Hop til indhold
Broder Numsi

Scarlett - Sexy Secret Rødovre

Recommended Posts

Link http://www.sexysecret.dk/index.php/pigerne/9-pigerne/50-strippertosen-nakita

Husere også på Mon Cheri

Billeder 2/10

Pris 9/10

Service 4/10

Jeg havde godt læst lidt blandede anmeldelser herinde og andre fora, inden jeg besluttede at besøge Scarlet. Problemet er at jeg havde fået forelsket mig i de store bryster hun har og måtte have syn for sagen og en hånd på bagen.

Jeg kiggede uanmeldt forbi og hun var heldigvis ledig. Vi aftalte ½ time og hun fik ud for at gøre sig klar. Jeg var allerede der lidt skuffet, for billederne var tydeligvis meget photoshoppet og kiloene sidder ikke lige heldigt ifht. hvor da kan sidde på store piger (som der ikke skal være et ondt ord om, for jeg kan godt lide en stor pige lige så vel som en mager veltrænet pige)

Jeg havde læst en anmeldelse om at hun vist var meget glad for cigaretter og måtte også bemærke at dem lugtede hun en del af, det er lidt ærgerligt, for selvom jeg ikke er fanatisk, så er jeg trods alt ikke ryger og hun kunne godt have taget en breath mint.

Jeg fik et BJ hvor jeg trods alt kunne få godt fat i brysterne og så en ridetur, så lidt old school og en doggy og sluttede så af med spansk og kom ud over brysterne (uden gummie)

Scarlet er ikke så nem at tale med og virker i perioder lidt fraværende. Jeg kan godt lide enten en god GFE eller en pige med øjenkontakt og et frækt blik, jeg savnede enten eller her. Det var ret rutinepræget og det er ikke et besøg jeg vil lave igen desværre.

Men jeg har også læst andre anmeldelser af hende rundt omkring hvor folk har haft en rigtig god oplevelse med hende, så prøv selv og vurder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...