Hop til indhold

Recommended Posts

Hej de here og  damer 
du må bærer over med min ordblindhed! eller lad være med at spille ;) din tid på læse den anmeldelse  

Så har jeg værer på eventyr igen den gang hos Julia som er mit andet besøg hos hinde.
var forbi hinde sidst hun var i byen.

Det var ok nemt at lave en aftalle med hinde, førs på mail og på dage sms, hun svar meget langsom på mail.
Julia lige i den dyrer ende men jeg synes hun er alle pengen vær. er klar mest til kvalitet en kvantites.

Hun lever en fantastisk kærete oplevels masser af dejlige kys, nusen øjenkontakt smil og grin.
hun holde også til i en lække lejlighed så omgivelse er og i top. så du komme ikke bar ind i et knalle rum.

hun er super sød let at snakke med og et stort plus for mig er at vi griner meget. og selfølig at vi har virklig dejlige sex samme fra kærste sex til hår sex.
nååå ja hun er også vidl med at sutte pik og det gør hun rigtig godt og meget.

jeg kan ikke rigtig finde noget negativt at sige om hinde.

 

komme jeg igen ? Ja helt sikke! 

Hun er klart i min top 5 GP  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonDo skrev, for 19 timer siden:

Så har jeg værer på eventyr igen den gang hos Julia som er mit andet besøg hos hinde.
var forbi hinde sidst hun var i byen.

Ah, det er dén Julia. Kunne først ikke genkende noget ud fra de kun to anonyme billeder. Hun må have opbygget så stor og fast kundegruppe, at fotos i annonce ikke længere er nødvendige, og det tyder hendes nye priser da også på; hun er en noget dyrere ung dame nu, end da jeg besøgte hende forrige sommer. Men sød og lækker, det er hun bestemt! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...