Hop til indhold
Broder Numsi

Mathilde Miracle - Seductiongirls Rødovre

Recommended Posts

Link http://seductiongirls.net/pigerne/mathilde/

Billeder 6/10

Pris 10/10

Service 8/10

Mathilde var min anden oplevelse i denne dejlig verden af glædespiger og blev besøgt en dødssyg hverdagsaften. Som altid bliver man taget godt imod hos Seduction Girls, hvor hun pænt forklarede at hun havde en aftale, men hvis han ikke dukkede op, så var det min tur.

Jeg ventede pænt i bilen og kunne mærke at det dunkede forventningsfuldt i shortsen, det var trods alt kun anden gang jeg var i denne mystiske og pirrende verden, så håndfladerne var også lidt klamme og fugtige endnu.

Jeg ringede 11 min efter og fik at vide hun var blevet brændt af, så jeg kunne bare smutte lige ind. Mathilde kom ind på værelset (som er rigtig pænt med en stor seng, rødt lys og en strikker stang + kongestol) iført en hvis netkjole der viste hendes store flotte bløde bryster. Der står de er ægte i hendes artikel, men jeg er noget af en kender i det område og mener bestemt at de er lavet, men det gør dem ikke mindre dejlige, de er helt bløde og skønne. Dog er de noget mindre end billederne antyder og billederne er også lidt for gode ifht. virkeligheden, men fortsat en meget flot og attraktiv pige.

Jeg bestilte ½ time og fik besked på at smide kludene. Jeg stod og trippede, ventetiden er jo uendelig lang og tusinde tanker flyver gennem hoved. Kan jeg få den op, kan jeg komme, syntes hun den er for lille for grim, vil jeg kunne mærke at jeg blot er en kunde, kommer jeg for hurtig. Og så endelig kom hun ind, nu helt uden tøj. DING DONG fuldt flag med det samme, ok så blev det da ingen problem. Vi krammede varmt og jeg fik et BJ, faktisk det bedste BJ jeg har prøvet i branchen (har prøvet 10 ture) hun sugede virkelig til, så med et fast tag i 1 pat og 1 røvballe måtte jeg komme (med gummie) i munden på hende efter 2 min.

Jeg tog så en kort pause hvor vi bare nussede og talte sammen og så fik jeg ellers en god ridetur, men efter ca. 10-15 min måtte jeg give op, den første udløsning havde været så kraftig ved BJ at min lillemand nu begyndte at gøre ondt oven på den hårde ridetur og der var tydeligvis ikke flere safter at dele ud af den dag. Så jeg takkede af, fik et bad (pænt bad, nye håndklæder) og så fulgt til døren et kram og så ud af døren.

Det kunne have været en 10/10 men den lidt mekaniske ridetur mv. efter mit BJ trækker desværre lidt væk fra en top præstation, men som altid så skuffer Seduction ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest akutfyr

Virkelig god anmeldelse. Jeg har længe overvejet at besøge hende, og er nu ret sikker på at turen skal lægges forbi. Men hvad mener du helt præcist med at billederne er lidt for gode? Det plejer de jo næsten at være, så lidt mere specifik info ville være rart ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke lade være, selvmodsigelserne står i kø:

"Mathilde var min anden oplevelse"

"Som altid bliver man taget godt imod "

"(har prøvet 10 ture)"

og så

Profil oprettet samme dag som anmeldelse.

Tja,,, måske, måske ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ernie T - den der diskussion har vi vist været igennem i tråden Sacha Safira

Det er lidt upassende at du starter den op igen igen

Selv moderatorer etc. herinde har bekræftet at alt er ok.

Så start det nu ikke igen :)

Jeg var ny bruger med en del erfaringer som jeg oprettede på en dag

Det var både gode og dårlige anmeldelser - længere er den ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Akutfyr

For at rent faktisk svare på noget reelt - tak for spørgsmålet

Det jeg mener er at på billederne ser "kasserne" en del større og mere runde/fyldige ud, men i virkeligheden er de lidt mere aflange (ikke torpedo) men mere aflange og også i min optik noget mindre, selvom det stadig er nogle dejlige bløde bryster

Som jeg husker dem kan man dog godt mærke Silikonen, men det kan jeg godt abstrahere fra, der står vist i hendes profil de er ægte, men jeg mener altså bestemt at de er noget i dem, ikke at det altså gør mig noget - de var helt fine for mig - jeg regner altid med at billederne skal mentalt fratrækkes 20%

men flot sød pige der gav kanon BJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest akutfyr

@ Akutfyr

For at rent faktisk svare på noget reelt - tak for spørgsmålet

Det jeg mener er at på billederne ser "kasserne" en del større og mere runde/fyldige ud, men i virkeligheden er de lidt mere aflange (ikke torpedo) men mere aflange og også i min optik noget mindre, selvom det stadig er nogle dejlige bløde bryster

Som jeg husker dem kan man dog godt mærke Silikonen, men det kan jeg godt abstrahere fra, der står vist i hendes profil de er ægte, men jeg mener altså bestemt at de er noget i dem, ikke at det altså gør mig noget - de var helt fine for mig - jeg regner altid med at billederne skal mentalt fratrækkes 20%

men flot sød pige der gav kanon BJ

Aha! Jamen tak for info så. Turen går jo nok snart forbi Mathilde, kan jeg forstå på det hele. ;) Især hvis hun giver så kanon et BJ - det er sgu det hele værd, nogle gange. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ernie T - den der diskussion har vi vist været igennem i tråden Sacha Safira

Det er lidt upassende at du starter den op igen igen

Selv moderatorer etc. herinde har bekræftet at alt er ok.

Så start det nu ikke igen :)

Jeg var ny bruger med en del erfaringer som jeg oprettede på en dag

Det var både gode og dårlige anmeldelser - længere er den ikke

Godt ord igen - undskyld jeg ikke fik læst dine øvrige anmeldelser inden jeg for til tasterne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aha! Jamen tak for info så. Turen går jo nok snart forbi Mathilde, kan jeg forstå på det hele. ;) Især hvis hun giver så kanon et BJ - det er sgu det hele værd, nogle gange. :D

Ja nu håber jeg så at det kan leve op til forventningen. En anmeldelse er jo helt subjektiv

Og hele indtrykket af både BJ og sexen afhænger jo af så mange faktorer

Jeg tænder mest på

Blonde piger med store bryster lang hår og en lille smule på kroppen og det har hun. Samtidig er der jo om man er til langsomt og varmt eller lid agressivt og hårdt sugende, jeg er til det sidste og sådan husker jeg det også.

Så er der din egen liderlighed på dagen. Har du ladet op ved at se hendes profil i dagevis. Har du set piger i lårkort hele dagen på cykel mens du selv har været ude i solen eller er du forfrossen træt og udmattet.

Og til sidst kemien mellem dig og pigen selvom det er et professionelt forhold I har.

Så i min verden spiller alt det jo ind i den samlede oplevelse på dagen og kan give forskellige indtryk af den samme oplevelse. Men tag endelig afsted, Seduction er det eneste

Sted jeg endnu ikke er blevet skuffet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...