Hop til indhold
Guest Melody

Kære gp'er er der nogen ting i fortryder ?

Recommended Posts

Guest Melody

Som overskiften siger. 

Er der nogen ting i jeres karrierer at i fortryder i har gjort/ikke gjort?

Eks beskeder der er blevet misforstået, eller sagt ja til noget i ikke kunne få jer selv til at gøre?

For mig var det mest ved sms'er.

En af de ting jeg fortryder da jeg var gp, var at jeg nogen gange kunne lyde som en bitch når jeg svarede på sms'er.

Især hvis jeg syns de lød dumme.

Der har været en del gange hvor jeg senere har tænkt nej hvor er jeg dum.

I begyndelsen fattede jeg ikke hvorfor folk kunne spørge om der var andre på min adresse/om jeg var alene og om det var mig der åbnede døren.

Jeg syns de spørgsmål var mærkelige fordi der stod diskret og privat i min annonce.

Så svarede nej nej vi er en hel bande her.

Senere fandt jeg ud af at der er nogen piger der rent faktisk har haft andre på deres adresse når de tager imod gæster. Og nogen gange at det er en hel anden der åbner døren.

Har slået mig selv i hovedet over den.

En anden ting er når de spurgte om det var mig på mine billeder. 

Hvor jeg tænkte hvem skulle det ellers være? 

Igen senere fandt jeg ud af at der er nogen der lægger billeder op der ikke er af dem selv.

Det ville jeg også  Ønske at jeg vidste den gang.

En anden ting var engang jeg sagde ja til at være slavetøs. Tænkte at det kunne sikkert være meget sjovt.

Det var det ikke! Fandt med det samme ud af at det ikke var noget for mig.

Hvad med jer gp'er?

Og jer mænd har nogen sinde undret jer over hvorfor der nogen gange kommer et flabet svar retur?

 

Redigeret af Melody

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings

Livet er fuld af fortrydelser samt dumme ting man har gjort eller sagt, det er en del af at være et menneske, vi begår alle fejl .

Mht dine sms er, så syntes jeg faktisk ikke du har noget at fortryde, ville selv blive irriteret over dumme spørgsmål heletiden . 

Skal man som GP sidde dagen lang og svare på åndsvage spørgsmål fra kunder, så bliver man sku da tosset i hovedet .

Redigeret af BlackStockings

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melody skrev, for 29 minutter siden:

En anden ting er når de spurgte om det var mig på mine billeder. 

Hvor jeg tænkte hvem skulle det ellers være? 

Igen senere fandt jeg ud af at der er nogen der lægger billeder op der ikke er af dem selv.

Jeg sagde/svarede en overgang på "Er det dig på billederne?":
"Nej nej... Det er min lækre kusine fra Ringsted" og en grine-smiley på sms. Det brød isen og gav lidt ro på en humoristisk måde.

God tråd! <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg giver mit besyv med... interessant og fantastisk tråd allerede. Tak @Melody

1) Jeg fortryder at jeg ikke satte min alder kunstigt OP da jeg var yngre. 
Efter jeg rundede de 40 væltede det ind med unge mænd med MILF-fantasier... havde jeg vidst det, havde jeg lagt 10% eller mere til min alder allerede da jeg var "28" :D 
I dag er jeg "42" og er ung nok til at være en yngre elskerinde for modne mænd, gammel nok til at være halvkæreste med faste elskere i nærheden af min egen alder, og at være MILF eller GMILF (findes det udtryk?) for de unge hingster. 

2) Jeg var også for længe om at lære at modne mænd er et kæmpe hit! 
De første måske 10 år jeg arbejdede on/off sorterede jeg dem lidt fra og havde øvre aldersgrænse. Det kan jeg godt fortryde lidt. Tænk lige på hvor mange "gode skrald" jeg er gået glip af fordi jeg var snævertsynet og fordomsfuld. Øv altså! 
Har skrevet om det her for lidt over et år siden fra min tidligere profil herinde, dersom nogen er interesserede i noget der er lidt off-topic: 


3) Jeg fortryder at jeg ikke gik på halv-pension fra min primære karriere noget tidligere. Jeg har kun få gange i løbet af mit liv og kun i få måneder ad gangen haft tid til at være fuldtids-glædespige, og det fortryder jeg faktisk lidt. 
Jeg valgte at gå efter pengene i min "stuerene" karriere, i stedet for at følge min passion som glædespige. Mest fordi pengene var bedre, men også fordi jeg troede at jeg havde brug for at blive udfordret mentalt og professionelt mere end jeg i virkeligheden havde. Jeg var lidt til fals for penge og popularitet i min primære karriere. Hvilket vel i virkeligheden er definitionen på prostitution?
Nu hvor jeg er oppe i årene har jeg ikke lysten og energien til at gå "all in" på fuldtid eller lange vagter som sexarbejder. Det har andre fordele at nøjes med en enkelt aftale om dagen, men jeg kan godt fortryde lidt at jeg valgte at "prostituere mig selv" ved at spille smart ude i den store verden som forretningskvinde, i stedet for at blive hjemme i Kbh og kyssebolle med folk og fæ :wub: 

4) Jeg fortryder også at jeg ikke tidligere lærte at man ikke skal tage ekstra for noget som helst. Det kunne jeg ikke rigtigt på klinik-vagter pga. husregler, og der skulle jeg nok ha' fundet et alternativ noget tidligere end jeg gjorde.


