Hop til indhold
Guest Tarzan djurs

Frække Merete

Recommended Posts

Guest Tarzan djurs

Frække Merete

 

Har i mange år, søgt efter en rigtig Latex tøs. Sad og søgte på nettet, som jeg tit har gjort, og ved et rent tilfælde, faldt jeg over Frække Meretes 

 

jeg kunne se hun annoncerede med en mail adr hvor jeg tænkte at hende kunne jeg tænke mig at prøve, da jeg er  Latex fetishist og tænder på kvinder i Latex.

 

Kunne se hun tilbød 1 times sex i Latex med græsk. Jeg skrev til hende, at jeg godt kunne tænke mig 1 times sex m/græsk.

 

Hun svarede efter et par timer, at det kunne godt lade sig gøre. Jeg fik en aftale i stand med hende fredag , hvorefter jeg forventningsfuld glædede mig til endelig  at prøve en Latex luder. 

 

Hun tog imod mig med et frækt smil og bad mig om at gå ind og vente i rummet. Da jeg kom ind i rummet, kunne jeg se der stod en seng med et frækt sort latex lagen på.

 

Hun bad vente mens hun blev iført latex outfittet. Jeg ventede i 10 min og så trådte hun ind i værelset iført  det frække sorte  Latex jeg havde set i hendes annonce. 

 

Jeg lå på sengen og hun kom hen og krøb op i sengen og hun startede med at blidt massere min pik, da den var kommet op og stå, begyndte hun at slikke den blidt på hovedet hvorefter hun  tog hele pikken i munden til roden. 

 

Det var det bedste jeg har prøvet længe. Hun suttede min pik og slikkede med hendes tunge op og ned af min stive pik og slikkede mine nosser.

 

da hun havde slikket og suttet i ca 10 min bad jeg hende om at lægge sig på ryggen. Hun spredte sine ben så jeg rigtig kunne se hendes frække piercinger. Jeg begyndte at slikke hendes dejlige glatte fisse og hendes lækre store skamlæber, jeg kunne virkelig se og høre hun nød det.

 

Hvorefter jeg kunne se hun havde nogle frække dildoer, jeg tog hurtig en dildo frem og begyndte at kneppe hende med den, det var noget hun godt kunne lide. Jeg fandt en buttplug og noget glidecreme, og stille og roligt, stak jeg den op i hendes stramme røvhul, det var noget Frække Merete godt kunne lide, så røvhullet blev masseret i et styk tid, så kunne jeg se hun var klar til en gang analsex.

 

jeg bad hende vende sig så hun stod med røven i vejret, hendes saftige fisse skulle lige prøves først.

 

Mens hun lå med røven i vejret, og hendes buttplug i røven, stødte jeg min pik op i hendes våde fisse.

 

Jeg tog fast om hendes baller og hun så total fræk ud sådan som hun lå der i hendes latex tøj og med den frække latex maske på.

 

Det var vitterligt det syn jeg havde håbet og drømt om i mange år. Jeg startede med at kneppe hende i hendes saftige fisse, først langsomt og derefter lidt hårdere. Det var virkeligt noget Frække Merete godt kunne lide, hun lå og stønnede at det var så godt, hvorefter jeg kneppede hende lidt hårdere. 

 

Nu tænkte jeg at nu var det på tide, at hendes stramme røvhul skulle have en tur. Jeg tog forsigtig buttpluggen ud at røven på hende og Merete var klar med glidecremen . Hun smurte min pik ind i glidecreme hvorefter jeg langsomt stødte den op i hendes røvhul.

 

Det var det jeg altid har haft drømt om at få lov at gøre ved en Latex luder..

 

Jeg kneppede hende langsomt i hendes røvhul, hvorefter jeg kunne mærke at nu var hun klar til at blive gennem kneppet i hendes røv.

 

Det var nok noget af det skønneste jeg nogensinde havde prøvet, hvorefter et stykke tid, måtte det uundgåelig komme, at jeg måtte trække mig ud og tage kondomet af og ornanerede og sprøjtede min sperm udover hende.

 

Det var nok noget den fedeste oplevelse længe, jeg har haft med en luder.

 

Jeg hjalp hende ud af hendes outfittet hvorefter vi lagde os ned og kælede et stykke tid. Hun havde absolut ikke travlt med at smide mig ud af døren.

 

Hun spurgte venligt, om jeg havde lyst til et bad inden jeg skulle videre.

 

Tak søde Frække Merete for en total dejlig oplevelse, det bliver helt sikkert ikke den sidste gang Frække Merete får et besøg af mig.

https://annoncelight.dk/showad/316196









 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...