Hop til indhold
cassanova

Frivillig GP afvænning .vol 2.

Recommended Posts

Jeg kan konstatere at lysten til at besøge GP ere svinder ind efter hånden som tiden går, til stor fryd og glæde, en positiv sidegevinst er desuden en bugnende tegnebog.Tanken eller lysten til at aflægge en GP et besøg opstår dog stadigvæk, men det er heldigvis en overfladisk og flygtig lyst.Men helt afholdende vil jeg ikke være, det vil nærmest være umenneskeligt. Jeg undersøger pt. Hvad mulighederne er for uforpligtende sex igennem helt andre kanaler f.eks. Dogging, sex idet fri m.v. Det vil være fantastisk at dyrke sex i en skov med en husmor som er ude på eventyr og det er forfriskende at der ikke er penge involveret, udover pengene til en flaske mousserende vin.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Håber virkeligt pointen bare er, at dele din historie og ikke påvirke alle andre mænd til at gøre som dig. :-)

Lyder godt du trives i din nye “livsstil”, men hæfter mig mest ved det med sex i naturen. 
Og jeg må trække lidt på smilebåndet nu. For ikke længe siden jeg så et opslag i en lokal FB gruppe fra en borger der er godt og grundigt træt af folk der har sex i privat skov. 
Og med det svineri, der netop der er efterladt, kan det undre mig. Når jeg læser kritikpunkter her på EG dømmes piger ikke kun på ydelse, men også på både renlighed. Både personlig hygiejne, sengetøj og lokalerne. Men både mod betaling og gratis mødes folk rask væk i en skov, mellem egne og/eller andres komdomer og beskidte vaskeklude, hvor man i værste fald får hundelort, fugleklatter på sig. Men bare tanken om der skulle være den mindste dråbe sæd, eller sved fra forrige kunde på sengen er “simpelhen for ulækkert”. 
Er selv flere gange blevet spurgt om jeg vil mødes på den måde, og nej. Ingen som ikke er indforstået med det, skal belemres med fejlagtigt at være vidne til mine sexuelle udskejelser. 
Jeg er ellers normalt meget åbensindet. Men lige dette emne går over min forstand. Både at man risikerer børn ser ting de ikke skal se, og den risiko nok især kvinderne udsætter sig selv for ved at mødes med en totalt fremmed på et formodet øde sted. Især hvis det er en del af utroskab, er der ofte ingen der ved hvor hun er, eller rettere var hvis hun “forsvinder”. Og ja nogen leger også med deres faste partner i naturen og håber virkelig de tager mest mulig hensyn til omverden. 
Pas nu på hinanden derude, i dk, uanset hvor, hvordan og med hvem i har sex. Og vis hensyn omverden. 

42D94920-5134-43B7-8D64-B5CDF886FD10.jpeg

B2C066E6-E598-47C9-88DF-91D7B4E4E545.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 5 timer siden:

Håber virkeligt pointen bare er, at dele din historie og ikke påvirke alle andre mænd til at gøre som dig. :-)

Lyder godt du trives i din nye “livsstil”, men hæfter mig mest ved det med sex i naturen. 
Og jeg må trække lidt på smilebåndet nu. For ikke længe siden jeg så et opslag i en lokal FB gruppe fra en borger der er godt og grundigt træt af folk der har sex i privat skov. 
Og med det svineri, der netop der er efterladt, kan det undre mig. Når jeg læser kritikpunkter her på EG dømmes piger ikke kun på ydelse, men også på både renlighed. Både personlig hygiejne, sengetøj og lokalerne. Men både mod betaling og gratis mødes folk rask væk i en skov, mellem egne og/eller andres komdomer og beskidte vaskeklude, hvor man i værste fald får hundelort, fugleklatter på sig. Men bare tanken om der skulle være den mindste dråbe sæd, eller sved fra forrige kunde på sengen er “simpelhen for ulækkert”. 
Er selv flere gange blevet spurgt om jeg vil mødes på den måde, og nej. Ingen som ikke er indforstået med det, skal belemres med fejlagtigt at være vidne til mine sexuelle udskejelser. 
Jeg er ellers normalt meget åbensindet. Men lige dette emne går over min forstand. Både at man risikerer børn ser ting de ikke skal se, og den risiko nok især kvinderne udsætter sig selv for ved at mødes med en totalt fremmed på et formodet øde sted. Især hvis det er en del af utroskab, er der ofte ingen der ved hvor hun er, eller rettere var hvis hun “forsvinder”. Og ja nogen leger også med deres faste partner i naturen og håber virkelig de tager mest mulig hensyn til omverden. 
Pas nu på hinanden derude, i dk, uanset hvor, hvordan og med hvem i har sex. Og vis hensyn omverden. 

SweetMilf6630 skrev, for 5 timer siden:

Det er da helt uaccetabelt at efterlade brugte kondomer , servietter m.v. I naturen. Sex i naturen kan gøres helt ubemærket uden at Andre personer generes af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
cassanova skrev, for 13 timer siden:

Jeg kan konstatere at lysten til at besøge GP ere svinder ind efter hånden som tiden går, til stor fryd og glæde, en positiv sidegevinst er desuden en bugnende tegnebog.Tanken eller lysten til at aflægge en GP et besøg opstår dog stadigvæk, men det er heldigvis en overfladisk og flygtig lyst.Men helt afholdende vil jeg ikke være, det vil nærmest være umenneskeligt. Jeg undersøger pt. Hvad mulighederne er for uforpligtende sex igennem helt andre kanaler f.eks. Dogging, sex idet fri m.v. Det vil være fantastisk at dyrke sex i en skov med en husmor som er ude på eventyr og det er forfriskende at der ikke er penge involveret, udover pengene til en flaske mousserende vin.

Første skridt i afvænning må være at slette dig selv fra div. sider, hvor sex mod betaling tilbydes, incl. dette site. 

Du kan ikke skrive dig ud af det, med mindre du selvfølgelig søger medlidenheden/opmærksomheden 

Good luck :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 1 time siden:

Første skridt i afvænning må være at slette dig selv fra div. sider, hvor sex mod betaling tilbydes, incl. dette site. 

Du kan ikke skrive dig ud af det, med mindre du selvfølgelig søger medlidenheden/opmærksomheden 

Good luck :)

Søger medlidenhed og opmærksomhed gør jeg ikke. Jeg betragter EUROGUIDE som et site hvor der er højt til loftet hvor næsten alt kan vendes og diskuteres, faktisk et ret seriøst site. Jeg har meget svært ved at se hvorfor jeg skulle slettes bare fordi jeg svømmer mod strømmen og ikke pleaser flertallet. Det eneste jeg gør ar at fortælle om en personlig “ rejse” som jo vel er relevant her på sitet da “ rejsen” jo omhandler  tidligere erfaringer med GP området og om refleksioner over denne erfaring. Hvis bare en få af læserne herinde finder det  interessant er mit mål opnået. God dag til alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
cassanova skrev, for 1 time siden:

Jeg har meget svært ved at se hvorfor jeg skulle slettes 

Nu har jeg ikke skrevet du skal slettes, men at al afvænning, starter med selv at udelukke fristelserne. 

Hvis man ikke bruger betalingspiger, forstår jeg ikke hvad man skal bruge sitet her til. Jeg bruger sitet til også at bidrage med fx anmeldelser, finde stjålne billeder i annoncer ect. 

Du må jo skrive hvad du vil i "Hyggesnak" hvis man bare følger reglerne. 

Jeg tillader mig bare at kommentere på det. 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 20 timer siden:

Jeg vil give dig ret i , sex hvor der ikke er penge indblandet , er bare bedst.

Men som mand er det utroligt(håbløst) at finde en kvinde til uforpligtende sex. Der skal ledes lææænge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...