Hop til indhold

Recommended Posts

Link http://www.dokkunmassage.dk/

Billeder 0/0 der er ikke nogen af den pige jeg så

Pris 3/10

Service 3/10

Jeg havde, efter at have læst herinde, fået mod på at prøve en gang massage med Happy Ending.

Jeg kørte til Glostrup og parkerede uden for. Da stedet jo er et massage sted og ligger lige bag en del industri og store varehuse der var lukket den søndag, så var det meget diskret.

Jeg havde ikke bestilt tid, men der var vist ikke andre, så mama kom ind og hørte hvad jeg ville have. Jeg bestilte 1 times oliemassage (da jeg reelt set havde ret ondt i ryggen) og så spurgte hun om jeg skulle have HJ. Jeg spurgte om der var andet på menuen (hun talte vildt dårligt engelsk/dansk) og hun nikkede. Jeg spurgte om det var med hende? (da hun ikke var hot og var gammel) og hun rystede på hoved og stod og gloede på mig.

Jeg spurgte om jeg så måtte se pigen inden jeg købte katten i sækken og det fik jeg så lov til, trods alt. Det var en meget ung pige max 20-22, sød genert og ikke det kønneste, men en flot krop, desværre med en max B skål. Jeg kan desværre ikke huske navnet. Hun blev spurgt om pris (vil jeg tro) m.v. de to imellem på Thai og sagde så 1300 OVEN i massagen. Den gik ikke så vi landede på en tusse med 1 times massage og så sex + BJ

Jeg fik massagen i noget tid max 10 min som var en noget sløj omgang. Så ville pigen at jeg vendte mig og begyndte at rive urutineret i lillemanden, det var ikke tid - så jeg fik forklaret hende at vi aftale 1 times massage og så sex bagefter. Fik så 10 min mere og så tog hun tøjet af og begyndte at rive i den igen. Jeg havde så valget mellem at tage endnu en debat med hende eller bare komme til sagen og så lade dårlig ryg være dårlig ryg.

Jeg fik et småsløjt BJ, en uerfaren ridetur og måtte til sidste holde hende fast en i lidt rå omgang doggystyle, bare for at kunne få lillemanden til at levere klatten, da den ikke var specielt ophidset af situationen. Eneste plus var at hun var så stram at det trods alt var muligt at få en udløsning.

Så det er helt sikkert ikke et sted jeg kommer igen, blev ikke fulgt med i badet og vasket af og selve badefaciliteterne lader også en del tilbage at ønske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jep også her,er du sikker på det er Dokkun du har været hos og ikke Glostrup Thaimassage ?

Der er nogen der tager fejl og blander de to steder sammen,specielt det med badeforholdende kan jeg ikke genkende. Pigen og oplevelsen kan jeg selvfølgelig ikke udtale mig om !

Jeg har stort set altid været godt tilfreds med mine besøg hos Dokkun

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jep også her,er du sikker på det er Dokkun du har været hos og ikke Glostrup Thaimassage ?

Der er nogen der tager fejl og blander de to steder sammen,specielt det med badeforholdende kan jeg ikke genkende. Pigen og oplevelsen kan jeg selvfølgelig ikke udtale mig om !

Jeg har stort set altid været godt tilfreds med mine besøg hos Dokkun

Jeg er også glad for Dokkun, dog har jeg aldrig fået fuldt sex hos Dokkun... men har eller ikke efterspurgt det, jeg kommer for at få massage og afslapning + evt. happy ending.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er også glad for Dokkun, dog har jeg aldrig fået fuldt sex hos Dokkun... men har eller ikke efterspurgt det, jeg kommer for at få massage og afslapning + evt. happy ending.

Generelt synes jeg det svinger meget med kvaliteten af pigerne hos Dokkun og der er forholdsvis stor udskiftning af pigerne (på godt og ondt). Flere af dem oplever jeg dog bliver lettere mopset, hvis man blot ønsker oliemassage som start og forsøger hele tiden at presse penge ud af een. Det er et lettere turn off...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...