Hop til indhold
elwis

Monika in Bording ❤️ (midtjylland)

Recommended Posts

Hej med jer.  Efter at have været på udkik efter et sted/pige jeg ville besøge i midtjylland i noget tid.  Faldt mit valg på Monika ( hun er lige ankommet fra Aalborg, og tager tilbage igen til Aalborg på søndag/mandag.  https://annoncelight.dk/showad/230550  

Først.  JA det er hende man ser på de billeder.  Så jeg var meget positiv da hun modtog mig i døren. Da man jo desvære tit oplever det modsatte.  Men ikke nok med det, så var hun også super sød at tale med på engelsk.  Og jeg syntes at hun havde en meget profesionel tilgang til det hele.    

Jeg havde aftalt 1 time erotic +lingam massage.   Jeg har aldrig før prøvet Lingam, så jeg har intet at sammenlige med, Men det er 100% ikke sidste gang jeg går efter dette.  Så når det er sagt, så har jeg en ide om at hun er super god til det du laver :-) 

Stedet er et hus i byen,  Men det er MEGET nemt at finde et sted til bilen inden for 300-400 meter, Så man ikke holder ved huset.   Huset var rent og helt ok.  Og der er meget fint mulighed for bad.

 

Det eneste minus jeg har, er at den seng der er på stedet er super dårlig,  og kunne godt bruge at blive skiftet ud. 

5/5 Stjerner til Monika.  Super sød/smuk/prof pige.

5/5 stjerner til Massage (som sagt jeg har ikke prøvet den type før, men det er var super dejligt) 

3,5/5 til stedet  (ville nok give 4 hvis der var en bedre seng)

Hvis jeg når det inden søndag, så vil jeg 100% besøge hende igen.  Og hvis du besøger hende, så vær sød ved hende, for det fortjener hun.

(Og bare for at svar på det par ? som nok kommer.)

Ja : hun var nøgen under massage. 

Nej : vi havde ikke SEX selvom at man nemt kunne få lyst til det.  ( men denne gang var det nu altså lingam massage)

Jeg ved faktisk ikke om hun tilbyder sex,  Men bare rolig, du skal nok få udløsning. 


 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun tilbyder sex, 1100kr for 30min + 300 for SF, mindes da hun i sin tid startede i Brønderslev, sammen med nikole, og en 3 pige jeg ikke husker navnet på, da var prisen 800kr for 30 min ink SF, men de tider er desværre forbi.

men jo hun er skide sød fræk og proff

mvh El Pipo 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende for nogle år siden. En velskabt pige. Dengang havde hun en studielejlighed centralt i byen, og dengang var der ikke tilbud om seksuel massage, men bare om gammeldags sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...