Guest Aarhuselsker Skrevet 22. April, 2021 Brugte hånden, men så spyttede dyret på hånden. Det svineri gider jeg ikke, så nu fodres den kun når der er en fin mis i nærheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 22. April, 2021 Den får lov at spytte ved håndkraft, mundkraft eller fissekraft (sidste foretrækkes) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 22. April, 2021 (edited) Plejer at bruge munden men jeg har heller ikke min egen anakonda, så jeg låner som regel andres. Redigeret 22. April, 2021 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. April, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 12 minutter siden: Plejer at bruge munden men jeg har heller ikke min egen anakonda, så jeg låner som regel andres. Det er det sædvanlige med kvinder - de bruger en mund.................. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 22. April, 2021 Aarhuselsker skrev, for 21 minutter siden: Det er det sædvanlige med kvinder - de bruger en mund.................. Derfor mænd skal stoppe med at klage over den feature hos kvinder I ville alligevel ikke undvære den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JanK Skrevet 22. April, 2021 Hverken eller, men jeg har heldigvis en DeLaval VMS™ V300 installeret, så ingen problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. April, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 31 minutter siden: Derfor mænd skal stoppe med at klage over den feature hos kvinder I ville alligevel ikke undvære den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 22. April, 2021 Den får selv lov til at arbejde for føden. Men så må den også blive ved til den gylper.. (hører du din lille gris dernede..... du kommer sgu på arbejde i weekenden) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big bang 344 Skrevet 22. April, 2021 JanK skrev, for 3 timer siden: Hverken eller, men jeg har heldigvis en DeLaval VMS™ V300 installeret, så ingen problem. Er det den model der først stopper efter 20 liter ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 22. April, 2021 JanK skrev, for 4 timer siden: Hverken eller, men jeg har heldigvis en DeLaval VMS™ V300 installeret, så ingen problem. Nu er jeg helt jaloux, har haft nogle fantasier i den retning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JanK Skrevet 22. April, 2021 (edited) Big bang skrev, for 28 minutter siden: Er det den model der først stopper efter 20 liter ? Nej, der er vision system på, så den registrerer når jeg dejser rundt, så har den fået nok (og jeg også). Redigeret 22. April, 2021 af JanK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JanK Skrevet 22. April, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 7 minutter siden: Nu er jeg helt jaloux, har haft nogle fantasier i den retning Du siger bare til, så skal jeg justere både gearet og dig til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 25. April, 2021 JanK skrev, den 22.4.2021 at 17:23: Hverken eller, men jeg har heldigvis en DeLaval VMS™ V300 installeret, så ingen problem. Jeg er sgu ikke helt sikker på om jeg ville turde stikke min lillemand derind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobrofyr 268 Skrevet 25. April, 2021 At tage en spiller i badet mens pik er smurt ind i shampoo giver en enorm lækker udløsning. Føles næsten som at være oppe i en lækker våd fisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 26. April, 2021 Hobrofyr skrev, for 10 timer siden: At tage en spiller i badet mens pik er smurt ind i shampoo giver en enorm lækker udløsning. Føles næsten som at være oppe i en lækker våd fisse Jeg gætter på at du ikke er håndværker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobrofyr 268 Skrevet 26. April, 2021 Butch skrev, for 48 minutter siden: Jeg gætter på at du ikke er håndværker? Jo det er jeg faktisk. Men desværre langtidssygemeldt pga ryggen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 26. April, 2021 Hobrofyr skrev, 1 time siden: Jo det er jeg faktisk. Men desværre langtidssygemeldt pga ryggen. Jeg er ked af at du bøvler med din ryg, og jeg håber at du får det bedre. Joken med den grove håndværker hånd, og den bløde fisse fangede du nok også. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobrofyr 268 Skrevet 26. April, 2021 Butch skrev, 1 time siden: Jeg er ked af at du bøvler med din ryg, og jeg håber at du får det bedre. Joken med den grove håndværker hånd, og den bløde fisse fangede du nok også. Tak skal du have lige Præcis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg