Hop til indhold
BB Man

Advarsel - Kinesisk pige i Nordjylland/Thai pige i Midtjylland/Dansk pige i Herning - samme tlf. nr.

Recommended Posts

Hej alle

De her to annoncer Kinesisk pige - Aalborg og Thai - Midtj har samme telefonnummer, og næsten identisk tekst i annoncen. 

Jeg var i kontakt med telefonnummeret bag, for en uges tid siden, hvor det iflg. annoncen den gang skulle tilhøre en ung dansk pige fra Herning, som ville have penge forudbetalt.

Svært at tage seriøst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud til at du ramte plet, i hver faldt er alle annonce slettet nu - så måske hun/han læser med på EG.

Godt spottet @BB Man 

Hvad var telefonnummeret der blev anvendt i annoncerne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Disse annoncer med dette nummer dukker op ret ofte på annoncelight......har læst nogle ret ubehagelige beretninger om afpresning og trusler herinde, netop henvist disse annoncer.

Men vi holder øje med jer...... nu ved vi, at I følger med herinde og sletter annoncerne hver gang I er omtalt...he..he.

Stop nu bare jeres svindlerforetagende, inden det går galt for jer. We are watching U!! .....Get a life, loosers!! :-) 

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 30 minutter siden:

Hvad var telefonnummeret der blev anvendt i annoncerne? 

20 67 95 30

Men mon ikke den her tråd nedlægger nummeret - alt andet ville være for dumt, selv for den slags...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev med "hende" i går før advarsel kom herinde , for at lave en aftale,  men når der forlanges forudbetaling står jeg af. Så her til aften modtog jeg så sms at hvis jeg kunne bevise , jeg er seriøs kunne der godt laves en aftale uden forudbetaling.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Store skrev, for 13 timer siden:

Jeg skrev med "hende" i går før advarsel kom herinde , for at lave en aftale,  men når der forlanges forudbetaling står jeg af. Så her til aften modtog jeg så sms at hvis jeg kunne bevise , jeg er seriøs kunne der godt laves en aftale uden forudbetaling.  

Den mulighed fik jeg også første gang jeg henvendte mig - inden jeg opdagede scam-forsøget. Jeg holder mig i hvert fald langt væk... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det lyder 100% som denne pige:

 

https://annoncelight.dk/showad/317530

præcist samme snak om forudbetaling, og da jeg afviste det skrev hun senere at hvis jeg kunne bevise at jeg er seriøs så kunne vi springe over forudbetalingen. 
 

jeg spurgte hvordan jeg kunne bevise det og fik så en sms fra annoncelight med en kode. jeg tror hun er ved at oprette en ny profil og ville bruge mig til at få den godkendt. 
 

hun så ellers sød ud på billederne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...