Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har tidligere besøgt Modne Line både i Vanløse og i Buddinge og været ganske godt tilfreds så det ærgrede mig lidt da det forlød at hun stoppede. Men nu er der en “Lærke” hos Valbypigerne som ser ud til at være hende.

http://www.valbypigerne.dk

På den anden side optræder Lærke også et skummelt sted i Ugeløse som ser ud til at være noget under niveauet de steder, man tidligere kunne finde Line. 

www.blomstrende.dk

Er det den samme dame? Og er det gået slemt tilbage for hende? Faktisk var det mit indtryk at hun selv stod bag det velfungerende Buddingepigerne og senere Valby men det ved jeg ikke, hvor jeg har fra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ekek skrev, for 4 timer siden:

Jeg har tidligere besøgt Modne Line både i Vanløse og i Buddinge og været ganske godt tilfreds så det ærgrede mig lidt da det forlød at hun stoppede. Men nu er der en “Lærke” hos Valbypigerne som ser ud til at være hende.

På den anden side optræder Lærke også et skummelt sted i Ugeløse som ser ud til at være noget under niveauet de steder, man tidligere kunne finde Line. 

www.blomstrende.dk

Er det den samme dame? Og er det gået slemt tilbage for hende? Faktisk var det mit indtryk at hun selv stod bag det velfungerende Buddingepigerne og senere Valby men det ved jeg ikke, hvor jeg har fra. 

Jeg ved det ikke sikkert, men det virker bestemt som det er den som modne Line.

Del dette indlæg

Link til indlæg
schroeder skrev, for 10 timer siden:

Hvis  man følger det link hun selv har lagt på (http://www.blomstrende.dk) vil man kunne overbevise sig om at det med stor sandsynlighed er omtalte dame.

Ja men prøv også at se hvad det er for et sted (og hvem man ellers kan finde der). Jeg synes det er så trist. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ekek skrev, for 47 minutter siden:

Ja men prøv også at se hvad det er for et sted (og hvem man ellers kan finde der). Jeg synes det er så trist. 

Kan du uddybe hvad du mener? Ikke fordi jeg er interesseret, men fordi jeg er nysgerrig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er mest sammenligningen af det gamle “Buddingepigerne” der var pænt og veldrevet og så den ruin i Ugerløse (prøv at finde huset på Streetview). Jeg har nydt mine besøg hos Line og hendes kolleger i Buddinge og også været forbi Valbypigerne (uden at møde Line der), og aldrig tænkt at der var grund til at have ondt af damerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ekek skrev, for 3 timer siden:

Stedet er ikke anderledes end fx Valbypigerne og andre steder, bortset fra at der kun er en fast pige, og af og til andre piger på visit. Jeg har selv været der for nogle år siden, stedet er pænt og rent, og der er absolut ordnede forhold. At huset ikke ligner en million udefra, ændrer ikke på den service den enkelte pige tilbyder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå - det er da rart at høre. Og du har været der, og det har jeg ikke.
Jeg må faktisk også indrømme, at jeg en enkelt gang har besøgt sådan en landsbyruin (i Vor Frue udenfor Roskilde), og der fandt det indre meget bedre end det ydre. 
Så jeg kan bare glæde mig over, at der stadig er mulighed for at møde Line (nu Lærke) i Valby. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ekek skrev, den 22.4.2021 at 10:45:

www.blomstrende.dk

Må jeg ha lov at svar på dit indlæg.

Har du været i Ugerløse? Hvor ved du fra hvordan der ser ud indenfor. ??

Det er pænere og rene end mange andre steder jeg har været.

Der er ingen som blander sig. Hende der ejer huset er meget sød og behagelig at arbejde for 

og hun sørger for at alt fungerer

Line og hendes familie  var udsat for trusler af en bordelmutter i rigtig lang tid og derfor forsvandt hun.

Ja en som tror hun er dronning og kan tillade sig alt

Men hun Line  eksisterer stadig og hendes niveau er som det har været hele tiden i topklassen.

Ja hun stod for Buddinge og nu for Valbypigerne

Man skal være lidt varsom med at skrive noget når man faktisk ikke ved fakta.

Hilsen Valby

Hilsen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej jeg har ikke været i Ugerløse, og talte kun om, hvordan stedet tager sig ud udefra og på nettet (hvilket jo er en del af “varen”, omend ikke den vigtigste). Men siden har en pige, der kender stedet indefra, men ikke længere arbejder der, informeret mig om det samme som dig, at det egentlig er et ok sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ekek skrev, for 1 time siden:

Nej jeg har ikke været i Ugerløse, og talte kun om, hvordan stedet tager sig ud udefra og på nettet (hvilket jo er en del af “varen”, omend ikke den vigtigste). Men siden har en pige, der kender stedet indefra, men ikke længere arbejder der, informeret mig om det samme som dig, at det egentlig er et ok sted.

Hej igen

Det glæder mig at andre har sagt det samme som mig.  Du må jo afsted og se det ved nærmere eftersyn

så du kan fortælle alle tvivlerne at det er et meget okay pænt  sted der oser af venlighed..

Jeg mener ikke der er nogle billeder på nettet af huset. 

Vh Valby

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...