Hop til indhold
Broder Numsi

Sacha Safira - Seductiongirls Rødovre

Recommended Posts

Link http://seductiongirls.net/pigerne/sascha/

Billeder 8/10

Pris 10/10

Service 8/10

Sacha Safira er Hot Hot Hot. Både hårfarven og hendes krop. Hun er en mager, Meget mager pige. Hendes røv kan være i en håndfuld og hendes bryster er faktisk unaturligt store ifht. til resten (en stor b-skål, lille C skål) og naturlige. De er superbløde og med små vorter og hun er dejlig lysebrun. Missen er helt glat, flot og lille og står lidt ud, da hun er så "trænet" det ser mega frækt ud.

Når hun glider nede over lillemanden, står læberne ud til hver side og det er bare frækt. Hun har et kønt ansigt og er efter lidt opvarmning en rigtig sød pige at tale med.

Jeg bestilte en ½ time og ville gerne lige kramme/nusse lidt inden vi gik i gang, da min favorit er en GFE overordnet set. Hun rykkede dog lidt for hurtig mod sengen, for min smag, og BJ etc. bar også mere præg af en formalitet for at få lillemanden stiv og klar, end egentlig en del af oplevelsen.

Men efter at jeg fik "bollet hende varm" og ret svedig, fik "vist" hende med min krop og ageren at jeg faktisk er en ret flink kunde der har respekt for pigen og selv giver en "GFE" generelt set, så varmede hun op og vi havde en ½ times dejlig sex Det var i alle stillinger også liggende bagfra krammende m.v. og generelt bare rart og frækt. Hun småstønner gennem det meste af seancen og selvom jeg normalt syntes det kan være ret påtaget og til tider også have den modsatte effekt at det ønskede, så var det ret frækt og føltes OK.

Jeg var ved at komme så mange gange, når jeg fik fat i den lille mås og måtte til sidst overgive mig.

Hun er helt sikkert et besøg værd igen og som altid er bad m.v. helt OK hos Seduction.

Parkering er ikke vildt diskret hvis man holder lige uden for, men når man først er smuttet ind mellem det dobbelte statikt, så står man godt og uforstyrret i haven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Holy Moly broder Numsi. Sikke en entré. Du har godt nok været om dig :). Velkommen til forum og tak for dine super informative og velskrevne anmeldelser!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Holy Moly broder Numsi. Sikke en entré. Du har godt nok været om dig :). Velkommen til forum og tak for dine super informative og velskrevne anmeldelser!!!

Tilmeldt igår, lugter lidt væk af falsk reklame. Selvom de ikke alle er fuldt ud fyldt med positiver, ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tilmeldt igår, lugter lidt væk af falsk reklame. Selvom de ikke alle er fuldt ud fyldt med positiver, ...

Nu stopper det her!!! Hvor fucking mange gange skal det siges!!!!!!!!!!!!

1. Du har en mistanke og skriver en PM til bestemmergøjerne

2. Du holder dine formodninger væk fra tråden

Broder Numsi har lige skrevet 5 anmeldelser af meget høj kvalitet. Hvorfor i himlens navn skulle de være plantede??

Jeg beklager at jeg bliver lidt harsk i tonen, men kan ikke se hvorfor jeg skal sidde i chatten og kigge nye medlemmers anmeldelser igennem fordi de er bange for at blive mødt af kommentarer som denne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilmeldt igår, lugter lidt væk af falsk reklame. Selvom de ikke alle er fuldt ud fyldt med positiver, ...

Man må vel godt som hele nyt medlem

Skive andmellelser , eller hvad :shock:

Bager 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var faktisk også min første fornemmelse: Plantet anmeldelse/reklame. Alarmklokkerne ringer i hvert fald. De anmeldelser er langt fra objektive og nuancerede sådan som normale medlemmer laver dem herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tillader mig lige at citere Organizer fra en anden tråd. Det håber jeg ikke han har noget imod:

Igen igen skal jeg påpege følgende.:

Hvis I har den mistanke, I nu engang har her, så anmeld indlægget, så er chancen så meget større for, at vi undersøger sagen.

Men lad være med at skrive i tråden, det er faktisk en rigtig kedelig modtagelse at få som ny herinde.

Og de, der har samme mistanke, er nok ikke helt retarderede og dermed i stand til at drage deres egne konklusioner. :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu stopper det her!!! Hvor fucking mange gange skal det siges!!!!!!!!!!!!

1. Du har en mistanke og skriver en PM til bestemmergøjerne

2. Du holder dine formodninger væk fra tråden

Broder Numsi har lige skrevet 5 anmeldelser af meget høj kvalitet. Hvorfor i himlens navn skulle de være plantede??

Jeg beklager at jeg bliver lidt harsk i tonen, men kan ikke se hvorfor jeg skal sidde i chatten og kigge nye medlemmers anmeldelser igennem fordi de er bange for at blive mødt af kommentarer som denne.

Du har ret. Den sidste sætning forstår jeg dog ikke indholdet af

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fair nok Århus elsker. Jeg skal prøve at uddybe: Jeg har snakket med to nye medlemmer i chatten (uafhængigt af hinanden), der begge udtrykte bekymring for deres anmeldelser, fordi de syntes tonen var lidt hård mod nye herinde - hvordan skriver man som ny en positiv anmeldelse uden at blive stemplet som fake??

Jeg ved godt det ikke direkte har noget med sagen at gøre, men det er da ærgeligt hvis de nye ikke føler sig velkomne er det ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og så tilbage til Sascha Safira som det handler om.. må tilstå jeg også har haft kig på hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow

Tak for kaffe ha ha

Jeg har længe læst på denne side når jeg skulle finde referencer inden jeg prøvede en pige og har dermed fået en god ide om hvilke oplysninger en god anmeldelse bør indeholde og hvad folk efterspørger

Samtidig har jeg prøvet at holde dem relativt korte og totalt subjektive

Jeg har jo af gode grunde flere oplevelser på lager inden jeg opretter mig og derfor kunne jeg med det samme skrive flere på en aften

Men "plantet" beskeder? Jeg antager du mener skjult reklame? Ja så er jeg nok ikke særlig kløgtig, når jeg både give en høj karakter og en bund karakter for 2 piger fra det samme sted og så bagefter en god karakter for deres konkurrent for så at slutte af med et detaljeret beskrivelse af en FKK oplevelse på Artemis i Berlin som man ikke kunne lave uden at have været der.

Så jeg er altså enten

1 ansat for sexysecret hvor jeg både roser og giver en 2/10 til en anden pige ?

2 ansat for seduction girls selvom jeg roser en fra sexysecret?

3 eller bare super udspekuleret, faktisk så meget at jeg ikke selv kender min plan og også lige kom til at anmelde et thai sted som intet har med de andre 2 at gøre og en tur til Berlin

I aften havde jeg faktisk planer om at anmelde nogle af de klubber jeg har besøgt i Prag, men ved da ikke om jeg tør mere, for tænk hvad mine hensigter kan være med

Det ;)

-

Nåh spøg til side, jeg er nu reel nok, tro det eller lad være og hvis nogen føler et behov for at anmelde mig for det, så kan jeg jo ikke lave om på det uanset hvad jeg skriver i denne tråd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Broder Numsi, del endelig dine oplevelser fra Prag med os andre -- det kan jo være at der også kommer lidt retur ;-)

Jeg har haft samme oplevelse med Sascha som du beskriver og hun er sgu en lækker-fræk lille størrelse. Sascha er en af de få piger i branchen jeg har besøgt mere end en gang, endda planlagt og ikke bare fordi "den anden" var optaget... men vi har jo ikke alle de samme præferencer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow

Tak for kaffe ha ha

Jeg har længe læst på denne side når jeg skulle finde referencer inden jeg prøvede en pige og har dermed fået en god ide om hvilke oplysninger en god anmeldelse bør indeholde og hvad folk efterspørger

Samtidig har jeg prøvet at holde dem relativt korte og totalt subjektive

Jeg har jo af gode grunde flere oplevelser på lager inden jeg opretter mig og derfor kunne jeg med det samme skrive flere på en aften

Men "plantet" beskeder? Jeg antager du mener skjult reklame? Ja så er jeg nok ikke særlig kløgtig, når jeg både give en høj karakter og en bund karakter for 2 piger fra det samme sted og så bagefter en god karakter for deres konkurrent for så at slutte af med et detaljeret beskrivelse af en FKK oplevelse på Artemis i Berlin som man ikke kunne lave uden at have været der.

Så jeg er altså enten

1 ansat for sexysecret hvor jeg både roser og giver en 2/10 til en anden pige ?

2 ansat for seduction girls selvom jeg roser en fra sexysecret?

3 eller bare super udspekuleret, faktisk så meget at jeg ikke selv kender min plan og også lige kom til at anmelde et thai sted som intet har med de andre 2 at gøre og en tur til Berlin

I aften havde jeg faktisk planer om at anmelde nogle af de klubber jeg har besøgt i Prag, men ved da ikke om jeg tør mere, for tænk hvad mine hensigter kan være med

Det ;)

-

Nåh spøg til side, jeg er nu reel nok, tro det eller lad være og hvis nogen føler et behov for at anmelde mig for det, så kan jeg jo ikke lave om på det uanset hvad jeg skriver i denne tråd :)

Numsi, du er da mere end velkommen hos Seductions team, kunne være vi skulle begynde at åbne for massage fyre :lol:

Men sjovt nok som der flere gange nu, er kommet en smart sidebemærkning, når der kommer anmeldelser på Sg..

Enten sidder nogen og har godt ondt bagi over os ellers kan det vel ikke være rigtig at vi gør rigtig meget, både ved vores sted, med de piger vi har, tlf damerne i huset osv til at vi ikke kan tillade os at få ros :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

At man ikke skal afspore strenge, gælder også for piger og klinikker!

Hvis du er utilfreds med visse brugeres kommentarer omkring klinikken og de dertil knyttede piger, så send os en rapport eller PM. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Jeg mente ikke noget ondt med det. Det er bare komisk at skrive 5 anmeldelser ved samme establishment på een dag, een dag efter oprettelsen af sin profil. Eller ikke direkte komisk, men komisk-timing.

Deraf min muligvis forhastede kommentar om falsk rekvalme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mente ikke noget ondt med det. Det er bare komisk at skrive 5 anmeldelser ved samme establishment på een dag, een dag efter oprettelsen af sin profil. Eller ikke direkte komisk, men komisk-timing.

Deraf min muligvis forhastede kommentar om falsk rekvalme.

Det et ok

Men det var nu kun 3 fra samme sted 2 fra sexy og så 1 fra dokkun og 1 fra tyskland ikke 5 fra samme sted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ingen grund til, at Broder Numsi skal retfærdiggøre sig eller forsvare sine handlinger.

Sascha Safira har fået adskillige positive anmeldelser på andre fora også.

Hvor kommer den idé fra, at førstegangsanmeldelser ikke må være positive? Andre steder herinde ytres der ofte bekymringer over, at usæder og uskikke fra et andet større forum skal overtage herinde. Er idéen om, at førstegangsanmeldelser ikke må være positive, ikke én af de idéer, der også florerer på dette andet forum?

Angående flere anmelder fra et nyt medlem: et nyt medlem må jo ha' en fortid og have sparet en del sammen at fortælle om, inden han bliver medlem, ikk'?

Han er vel næppe født i går...

Gorm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...