Hop til indhold

Diana på Abel Cathrines Gade 33

Featured Replies

Skrevet

Har lige besøgt Diana på Abel Cathrines Gade 33 og må sige det var noget af en skuffelse... Kommer ind i et lille rum med vinduet åbent og alle kan høre alt der forgår.

Når pengene skifter hænder og jeg går klar til 30 min sjov. Men da hun kommer ind efter at have lagt pengene tilside virker hun rat lige glad. Under blow jobbet kigger hun på sin mobil hvert 10 sekund. Efter ca 5 min sutterri siger lets fuck og smider en klat glide cream på dyret. Efter et par mislykkedes forsøg på at få den ind siger jeg at jeg vil tage hende doggy her kommer den ind men hun kigger rat lige glad på sine nejle under hele showet tænker jeg så vil afsæutte med en guffer men det var da det mest tamme lort ever hun siger hun er træt after 2 min og spør om et handjob. Effter 20 min giver jeg op og siger pænt tak og går.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.