George Bernard Shaw og Søren Kierkegaard forsøgte at fortælle mig nogle af disse ting da jeg var yngre, men jeg forstod det først midt i 30'erne og det bliver mere og mere sandt for mig personligt som tiden går. Måske hverken George eller Søren havde glædespiger i tankerne da de skrev det... Men man ved jo aldrig :wub:

Kh. Eva <3

- - - - -
 

"Youth is wasted on the young"
George Bernard Shaw
forbes.com artikel

"Det er ganske sandt, hvad Philosophien siger, at Livet maa forstaaes baglænds.
Men derover glemmer man den anden Sætning, at det maa leves forlænds." 

Søren Kierkegaard

 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 30 minutter siden:

Jeg sagde/svarede en overgang på "Er det dig på billederne?":
"Nej nej... Det er min lækre kusine fra Ringsted" og en grine-smiley på sms. Det brød isen og gav lidt ro på en humoristisk måde.

God tråd! <3

Det er vist helt almindeligt blandt ikke dk piger... De er her kort tid - ad gangen - og næste gang de kommer hedder de noget andet... Mine allerbedste oplevelser er med danske piger..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Kan godt nikke genkendende til, at komme til at svare flabet. Men eftersom min annonce er meget detaljeret, og jeg de seneste måneder endda har lavet FAQ på den. Er det irriterende at svare på ting de burde vide hvis de ellers gad læse annoncen. Især fordi dem der stiller 1000 spørgsmål ofte er dem som ikke vil noget i sidste ende. Problemet er lidt, på AL er den detaljeret, her på EG kan man ikke skrive ret meget (måske fordi jeg ikke betaler abonnement). Men er så begyndt at sende mit link og skrive “går ud fra du har fundet mig på EG, her er mere info”. Så er det ikke akavet, og de bliver opmærksom på svarene er der, også selvom de måske havde set annoncen og bare ikke gad læse den i første omgang. 
Men om jeg fortryder det eller andet, tja, næh egentligt ikke kan de ikke tåle min måde at svare på er de nok heller ikke de rette til at besøge mig 

Redigeret af SweetMilf6630
Trykkede udgiv for tidligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg kan da godt nikke genkendende til det med beskeder man har misforstået og kigger på igen lidt senere og tænker "årh for helvede, han var faktisk ikke en dum kartoffel - men jeg var en røv! Upsie" 

Men at gå så langt som til at sige, at jeg fortryder den slags er nok at overdrive en anelse. Det er bare nogle af livets små lærestreger. 

Jeg har jo engang herinde tidligere skrevet, at jeg kom lidt skævt ind på branchen ved at blive headhuntet af en pimp. Det fortryder jeg sådan set heller ikke, for jeg var nok aldrig endt som GP hvis han ikke havde gjort det, men jeg fortryder, at jeg lod ham køre mig lidt rundt i manegen og presse mig til at gøre det uden kondom (og tog 1/3 del af indtægten). Men der skete jo heldigvis ikke noget, og jeg kom ud på den anden side med et par kæmpe ekstra ben i næsen, som jeg lige har fotoshoppet ud af min annonce, og viden nok til at starte selvstændigt i et felt jeg elsker, så fortryder jeg det? Ja da, men det holder mig ikke vågen om natten. ^_^

Hvis man lige havde den der erase and rewind knap er der jo tusind småting, som man kunne gøre anderledes, men jeg tænker ikke at det gør mig spor meget lykkeligere at gå og fortryde ting som alligevel er passé. Det eneste jeg sådan rigtigt fortryder er, hvis jeg kommer til at falde i præcis den samme vandpøl i morgen som sølede mig til i går. Men så igen, hvem ved, måske er en kølig vandpøl lige det jeg trænger til hvis solen også skinner i morgen. 

Eller med andre ord, det gør ikke noget hvis jeg bliver lidt klogere af mine svipsere, men det eneste som virkelig er spild af liv er at fortryde en masse, som man alligevel ikke kan gøre noget ved, og ind imellem er det som var den forkerte sti for et år siden den helt rigtige i morgen.

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg føler selv at livet er for kort til fortrydelser og de ændre intet.. Fordi de kan ikke ændre noget.. 

Alt hvad jeg har gjort igennem livet og denne branche har formet mig til den kvinde jeg er i dag og hende er jeg sku faktisk riiiimelig hammer glad for:P.. Og så har jeg altid været meget bevidst omkring mine egne grænser fordi jeg var "gammel" da jeg startede i branchen eller i hvertfald "gammelklog" og klog på mig selv da jeg rimelig tidligt stod med mere ansvar end normale teenager og vist nok bare altid har været lidt "spøjst" indrettet i forhold til jævnaldrende.. 

Nogle tilbud har jeg dog fortrudt jeg ikke takkede ja til.. Da Mr. P tilbød mig sit nummer f.eks.. Der er også et par andre numre jeg ville ønske jeg havde taget imod:ph34r:.. 

Btw @Eva Nadine min saglige moder lærte mig det der med alder, overvægt, mindre tiltalende udseende og deslige så jeg selv slap for det da hun en dag sagde til mig "er du godt klar over hvor meget god tissemand der faktisk gå til spilde på et mindre heldigt udseende":lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...