Hop til indhold
Brundane

U-Overstemmelse over ydelse

Recommended Posts

Her burde politiet tage kvinde med til nærmere  afhøring, hun har jo fremsat en falsk anklage om "at hun var blevet seksuelt forulempet."

Voldtægt er noget forbandet svineri og skal straffes hårdt, men der skal gælde samme straf for falsk anklage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har faktisk mødt en SB, som mente at en middag på en rigtig god restaurant, - samt hendes lynende intelligente selskab skulle koste 2000 - uden nogen form for kropslig interaktion... AK ja...

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 42 minutter siden:

Har faktisk mødt en SB, som mente at en middag på en rigtig god restaurant, - samt hendes lynende intelligente selskab skulle koste 2000 - uden nogen form for kropslig interaktion... AK ja...

Aftale daten med pigen.

Betale dem ikke 

så kan de lære det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brundane skrev, for 2 timer siden:

netop denne sag viser - som i så mange andre tilfælde her i livet... forventningsafstemning, forventningsafstemning inden man overhovedet starter. 

Undskyld den Q burde være tiltalt for falsk anklage... i disse meetoo tider tages mange mænd som gidsler og får et prædikat om sexist.. og helt uden grund. 

Den lille tøs er åbenbart så tomhjernet hun ikke kan se at det eneste en mand på 56 vil betale for er fisse... han kan sgu da ikke bruge hende til noget udover det, da jeg tvivler på intellektet er så stort at han ligefrem vil betale for coachning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sentio
Brundane skrev, for 20 timer siden:

Aftale daten med pigen.

Betale dem ikke 

så kan de lære det.

Naturligvis ikke - hvis hun vil have xxxx DKK for en middag - så enten tak nej eller ja - og betal præcis det aftalte ! ..... Hvad var det du havde som overskrift på et af dine andre indlæg “Jeg føler mig som ud........ og s... “ .... denne kommentar går på bemærkning om ikke at betale ... ikke på historien i tråden. Og BTW ...... hvad er det “de skal lære” ..... hvad var nu navnet på dit indlæg ?
 

<3 - Be Respectful (selvom jeg ikke kan her)

Sentio 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som sagen er beskrevet i avisen er der ikke tale om en anklage, men kun om at lægge pres på manden ved at skabe en scene. 

Det er ikke ualmindeligt at have en præcis en aftale og alligevel kommer pigen med nye grænser når man er sammen. Mest har jeg oplevet at hun kun vil knalde en gang eller ikke vil sutte selv om det er aftalt. 

Jeg betaler derfor aldrig forud, med mindre pigen forlanger det. Og der bliver trukket i "lønnen" hvis hun ikke levere som aftalt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...