madssøre 0 Skrevet 19. April, 2021 Hej. Har i nogle gode erfaringer med thaimassage, hvor der tilbydes blowjob til sidst? Jeg kan ikke finde nogen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 19. April, 2021 (edited) Søg efter mi mi hun levere det ønskede om det er godt, er en erfaring du selv kan gøre dig. Der er også en ved Vitus berrings plads. 8000 Redigeret 19. April, 2021 af 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 20. April, 2021 8000 skrev, den 19.4.2021 at 12:37: Søg efter mi mi hun levere det ønskede om det er godt, er en erfaring du selv kan gøre dig. Der er også en ved Vitus berrings plads. 8000 Gives der blowjob der?? Er tilflytter til området Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 21. April, 2021 knold skrev, for 14 timer siden: Gives der blowjob der?? Er tilflytter til området Hmm Mi mi gør Vitus berrings plads. tror der afhænger af damen. Der ligger også en ved løvbjerg og hun giver blow. Dog længe siden jeg har været der. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 158 Skrevet 21. April, 2021 madssøre skrev, den 19.4.2021 at 11:19: Hej. Har i nogle gode erfaringer med thaimassage, hvor der tilbydes blowjob til sidst? Jeg kan ikke finde nogen. Generelt er standard i Horsens meget lav, de fleste af pigerne er godt brugte og det med service kender de ikke. Jeg ved at Welcome Thai massage i Nørregade giver massage med blow som afslutning, hun gør det både med og uden kondom. Hun giver egentlig et ok blow, men min anbefaling er at tage til Vejle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 21. April, 2021 Nu er det et stykke tid siden jeg var der sidst, men Leena i Smedegade og hendes medhjælper (begge smukke og slanke) gav den gang en rigtig god service, alt inkl. Men det kan jo have ændret sig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg