Hop til indhold

Recommended Posts

Snuller skrev, 1 time siden:

Hej brødre!

https://annoncelight.dk/showad/316201

Nogen der har været hos hende her?? Hvilke ydelser osv ?

Jeg har planer om et besøg i eftermiddag. Skal prøve at se om jeg kan lave en superkort anmeldelse derefter.

Ydelser og priser oplyses ved kontakt, jeg er ikke sikker på om jeg må dele her.

Jeg kan sige at det engelske er lidt svært skriftligt, men med lidt god vilje går det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg forbi Bright. Hun er en super glad og positiv pige. Den oplyste alder er ikke troværdig, synes jeg. Hun virkede noget slankere end på i hvert nogle af billederne. Figuren er rigtig fin, personligt kunne jeg nok godt ønske mig lidt mere fylde, også foran.

Der er pænt og rent og et brusebad man kan bruge både før og efter. Jeg bestilte en time med blandede bolsjer. Vi startede med en halv times massage (lugtfri olie) på ryggen med rare berøringer og derefter gik det over i fri leg, som hun går til med glæde og engagement. Det var nok lidt hurtigt overstået for mit vedkommende - det var ved at være nogle dage siden. Men bestemt godkendt.

Det er ikke så langt fra den gamle by. Priserne får I ved at ringe til hendes nummer.

Hun er som sagt meget positiv, når hun lige har fundet ud af at man ikke er en lømmel og hun er rigtig glad for at snakke. Det engelske er ikke helt i skabet, jeg tror dog at jeg fangede 80% af hvad hun sagde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
John39 skrev, den ‎22‎-‎04‎-‎2021 at 18:53:

Så var jeg forbi Bright. Hun er en super glad og positiv pige. Den oplyste alder er ikke troværdig, synes jeg. Hun virkede noget slankere end på i hvert nogle af billederne. Figuren er rigtig fin, personligt kunne jeg nok godt ønske mig lidt mere fylde, også foran.

Der er pænt og rent og et brusebad man kan bruge både før og efter. Jeg bestilte en time med blandede bolsjer. Vi startede med en halv times massage (lugtfri olie) på ryggen med rare berøringer og derefter gik det over i fri leg, som hun går til med glæde og engagement. Det var nok lidt hurtigt overstået for mit vedkommende - det var ved at være nogle dage siden. Men bestemt godkendt.

Det er ikke så langt fra den gamle by. Priserne får I ved at ringe til hendes nummer.

Hun er som sagt meget positiv, når hun lige har fundet ud af at man ikke er en lømmel og hun er rigtig glad for at snakke. Det engelske er ikke helt i skabet, jeg tror dog at jeg fangede 80% af hvad hun sagde.

Da dette er mit indlæg nr. Et tusind, vil jeg ikke lægge det i hyggesnak, men en lille anmeldelse af en pige jeg har besøgt flittigt de sidste 2 år.

Jeg kan sige at hvad John39 skriver er sandt. Jeg får altid en dejlig erotisk massage efterfulgt af BJ uden gummi, CIM er muligt.

Sex er med gummi, anal er ikke muligt, priserne er de velkendte Århuspriser.

Jeg går altid glad derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 11 timer siden:

Da dette er mit indlæg nr. Et tusind, vil jeg ikke lægge det i hyggesnak, men en lille anmeldelse af en pige jeg har besøgt flittigt de sidste 2 år.

Jeg kan sige at hvad John39 skriver er sandt. Jeg får altid en dejlig erotisk massage efterfulgt af BJ uden gummi, CIM er muligt.

Sex er med gummi, anal er ikke muligt, priserne er de velkendte Århuspriser.

Jeg går altid glad derfra.

Hvad er standard Aarhus priser for massage + BJ m CIM? Og formoder det er godt?

P.S. Er ikke interesseret i FP.

Redigeret af NN 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
NN 8000 skrev, for 9 timer siden:

Hvad er standard Aarhus priser for massage + BJ m CIM? Og formoder det er godt?

P.S. Er ikke interesseret i FP.

Det mest rigtige vil være og sende pigen en SMS, jeg giver altid 1200 uanset hvor meget jeg får. Men det er jo ikke sikkert du skal give det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...