Hop til indhold

Recommended Posts

SingleMedBehov skrev, for 2 minutter siden:

Kan man også få ekstra services, eller er det kun massage? 

Tror ikke der er ekstra, når de lægger denne type fotos på annoncen ;)
image.thumb.png.a6fa96b0ff3b737e7264e878e1c29e2c.png

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
SingleMedBehov skrev, for 3 timer siden:

Kan man også få ekstra services, eller er det kun massage? 

Må for en gang skyld give Århus elsker ret, intet tyder på ekstra service :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 28 minutter siden:

Må for en gang skyld give Århus elsker ret, intet tyder på ekstra service :P

nixen bixen karen Blixen - hun er en god pige som kun giver ren massage ingen extra at hente hos sådan en stewardesse ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skrev og bestilte tid i dag, mødte op til den aftalte tid...ingen respons ved døren..
ringede til dem...intet svar...skrev en sms..fik svar hvor der stod: “me no in the shop...out testing...” som jeg forstod var hun ud i byen for at tage Corona test...

skrev til hende at jeg altså havde bestilt tid og at jeg stod ved døren...hun skrev noget på gebrokken engelsk som jeg ikke kunne få til at give mening..

Frustreret kører jeg igen.... man bliver så træt... endnu en thai forretning der ikke fatter begrebet aftale og god service!
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter.c skrev, for 17 timer siden:

nixen bixen karen Blixen - hun er en god pige som kun giver ren massage ingen extra at hente hos sådan en stewardesse ;) 

Før corona kunne man får Alt hos emma

Og mener Alt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SingleMedBehov skrev, den 19.4.2021 at 17:12:

Kan man også få ekstra services, eller er det kun massage? 

Man kan få alt hvad pengepungen betaler. Jeg har været der flere gange, både før og efter Corona, og kan anbefale hende 100%

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, den 22.4.2021 at 23:00:

Kroppen ser jo lækker ud - gør resten også det ? Er hun fræk og lækker (billedet ser jo super ud)? Smider gerne 1500 efter hende hvis det hele holder !

Det kommer jo an på hvad man er til :)

Men jeg vil sige ja.

I forhold til hvad jeg har prøvet andre steder, så er hun nok den frækkeste jeg har prøvet. Er med på det meste, dog tror jeg analt er afhængig af hvor stor du er. Hun er måske ikke 32, som der står, som flere har snakket om andet steds, men det er nu ikke det der er vigtigt for mig. Kønt ansigt, lidt ekstra skind på maven, der måske ikke er så pænt igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik sneget mig til vejle, for efter at have læst denne og den anden tråd om hende så måtte jeg da lige prøve.

Jeg blev mødt af en rigtig sød og pæn pige, med mundbind og et krav om test, hvilket jeg selvfølgelig havde.

Jeg tror dog at hun nok nærmere er slut 30 men det kan jo være svært at bedømme med de kære thai'er.

Hun insisterede dog på at jeg skulle masseres først og det fortrød jeg ikke, for det var da en fantastisk massage!

Da vi kom til den sjove del var jeg meget opsat på det for jeg skulle også masseres på forsiden mens hun var nøgen. Den del holder jeg for mig selv men det var da 9/10.

Jeg kommer helt sikkert igen!

Redigeret af Midtjyskmassage25
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu været ved Emma/Malissa et par gange henover sommeren og udover hende selv har der været en anden som jeg ikke kan huske navnet på og i dag var der endnu en. Hende jeg mødte i dag var en yngre model og jeg vil skyde på midt tyverne til start trediverne. Stille og lidt genert, men ser i mine øjne ret godt ud, og så er hun relativ høj. Nok omkring de 170cm.

Massagen var ikke noget at skrive hjem om og det virkede som om sex skulle overståes rimelig hurtigt. Så jeg synes umiddelbart niveauet er dalet lidt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været hos Emma 

Blev også præsenteret for hende den høje (Bobby) Det var en trist omgang.  Jeg skal ikke tilbage foreløbig.

Det værste var at Emma fik hende presset ind. Lader ikke til at hun selv gider mere.

8000
 

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen som ved hvorfor Emma ikke har haft annonce på i efterhånden lang tid ?

Hun hører til blandt de bedste jeg har besøgt og det er altid rent og pænt.

De sidste par gange har hun haft piger til at lave sexen, så ved ikke om hun er kørt træt og fået kæreste ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del7100 skrev, den 2.1.2022 at 10:03:

Nogen som ved hvorfor Emma ikke har haft annonce på i efterhånden lang tid ?

Hun hører til blandt de bedste jeg har besøgt og det er altid rent og pænt.

De sidste par gange har hun haft piger til at lave sexen, så ved ikke om hun er kørt træt og fået kæreste ??

Hun har været på ferie i Thailand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde egentlig besluttet kun massage, men efter en kompetent god massage og en smule pirring undervejs, blev det afsluttende en af de bedst udførte hj til dato.

Bedste anbefaling herfra og sikker gentagelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er oplevelserne efterhånden dernede? Hun har været på ferie kan jeg se og så en enkelt positiv tlibagemelding. Er der andre med nylige oplevelser? Ellers kan do jo ske manmå tage en for holdet ved lejlighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi adressen i går. Havde bestilt tid til 30 min. sjovt. Jeg fik et mindre chok da jeg blev lukket ind. Der var ikke mindre end  2 piger, ud over Emma i stuen…. 2 små nips ting med smil og fnis.
jeg fik fornøjelse af Da, tror jeg nok hun hedder, men er ikke sikkert. Hun er egentligt en underlig og sød pige. Lidt uforståeligt engelsk og grin. Ville massere først og det blev tryk igennem håndklæde og egentligt ok, men ingen pirring. Kunne dog røre lidt da hun stod omkring hovedet. Fik vendt rundt og ville se hende nøgen. Nips med enkelte tatoos. Hendes bryster er vel en minus A, ved ikke hvad de kaldes, men store er de ikke…. Bryst fetish kan blive hjemme…..  ville ikke give blow uden så jeg smagte på hende istedet. Rent og dejligt og næsten glat. Jeg kan ikke helt dreje hende…. På den ene side virker hun uskyldigt og uerfaren, og på den anden side prof..  Men ta forbi og få syn for sagen selv. 
Der var ellers livlig trafik i lejligheden. Der var besøg på et af værelserne da jeg kom, da han gik kom en ny, og der var godt gang i værelset ved siden af……

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del7100 skrev, den 26.2.2022 at 22:19:

Var forbi adressen i går. Havde bestilt tid til 30 min. sjovt. Jeg fik et mindre chok da jeg blev lukket ind. Der var ikke mindre end  2 piger, ud over Emma i stuen…. 2 små nips ting med smil og fnis.

Så du kunne selv vælge mellem pigerne? Hvad havde du bestilt og hvad var prisen? Ingen ekstra?

 

Del7100 skrev, den 26.2.2022 at 22:19:

Der var ellers livlig trafik i lejligheden. Der var besøg på et af værelserne da jeg kom, da han gik kom en ny, og der var godt gang i værelset ved siden af……

Lyder som om, at du valgte det forkerte værelse?  :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

He He. Kunne godt have brugt en mellemting mellem de 2 piger……

30 min FP,  uden ekstra, kr 800.

Starter altid med massagen og fortryder det hver gang efter 2 minutter. Er jo faktisk ikke det jeg er ude efter, men har også oplevet det som en naturlig overgang til sexen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...