikke betyde den først er oprettet der.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 24 minutter siden:

Æhh hun kan jo ku finde dig på FB hvis du har været så dum at fortælle hende hvem du er. 
 

Måske har han bare brugt sin egen telefon til at kontakte pigen og så hans nummer blevet tjekket.. 

Det ikke alle der har en indædt mistro imod dem de skal have sex med.. Jeg har da også stor tiltro til at folk ikke afpresser mig selv hvis jeg evt kunne findes på Facebook.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 1 time siden:

De 2 annoncer som du linker til er oprettet i dag kl 13.36 og i dag kl 13.55.

Utroligt hvis du på en halv time efter at hendes første annonce er oprettet har nået at kontakte hende, bestille tid, besøge hende, blive fundet af hende på facebook og så også blive afpresset. det kræver vist en uddybning af hvad der er foregået.

Vedkommende har været i gang i godt en uge, med det samme telefonnummer...

Der er også advaret mod samme scam under efterlysninger herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 29 minutter siden:

Vedkommende har været i gang i godt en uge, med det samme telefonnummer...

Der er også advaret mod samme scam under efterlysninger herinde.

Faktisk har fjolset været i gang i flere måneder med næsten samme tekst ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
JenniferRomantica skrev, for 48 minutter siden:

Det ikke alle der har en indædt mistro imod dem de skal have sex med

Man kan jo komme til at kvaje sig og bryde diskretionen, selv om man ikke vil. Men når man ikke kender identitet osv på pigen, eller pigen på gæsten, så er risikoen for kvajning elimineret. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hardrock_west

Jeg har i dag både prøvet at skrive og ringe til dette nummer.  Jeg bruger taletidskort.

 

Intet svar på sms og da jeg ringede, ringede telefonen kun 1 gang og så gik den til telefonsvare. Skal siges jeg skrev sms'en ca 30 minutter før jeg ringede. Så jeg går ud fra, at personen har undersøgt mit nummer og fundet ud af det er et taletidskort. Derfor blev telefonen nok ikke taget da jeg ringede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Man kan jo komme til at kvaje sig og bryde diskretionen, selv om man ikke vil. Men når man ikke kender identitet osv på pigen, eller pigen på gæsten, så er risikoen for kvajning elimineret. 

 

Okay.. Det lige godt aldrig sket for mig, endnu, må jeg så sige:biggrin:.. Jeg kan heller ikke lige sådan se hvordan det skulle kunne ske.. Men fair nok.. Dog er det altså ikke unormalt at folk stadig benytter sig af deres egen telefon når de ringer til glædespiger.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Jeg kan heller ikke lige sådan se hvordan det skulle kunne ske

Aaaaltså. Fækssempel har jeg engang fået en SMS fra en GP hvor hun kalde mig noget andet end jeg hed. Hun havde valgt forkert nummer da hun beskrev et par detaljer fra et møde, som hun gerne ville have gentaget. Sådan kan det f. eks. ske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden:

Aaaaltså. Fækssempel har jeg engang fået en SMS fra en GP hvor hun kalde mig noget andet end jeg hed. Hun havde valgt forkert nummer da hun beskrev et par detaljer fra et møde, som hun gerne ville have gentaget. Sådan kan det f. eks. ske. 

Men hun kalde dig vel ikke ved fornavn og efternavn:ph34r:.? Jeg kan godt se at hvis man er den eneste der hedder det navn i Danmark ja så skal man måske passe lidt ekstra på hvis man ikke vælger sine besøg med omhu.. 

Jeg har også prøvet at sende forkert men der har jeg da ikke skrevet personens navn.. Jeg skriver normalt bare "Halløw dig der" eller Halløw lovarlovar" og en uendelig kombination af den slags tilnavne.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Men hun kalde dig vel ikke ved fornavn og efternavn:ph34r:.? Jeg kan godt se at hvis man er den eneste der hedder det navn i Danmark ja så skal man måske passe lidt ekstra på hvis man ikke vælger sine besøg med omhu.. 

Jeg har også prøvet at sende forkert men der har jeg da ikke skrevet personens navn.. Jeg skriver normalt bare "Halløw dig der" eller Halløw lovarlovar" og en uendelig kombination af den slags tilnavne.. 

Det er jo ligemeget hvad hun kalder mig når hun i teksten skriver noget om hvad hun ønsker min pik skal lave næste gang. SMSen er stort set umulig at bortforklare. En normalt begavet hustru ville som det første spørge hvor afsender har mit nummer fra. Forklaringen om at det aner man ikke bliver næppe godtaget i ret mange forhold. I øvrigt har langt de fleste hustruer nok også en vis fornemmelse af der er sker noget i kulissen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden:

Det er jo ligemeget hvad hun kalder mig når hun i teksten skriver noget om hvad hun ønsker min pik skal lave næste gang. SMSen er stort set umulig at bortforklare. En normalt begavet hustru ville som det første spørge hvor afsender har mit nummer fra. Forklaringen om at det aner man ikke bliver næppe godtaget i ret mange forhold. I øvrigt har langt de fleste hustruer nok også en vis fornemmelse af der er sker noget i kulissen. 

Det selvfølgelig rigtig nok.. Nu tænkte jeg bare i form af afpresning og lignende som tråden handler om.. Hvor det lidt lød som om at ts selv var udenom det hvis han havde brugt sin egen telefon.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Hvor det lidt lød som om at ts selv var udenom det hvis han havde brugt sin egen telefon.. 

Ja eller kan jeg heller ikke se hvordan pigen kan finde hans identitet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 12 timer siden:

Ja eller kan jeg heller ikke se hvordan pigen kan finde hans identitet. 

Ret nemt hvis du har abonnement hvor du ikke har hemmeligt nummer. Så har du navnet og fri adgang til diverse sociale medier. Jeg har så i den sammenhæng sat mine social medier til folk som ikke venner med mig ikke kan skrive til mig. men kun kan søge om venskab. Så kan jeg vrage dem jeg lyster før samtalen starter. Og de kan heller ikke se indholdet eller venner på min profil. Jeg har selv haft et par stykker  som har skrevet  på mobilen til mig uden for den aftale tid. De blev så blokeret ved første besked. 

Redigeret af Mayday

Del dette indlæg


Link til indlæg
Opertionaldk skrev, den 23.4.2021 at 14:07:

Pas på svindel - Vedkommende finder dig på facebook og afpresser dig for penge, for ikke at kontakte familie osv.
 

https://annoncelight.dk/showad/317335

https://annoncelight.dk/showad/317341

Jeg har været udsat for det - reagerede på en annonce på Annoncelight.dk, blev efter nogle få minutter spamet med sms, hvor vedkommende havde fundet mig på FB, sendte foto af mig og min familie med trusler om offentliggørelse overfor familie, venner osv, og truet til at betale 5000 kr., jeg meldte det til politiet, og blev efterfølgende indkaldt til retten som vidne. Noget jeg ikke kunne undgå  - hvis ikke jeg mødte op i retten ville jeg blive afhentet af politiet. Igen følte jeg mig som "offer". Jeg mødte op i retten, hvor der også var en journalist fra avisen til stede. Han lovede dog ikke at skrive mit navn i avisen. Ham som truede mig fik en dom på 30 dages ubetinget fængsel - trods alt.  Pointen er....PAS PÅ - også med at anmelde det. Syntes det er uretfærdigt at man også ved anmeldelse bliver offer....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsunami skrev, for 3 timer siden:

Jeg har været udsat for det - reagerede på en annonce på Annoncelight.dk, blev efter nogle få minutter spamet med sms, hvor vedkommende havde fundet mig på FB, sendte foto af mig og min familie med trusler om offentliggørelse overfor familie, venner osv, og truet til at betale 5000 kr., jeg meldte det til politiet, og blev efterfølgende indkaldt til retten som vidne. Noget jeg ikke kunne undgå  - hvis ikke jeg mødte op i retten ville jeg blive afhentet af politiet. Igen følte jeg mig som "offer". Jeg mødte op i retten, hvor der også var en journalist fra avisen til stede. Han lovede dog ikke at skrive mit navn i avisen. Ham som truede mig fik en dom på 30 dages ubetinget fængsel - trods alt.  Pointen er....PAS PÅ - også med at anmelde det. Syntes det er uretfærdigt at man også ved anmeldelse bliver offer....

Var det så den samme , som indrykker disse annoncer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...