Hop til indhold

Recommended Posts

elskeren 45 skrev, 1 time siden:

Hej drenge

Ja så skal vi jo til at i gang igen og jeg kom så til at se på denne annonce for thai massage i Hadsund. Er der nogen der har været der og kan berette lidt om stedet, pigen, behandlingen og om mulighed for tilkøb af ekstra ydelser. På forhånd tak.  Nantar Thai Massage Hadsund - Annoncelight

Du må selv at afsted, tag en for holdet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg besøgte stedet lidt før jul, der var 3 piger, et gæt på alder vil være 45,35,25. Fik en god massage af den ældste og lidt senere kom den yngste også

tror hun skulle lære det men hun havde også meget at lære for det var ikke massage, kun berøring. Fik hj af den ældste mens jeg legede med brysterne

på den yngste. Egentlig en fed nok oplevelse, til "alm." pris.  Havde fornemmelsen af at alt var muligt, men spurgte ikke. Alt i alt et godkendt besøg.

           Mvh Olsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
olsen40 skrev, for 23 timer siden:

Hej

Jeg besøgte stedet lidt før jul, der var 3 piger, et gæt på alder vil være 45,35,25. Fik en god massage af den ældste og lidt senere kom den yngste også

tror hun skulle lære det men hun havde også meget at lære for det var ikke massage, kun berøring. Fik hj af den ældste mens jeg legede med brysterne

på den yngste. Egentlig en fed nok oplevelse, til "alm." pris.  Havde fornemmelsen af at alt var muligt, men spurgte ikke. Alt i alt et godkendt besøg.

           Mvh Olsen

Hvor er det henne af? I byen, eller uden for?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været der - og det gentager sig ikke.

Bestilte fuld pakke. Fik først noget halvslasket massage, så lidt blow, hvorefter hun satte sig op på mig og hoppede i et par minutter (højst). Af igen, lidt mere b.low1, gummi af, en ordentlig sjat olie og så håndtur til jeg kom.

1000 kr.

45-50-årig (gætter jeg på), kan ikke et ord dansk eller engelsk, intet forstår hun. aldeles uengageret.

Intet at anbefale.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skrev til dem i går og spurgte om det var muligt at få massage af 2 "piger" 

Hurtigt svar: Ja

Hvad koster det? 

Hurtigt svar: 1000

Hvad er med i den pris?

Hurtigt svar: 38.40 år

Det kan da ikke være helt slemt så en aftale kom i hus, og jeg afsted til aftalt tid.

Bliver modtaget af "bedstemor" 

Og tænker hvor de 2 andre. Men der var sgu kun hende og telefondamen

Nå men massage skulle jeg have, og hendes alder passede jo sikkert (38+40)

Massagen var okay, men ikke noget jeg ville køre efter en anden gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
olsen40 skrev, den 22.4.2021 at 15:49:

I en kælder midt i gågaden.

Hej har du været her for nylig?  Overvejer en tur til hadsund for lidt massage og blowjob . Gør de stadig dette og hvad koster det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
olsen40 skrev, for 2 timer siden:

Har ikke været der siden, men besøg dem og vi kan få en ny opdatering

               Mvh

Kunne da være jeg skulle prøve:) spurgte du selv efter hj osv eller spurgte de dig on du ville have? Er helt ny til alt dette så er lidt på bar bund hehe og du skriver alm pris hvad gav du for sådan en tur?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Forsigtig32 skrev, for 4 timer siden:

Kunne da være jeg skulle prøve:) spurgte du selv efter hj osv eller spurgte de dig on du ville have? Er helt ny til alt dette så er lidt på bar bund hehe og du skriver alm pris hvad gav du for sådan en tur?

Hej, du beder bare om massage, og når du vender dig om på ryggen skal hun nok selv spørge. Kan ikke huske prisen, men 

bestemt ikke i den dyre ende....god fornøjelse, vi hører gerne om din oplevelse

               Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...