most wanted 87 Skrevet 20. April, 2021 Nogen der har besøgt denne kvinde, ser jo mega godt ud på billederne https://annoncelight.dk/showad/316314 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr.Bigs Skrevet 21. April, 2021 har lige besøgt hende i dag, og det viste sig at det var jolly muna Jolly Muna - Annoncelight eller cute Lessi. Hun er ok, men det er bare ikke i orden at udgive sig for en man ikke er. Det samme skete i sidste uge hvor jeg troede jeg besøgte Sweet Melissa, som viste sig at være Sugar Lily. Sugar Lily - Annoncelight Og det er uanset hvor søde de ellers måtte være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 22. April, 2021 Mr.Bigs skrev, for 2 timer siden: har lige besøgt hende i dag, og det viste sig at det var jolly muna Jolly Muna - Annoncelight eller cute Lessi. Hun er ok, men det er bare ikke i orden at udgive sig for en man ikke er. Det samme skete i sidste uge hvor jeg troede jeg besøgte Sweet Melissa, som viste sig at være Sugar Lily. Sugar Lily - Annoncelight Og det er uanset hvor søde de ellers måtte være. Ok tak for svar var nu fordi hun er rødhåret og mega lækker hende i annoncen (alice) synes bare rødhårede kvinder er frække Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1733 Skrevet 22. April, 2021 Der er også 3 profiler som har samme tlf. nummer 50181479 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr.Bigs Skrevet 22. April, 2021 det skal man så også lige holde øje med -) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg