Hop til indhold

Recommended Posts

Ja spændende ;)

Er den mon på Thailisten ?

Kunne være hos Asia-thaiwellness.dk - men hvem er tøs-pigen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Orgh hende igen, hun har huseret i årevis, Kokkedal, Birkerød, København og har bla. http://asia-thaiwellness.dk/ det er hende der er på hjemmesiden, ..Tanja (Thaibeauty).

Også nævnt i bla. denne tråd:

viewtopic.php?f=44&t=4786&p=26782&hilit=vestervoldgade#p26782

-OD

Tak OD - hun ser røv-lækker ud, men hvis hun er en "død sild", så ryger 80% af lysten.

Hvor kan jeg finde en petit, smuk, ung, engageret, pris-overkommelig thai-massøse. Helst KBH ell. Frb. Det er snart fredag og det snurrer i kroppen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hvor kan jeg finde en petit, smuk, ung, engageret, pris-overkommelig thai-massøse. Helst KBH ell. Frb. Det er snart fredag og det snurrer i kroppen ;)
Hvis du er villig til at bevæge dig blot lidt uden for voldene, kunne du også prøve Scandinavian på Hvidovrevej 80 D eller E. Her finder du et par lækre "flygtninge" fra Sawadee 505.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der ligger jo to Thai steder nærmest lige ved siden af hinanden på Vester Voldgade som begge har søde petit piger. Den ene ligger ved skolen næsten nede ved vandet, den anden ligger lige ved siden a Herreford. Har prøvet begge steder en enkelt gang og var ganske godt tilfreds.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak OD - hun ser røv-lækker ud, men hvis hun er en "død sild", så ryger 80% af lysten.

Hvor kan jeg finde en petit, smuk, ung, engageret, pris-overkommelig thai-massøse. Helst KBH ell. Frb. Det er snart fredag og det snurrer i kroppen ;)

Ja - hun er en død sild... Til gengæld var der et par stykker af hendes medarbejdere i Vester Voldgade for et halvt års tid siden, som var lækre sprøde sild. Bl.a. en thai, som havde boet i Frankrig i en del år. Ved dog ikke, om hun er der endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alle de gode tip.

Det lader til at jeg må på en mindre "Tour" og se mig lidt omkring i KBH og omegn.

Det er nok heller ikke det værste der kan ske for en :D

- Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...