torbenb 339 Skrevet 19. April, 2021 besøgte Nati : https://annoncelight.dk/showad/242741 Nem kontakt per tlf, hun taler fint engelsk. Stedet er en lejlighed på Langenæs, man får adressen 20 min før. Pæn og ren og mulighed for bad til kunden. Nati (som slører sit ansigt på billederne) er den pige på billederne. Yngre end man får indtryk på billederne og med et smuk ansigt. Jeg tror ikke at hun herover 30, man man spørge jo ikke en dame om hendes alder. Bestilte 45 min med SF og de var godt givet ud. Hun er en mester i det franske. Fik en dejlig massage fordi der var tid tilbage. Hun er en sjov pige med et smil og forstår at skabe en god stemning.Hun har udover sit lyse sind også en flot krop. Kunne godt besøge hende igen men hun drager snart videre. Hun har været i Aarhus før, måske kommer hun igen. Sted : 8/10 Pigen 10/10 Sex 9/10 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 135 Skrevet 21. April, 2021 Besøgte hende i Kolding i fredags. Megafransk med deepthroat. Lige så godt som jeg huskede det. Kan klart anbefales. Jeg må se om jeg kan nå et besøg i Århus i denne uge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg