Hop til indhold

Viborg

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har nogen erfaringer med hende.. giver hun andre ydelser end Blow.. det lyder dyrt med 1000 kr for Blow

https://annoncelight.dk/showad/317013

Skrevet

der står 30 min 1000 kr og at hun gerne giver et blowjob læs nu ordentligt på den annonce 

Skrevet
BlackMagic2020 skrev, for 22 minutter siden:

der står 30 min 1000 kr og at hun gerne giver et blowjob læs nu ordentligt på den annonce 

Er man liderlig nok, ryger der ingen blod til hjernen. :)

Skrevet

Tak - Jeg går ud fra at de spydige kommentarer 

Kommer fra folk ser ikke har besøgt pigen...

Skrevet

Har mødt hende.

Det hele gik gennem en mand som lige skulle ringe og sikre at hun var hjemme og så måtte jeg komme.

Da jeg åbnede døren fik jeg en stank af cigaretter ud i hovedet og op troppede en temmelig udbrændt og udbombet dame. Min første tanke var at hun var en af den nede fra "bænken". For første og foreløbig eneste gang skred jeg fra en pige uden at have haft sex!

Skrevet
ViborgMand skrev, for 17 timer siden:

Har mødt hende.

Det hele gik gennem en mand som lige skulle ringe og sikre at hun var hjemme og så måtte jeg komme.

Da jeg åbnede døren fik jeg en stank af cigaretter ud i hovedet og op troppede en temmelig udbrændt og udbombet dame. Min første tanke var at hun var en af den nede fra "bænken". For første og foreløbig eneste gang skred jeg fra en pige uden at have haft sex!

Lyder ikke ligefrem som et spændende sted. :(

Så du hende den unge der deler tlf. med hende? 

Skrevet
J@n38 skrev, for 3 timer siden:

Lyder ikke ligefrem som et spændende sted. :(

Så du hende den unge der deler tlf. med hende? 

Nej. Tror hun er ret ny i det. 

Mit indtryk er at der er en fyr bagved der styrer dem. Der var også en anden pige på 32 på Falkevej på et tidspunkt og det gik også igennem en fyr............ han skulle lige høre hende hvornår hun kom hjem og om hun kunne den aften! :-/

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.