Hop til indhold

Clara Covergirl - Seductiongirls Rødovre

Featured Replies

Skrevet

Link http://seductiongirls.net/pigerne/clara/

Billeder 7/10

Pris 10/10

Service 10/10

Jeg besøgte Clare en regnfuld mandag formiddag og havde ikke bestilt tid (Det gør jeg sjældent et sted med 2 piger på vagt af gangen, det giver ligesom et bedre kick ikke at vide hvem man skal serviceres af).

Hun er en petit fræk sag, som nok lige er gjort 15% mere hot på billederne og et par år yngre, men for pokker den pige "got spark". Vi aftale ½ time og hun kom ind og gav et rigtig dejligt kram. Så dansede hun op og ned af mig, hun er en rigtig dansesmølf og vrikker konstant med hofter og numse, så det går lige i lillemanden. Hun fik danset det sidste tøj af mig og fik også vrikket sig ud af sine korte cheerleader nederdel og lille hvide skjorte. Så kyssede hun hele vejen ned af maven mens hendes store Bambi øjne kiggede op på mig hele tiden. Gummiet blev rutineret rullet på og så uden at fjerne blikket fra mine øjne, tog hun hele min mandom i munden og suttede roligt frem og tilbage, men hun kiggede op fra de brune lokker. Jeg tog blidt fat i det tykke kratige hår og sådan fortsat det 1 til 2 min til vi kom op på sengen.

Hele vejen igennem var der øjenkontakt, smil, små støn, vrikken og dansen (hun kysser ikke) og tæt var kontakt. En skøn GFE med et strej af fræk pige. Den ½ time fløj bare afsted og jeg kan ikke i skrivende stund huske hvordan jeg kom, men kan bare huske at overall af mine 10 besøg i denne verden var dette den bedste oplevelse jeg har haft.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.